|
Post by PhilipDC on Mar 17, 2005 17:49:57 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 17, 2005 18:06:36 GMT 1
|
|
|
Post by Pe on Mar 17, 2005 20:08:17 GMT 1
ziet er wel vet uit ;D Ben altijd nogal een fan geweest van superspeedway's.. Laat maar komen zou ik dus zeggen...
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 17, 2005 22:48:36 GMT 1
Kunnen we de 67 mod niet vervangen door dit?
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 18, 2005 9:41:46 GMT 1
Ik was bezig aan een installatie handleiding (nog voor de beta) maar dat staat nu effe op "wacht" totdat het Summer Trophy seizoen op poten staat.
In alle geval, met de samenstelling van de kalender zoals we die nu hebben zal er gelegenheid zijn om de TC aan de tand te voelen
BTW, ik had er zo eens ééntje rond Monza genomen en duikelde meer dan een volle seconde onder mijn 1967 PB, en dan was ik nog niet al teveel moeite aan het doen... Als ik eens een paar TC circuitjes mag aanraden : Monza met de banking (!), Monthlery (alleen oppassen voor die compleet stupide "dip") en vooral Carthago !!!
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 28, 2005 12:58:31 GMT 1
Hij is er ;D. Zie link hierboven
|
|
|
Post by arnold on Mar 28, 2005 16:09:43 GMT 1
ik heb zojuist de gem+ update geinstalleerd en dan de thundermod maar hoe krijg ik die werkende ? in gem+ vind ik niets terug over die mod ? de 67 & 65 werken wel. vr gr,
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 28, 2005 19:09:45 GMT 1
Bij het knopke "carsets" moet ge TCMOD van de inactive naar de active kolom verplaatsen.
|
|
|
Post by arnold on Mar 29, 2005 6:40:31 GMT 1
Bij het knopke "carsets" moet ge TCMOD van de inactive naar de active kolom verplaatsen. Thanks ! gelukt !
|
|
|
Post by arnold on Mar 29, 2005 8:13:05 GMT 1
Woohaa ! die Thunder car mod is de max ! die geluiden van de motor alleen al geven een geweldige kik ! was deze er gekomen i.p.v de 67 competitie voor het zomerseizoen dan deed ik zéker mee ! dat moet nogal iets geven met een man of 15.... . ik ben er alvast voor gewonnen en volgens mij zijn ook de physics oké ! al direkt een 1.24 op Zandvoort én het kan nog véél beter....
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2005 13:04:41 GMT 1
Ik moet toegeven dat tegen 360 Km/h op T1 in Monza afkomen. Een beetje te laat te remmen en vervolgens al slidend door diene bocht te gaan tegen een snelheid van > 250Km/h terwijl ge 2 schone zwarte strepen achterlaat op het asfalt wel iets heeft hebben. Dit om aan te tonen dat die dingen behoorlijk goed recupureerbaar zijn uit een benarde situatie (zoals bij de 65 ook het geval is). Nadelen: - Allemaal identieke wagens op de verflaag na. Toch wel spijtig. Niet meer testen welke wagen u het beste ligt op welk circuit. Niet meer pogen met een Cooper Lotussen pogen uit te lopen in de bochten in de hoop dat ge genoeg voorsprong hebt voor het rechte stuk (Wim Hendrix style). - Het piepen van de banden is veeeeeeeeeel te luid imo. Als ik zit te remmen en men wielen blokkeren nog nie dan fluiten die dingen gelijk zot... Weet iemand hoe ge da stiller kunt maken (kdenk da ik het ooit heb gedaan met 67). - Het geluid van de motoren is prachtig maar het is wel maar 1 geluid voor alle auto's (denk ik toch na met 3 auto's een rondje gedraait te hebben). - 0 servers op iGOR (Blijkbaar is da behoorlijk niet populair die iGOR want er waren maar 2 67-servers en 2 65-servers... Was al van de begindagen van 65 geleden da ik nog eens ging zien op iGOR).
|
|
|
Post by Pe on Mar 29, 2005 15:15:03 GMT 1
ik weet niet waarom maar hier werkt die boel niet. Eerst nieuwe GEM+ geinstalleerd, dan die thundercars mod, dan nieuwe player aangemaakt en uiteindelijk in die map de setups gezet.
Als ik dan gem+ wil configureren zit ik al onmiddellijk vast. Volgens de manual moet ik eerst de thundercars mod bij de actieve carsets zetten. Dat lukt, maar het vreemde is dat ik enkel kan kiezen tussen thundercars mod. Op de tekening in de manual staan daar verschillende dingen tussen die ik dus helemaal niet zie daar (zoals de 65 mod). Als tweede moet ik een player kiezen en daar stopt het dus al. Ik kan enkel kiezen tussen mijn 65 en mijn 67 player. Ik kan die player die ik wil gebruiken voor de thundercars helemaal niet kiezen...
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2005 15:46:09 GMT 1
Nadat ik GPL eens starte in de 67 mode en thundercars mode stonden daar plots een hele hoop modes bij (waaronder de 65)....
Waarom ge uwe player nie kunt kiezen is wel heel vreemd.
|
|
|
Post by PhilipDC on Mar 29, 2005 16:52:21 GMT 1
Nadelen: - Allemaal identieke wagens op de verflaag na. Toch wel spijtig. Niet meer testen welke wagen u het beste ligt op welk circuit. Niet meer pogen met een Cooper Lotussen pogen uit te lopen in de bochten in de hoop dat ge genoeg voorsprong hebt voor het rechte stuk (Wim Hendrix style). - Het geluid van de motoren is prachtig maar het is wel maar 1 geluid voor alle auto's (denk ik toch na met 3 auto's een rondje gedraait te hebben). Het is wel jammer dat hier alle wagens gelijk zijn en de zelfde motor hebben, maar dit was bij de Thundercars eind jaren zestig begin zeventig zo. Het is dus wel realistisch.
|
|
|
Post by Pe on Mar 29, 2005 17:58:52 GMT 1
van het moment ik die upgrade van gem+ installeer kom ik dus blijkbaar al in de problemen. Ik kan de in gem+ de 65mod niet meer kiezen alhoewel alles erin staat (zoals lite65 and full65) maar bij de wagens heb ik enkel de keuze tussen die van de 67. Ook kan ik na de upgrade niet meer op vroc raken. Enkel igor werkt dan nog
|
|