|
Post by Ben Cuypers on Apr 23, 2012 18:38:50 GMT 1
Hun practice server is blijkbaar offline? Kan hem niet vinden via ip search... Dat gaat daar morgen nogal iets geven. Geen kat die gaat weten en begrijpen wat hun bedoeling is... Ik ga proberen er te zijn om 20 u. Nu nog een Tiberini teammaat vinden die wil overnemen.
|
|
|
Post by timothy on Apr 23, 2012 18:48:45 GMT 1
kzal kik overnemen zu Ben...ofwel rijden we met 2 elk den tijd dat ze willen (45min of oeveel ist) Zal idd een soep zijn, alhoewel, tzijn Duitsers al eerder Schnitzel zijn
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 20:55:06 GMT 1
Zit al een hele avond te klooien met de install. Heb al eens geprobeerd met rFlite, dan raak ik in DX7 opgestart. Maar al de rest blijft hangen vlak na het opstarten. Zonet: - full rF gedownload - geïnstalleerd - geopend en player gemaakt - gesloten - terug geopend in DX9, alles ok - de 2 simsync files id root gezet - simsync laten draaien op Le Mans - alles succesvol - ik dubbelklik op rfactor.exe, het beginrechthoekje komt en den boem weg en niks meer... !!! Veel meer CLEAN kan die install imo niet. Hilfe!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 23, 2012 21:10:39 GMT 1
Zit al een hele avond te klooien met de install. Heb al eens geprobeerd met rFlite, dan raak ik in DX7 opgestart. Maar al de rest blijft hangen vlak na het opstarten. Zonet: - full rF gedownload - geïnstalleerd - geopend en player gemaakt - gesloten - terug geopend in DX9, alles ok - de 2 simsync files id root gezet - simsync laten draaien op Le Mans - alles succesvol - ik dubbelklik op rfactor.exe, het beginrechthoekje komt en den boem weg en niks meer... !!! Veel meer CLEAN kan die install imo niet. Hilfe! Dat probleem heb ik ook gehad, maar bij mij was het opgelost nadat ik rF lite geïnstalleerd had en nadat ik daar de simsync in laten draaien had. Maar aangezien je dat al geprobeerd hebt... Ik dacht dat die crashte omdat de originele auto's van de full versie er niet uitgehaald werden door de simsync. Bij mij werkt het nu op DX9, dus zou geen probleem mogen zijn.
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 21:16:57 GMT 1
Heb hier de vorige enduro install nog staan, kga daar eens de nieuwe syncfiles inzetten en zien wat dat geeft...
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 21:33:53 GMT 1
Heb hier de vorige enduro install nog staan, kga daar eens de nieuwe syncfiles inzetten en zien wat dat geeft... Same result.
|
|
|
Post by Rino on Apr 23, 2012 21:44:28 GMT 1
Ik had hetzelfde voor. Uiteindelijk 5 keer !!! rF lite geïnstalleerd en synctool laten updaten. Ik zag telkens in de logfile connectie problemen. Er ontbrak dus stuff. Dan alles eraf en opnieuw. De 5de keer was het ok. Blijven proberen. Mijn laatste en 5de poging om 5u30 in de ochtend gedaan. Maar veel verschil zal dat niet uitmaken denk ik. Slaap maar lekker uit Een update gedaan vandaag en geen probleem. Hopelijk blijft het zo...
|
|
|
Post by Mee on Apr 23, 2012 21:49:55 GMT 1
Mijn sync verliep ook niet helemaal goed. Als ik in mijn garage de Aston Martin kies geeft hij een MAS-error. Maar als ik dan een andere auto kies en op de server ga (samen met een Aston) is er geen probleem meer.
Ik wil maar zeggen dat de sync idd nog niet op punt staat volgens mij...
edit: het Aston-probleem is opgelost nadat ik net nog eens heb gesynced.
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 23, 2012 21:57:47 GMT 1
Zal aan de kant van de syncserver liggen, misschien breken er hoekskes van die files af als er teveel volk aan ligt te trekken. Ik ga anders mijne install eens op m'n wolk zetten...
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 22:50:16 GMT 1
|
|
|
Post by Rino on Apr 23, 2012 22:57:50 GMT 1
Jup. Custom skins worden later toegevoegd. Trouwens aan het onderhandelen met een top skinner
|
|
|
Post by timothy on Apr 23, 2012 22:57:58 GMT 1
jup volledig normaal Werner
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 24, 2012 13:48:41 GMT 1
We meet us tonight at 8.00 pm cest (Berlin/Germany time) in our teamspeak. Address: 188.138.112.223:9992 Lutz Enger will lead the briefing in the German language, Simon Melhuish in English.
Important for all races: Sync the installation before you join the servers!
Race Server: 85.25.119.208:34297 Practice Server: 188.138.112.223:34297 Password: legend
Schedule: Note: 1 team with 1 car only allowed! 8.00pm Briefing 8.30pm Qualifying 20 min private mode(!) 8.50pm Warmup 10 min) 9.00pm 2h race
For this 1st testrace NO driverswap is mandantory! You can, but no must.
Important Information: We will reduce the numbers of qualification races. The number of registrations in the normal range. Thus, there is no reason to drive 3 races per week. We'll probably go the races on Tuesdays and Saturdays. Also the number of required results will be reduced. The details will be published in this week (latest Friday) in the forum.
Good luck for tonight and have fun!
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 24, 2012 15:03:45 GMT 1
Niet zeker of ik de briefing haal maar de race moet lukken. Ik stel voor dat iedereen die present is rijdt, desnoods elk een half uurtje..
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 24, 2012 20:21:22 GMT 1
|
|