|
Post by Hill2button on Mar 30, 2005 19:16:59 GMT 1
Dan klinken uw 65 wagens ook zoals 67 wagens maar gewoon andere pitch (vroeger had ik daarvan een filmpke op mijne website waar ge het verschil kon horen tss ne echte 65 en ne gepitchte 67 Honda) Enige oplossing volgens mij is een installatie vanaf nul en op het juiste moment (zijnde voor ge ne mod hebt geinstalleerd) carsound.exe installeren. Nu nog carsound.exe installeren heeft spijtig genoeg geen effect. Deze twee geluiden zitten in mijn sound folder: klinkt dit goed of niet? users.skynet.be/bk342997/btz.wavusers.skynet.be/bk342997/bra.wavNiet dat het veel uitmaakt, want ik moet me eigenlijk aansluiten bij Tim zijn mening. Ok, het is snel, maar dat is het dan ook.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 30, 2005 19:31:18 GMT 1
Veel power, maar dat is voor mij al niet zo van belang, ik amuseer me al evenveel met een auto met een derde van de paarden. Idem. Maar ik wou ook wel eens 67 power (het is nu meer) en bugloze (alé minder bugs) physics zoals 65. Het geluid is slaapwekkend Huh... Ik vind het geluid zeer goed (voor GPL te zijn). Zeker niet slechter dan 65/67. True maar ze werken dus who cares... Da's waar maar ik speel 67 met de default carset, 65 met de lite carset dus dees is voor mij meer dan goed genoeg. Als ge graphics wilt zien is GPL sowieso het verkeerde adres. Mij intresseren graphics niet zoveel. Ik zie iets waarin ge zeer duidelijk nen auto herkend met wielen/vleugels/reclame aan een vloeiende FPS da's goe genoeg voor mij (daarbij moet da allemaal nog werken op mijne P3 667Mhz hé Dees draaien vlot op 1024x768, detailschuiver op midden en alle optie aan...) Dat vind ik ook een groot minpunt. Maar ik vind die ene wagen die er dan wel is toch wel plezant rijden. Toch wel eens plezant om grip te hebben op uw voorwielen in trage bochten en veel power. 67 is leuker (voornamelijk vanwege de echte auto's en de verschillende auto's) maar kvindt dit toch zeker niet slecht Ik zie niet in op welke punten deze mod zou moeten onderdoen voor de 65 buiten de genoemde (geen echte wagens en allemaal identieke wagens). De 65 graphics zijn ook niet van het gplea niveau hé.
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 30, 2005 19:59:28 GMT 1
Ik zie niet in op welke punten deze mod zou moeten onderdoen voor de 65 buiten de genoemde (geen echte wagens en allemaal identieke wagens). De 65 graphics zijn ook niet van het gplea niveau hé. De 65 graphics vind ik al even goed als die van de gplea. Maar je hebt gelijk, maar ik ben de laatste tijd zwaar verwend door gtr. T'is dan erg moeilijk om nog onder de indruk te zijn van iets voor gpl...
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 30, 2005 21:38:44 GMT 1
Ik had al de beta aan het werk gekregen dus van veel verschieten doe ik al niet meer. Ik ben ne mens die graag verscheidenheid op zijn bord krijgt dus dit past perfect in mijn kraam : 't is weer eens wat anders.
Ik vind dat het zeer goed geslaagd is ondanks de schaarse middellen waarmee die modders altijd werken. De geluiden is het minste vanmijn zorgen, die kan je gewoon vervangen! Ik heb ergens een vet V8 geluid dat nog dateert van de beta...
Nu moet ik zeggen dat ik het allemaal ietwat te geweldig vind op de meeste circuits (zoals Zandvoort, Mexico, Mosport enz...) maar je dient ge-eigende circuits te zoeken : de altijd saaie Avus ring is nu een heel stuk korter, het gecombineerde Monza track met de banking is leuk, het supersnelle Carthago ... om er maar een paar te noemen. BTW, de echte Indy league heeft ook altijd maar 1 of 2chassis gehad om mee te rijden dus zo ver gezocht vind ik het nu ook weer niet.
Toch denk ik vooral dat die TC mod een vingeroefening is voor de komst van de 69 Mod en van de Canams, maar ondertussen kunnen we er ons voordeel mee doen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 1, 2005 23:55:44 GMT 1
Awel zie, ik heb het gevoel dat ik met de TC mod pas begin te begrijpen hoe slecht de physics van de '67 wel waren. Als ge met de TC de rollbars veranderd dan voelt ik nu tenminste het verschil tussen overstuur en onderstuur in de bocht. Met de '67 had ge in het midden van de bocht ALTIJD onderstuur no matter what: al dat gesleutel met diffs en brake balance werkte misschien wel, maar dat was eigenlijk maar een pleister op een houten been. Het is gewoon ongelofelijke fun om met de TC's te rijden: zoals Frank al zei: dwars door de bocht gaan en toch nog op de baan blijven. En ondanks de massas pk's lijken ze me echt niet moeilijker om mee te rijden dan de '65. Het feit dat het hier om fictieve wagens gaat of niet, laat mij koud. 't Is de fun dat telt. Volgens mij is dit de beste mod, of straffer: beste racing game van het moment. Voor wanneer is de eerste TC test race ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 2, 2005 0:02:53 GMT 1
Nu moet ik zeggen dat ik het allemaal ietwat te geweldig vind op de meeste circuits (zoals Zandvoort, Mexico, Mosport enz...) 1m21.59 op zandvoort. ;D ;D ;D Probeer maar: als de power en remmen eenmaal gewoon zijt, zijn de bochtiger circuits al even amusant.
|
|