Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2005 18:05:41 GMT 1
Hmm heb ik ook Pé Cool, er zit nen Hollander in -- ene Arie Ik heb m'n team gevonden jongens
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2005 18:05:53 GMT 1
hallo dat hebbe ik ook voorgehad en dan geprobeerd gem te verwijderen resultaat mijne image terug mogen zetten nu heb uk geluk nolle gaat het komen doen groetjes
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2005 20:29:43 GMT 1
Gewoon GPL eens starten in 67 mode en thundercars mode en als je dan nog eens GEM start staan er plots hopen mods wel terug bij...
|
|
|
Post by Hill2button on Mar 29, 2005 20:34:32 GMT 1
mijn thundercar klinkt zoals een 67 brabham Maar dan wel één die 345 haalt
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2005 20:37:34 GMT 1
Marc, Dirk, Werner, Eric en ik hebben wat geprobeerd in vroc + tc maar tc werkt alleen in Igor neem ik nu maar aan? In vroc klopte het niet allemaal.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 29, 2005 21:11:53 GMT 1
mijn thundercar klinkt zoals een 67 brabham Maar dan wel één die 345 haalt Dan klinken uw 65 wagens ook zoals 67 wagens maar gewoon andere pitch (vroeger had ik daarvan een filmpke op mijne website waar ge het verschil kon horen tss ne echte 65 en ne gepitchte 67 Honda) Enige oplossing volgens mij is een installatie vanaf nul en op het juiste moment (zijnde voor ge ne mod hebt geinstalleerd) carsound.exe installeren. Nu nog carsound.exe installeren heeft spijtig genoeg geen effect.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 29, 2005 21:13:43 GMT 1
Ik heb geen carsound geinstalleerd (bewust). Maar als ik dan via IGOR een TC spel join, en dan tussen de rijders switch dan hoor ik weldegelijk verschil in motorengeluid.
|
|
|
Post by arnold on Mar 30, 2005 11:32:02 GMT 1
bij mij werkt alles perfect , ook Vroc. ik had ook eerst problemen tot ik bemerkte dat gem+ wel juist werd geinstalleerd maar dat de TC mod standaard in de map "C:\Sierra\gpl wordt geinstalleerd en daar liep het fout voor mij : ik heb namelijk Gpl in de map "C:\Games\Sierra\" geinstalleerd. dus een kleine fout met grote gevolgen. toch eens checken of TC wel in de juist map wordt geinstalleerd ? vr gr,
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2005 11:49:08 GMT 1
Als ik in Vroc een spel wil joinen kan ik alleen kiezen uit de bestaande wagens. Ik heb zowel gpl als tc in /sierra/gpl geinstalleerd.
|
|
|
Post by arnold on Mar 30, 2005 11:54:33 GMT 1
Als ik in Vroc een spel wil joinen kan ik alleen kiezen uit de bestaande wagens. Ik heb zowel gpl als tc in /sierra/gpl geinstalleerd. aja voor de TC mod zul je waarschijnlijk moeten joinen via Igor.....tenzij er iemand van ons zou Hosten via Vroc ? dat zal eens moeten uitgeprobeerd worden dan. vr gr,
|
|
|
Post by Knarf on Mar 30, 2005 12:12:07 GMT 1
Rod: In verband met TC & VROC: GEM+ starten. Op de installs button klikken Onderaan voor VROC mode kiezen Uw TC player selecteren Op de VROC knop klikken VROC wordt gestart Op een server klikken om te joinen. Effe nakijken of in VROC ook uw TC player is geselecteerd Server joinen voila...
In verband met uw geluiden Ik vermoed dat ge dan ook gewoon de standaard geluiden hebt van GPL op een ander pitch level. De motoren van TC klinken echt wel heel anders dan die van GPL normaal. Alle auto's klinken in ieder geval identiek.
De AI vind de TC mod ook wel leuk precies. Die zitten elkaar voortdurend in te halen. Met 3 langs elkaar vantijd.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2005 13:25:52 GMT 1
Aparte player aanmaken schijnt niet echt te helpen... Kan ik soms alleen TC wagens kiezen als de server ook TC is? members.home.nl/rgoessen/Picture2.jpg --> dit is een plaatje van mijn sets in gem+.
|
|
|
Post by Knarf on Mar 30, 2005 13:57:40 GMT 1
Kan ik soms alleen TC wagens kiezen als de server ook TC is? Voor VROC maakt dat niet uit. Uw GEM ziet er goed uit. Daar op de VROC button klikken en dat zou moeten gaan. Maar wat bedoel je precies met geen TC wagen kunnen kiezen? Je zit je toch niet blind te staren op dat lijstje met de merknamen (ferrari, lotus, ...) in vroc zeker ? Want dat lijstje zal inderdaad niet veranderen (als je 65 speelt kan je in vroc ook nog steeds voor het merk Eagle kiezen (in het spel heb je dan een BT7). Kies gewoon je wagen in GEM, start VROC (vanuit GEM) en join een server. Normaal zou je dan toch met TC physics moeten zitten hoor.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 30, 2005 14:08:21 GMT 1
Ja ja, idd Frank... Daar zijn Marc en ik net ook achter gekomen... Alles in orde dus!!
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 30, 2005 19:12:10 GMT 1
Mja, ik heb de mod er eens opgezet na al deze positieve commentaren, hoewel het hele gedoe me eigenlijk niet veel zei. Nu staat het hier op mn pc maar ik vind er zoveel niet aan. Veel power, maar dat is voor mij al niet zo van belang, ik amuseer me al evenveel met een auto met een derde van de paarden. En t'is allemaal zo fictief. Ik heb niets het 'waw ik rij met een indycar' of zo gevoel. Voor hetzelfde maken ze een mod met auto's van 1000pk. Het geluid is slaapwekkend, de menu's zijn smakeloos, en de graphics zijn zeker geen gplea qualiteit. Er is maar 1 wagenmodel, wat ook een deftig minpunt is voor mij. Ieder zijn mening, en dit is de mijne.
|
|