|
Post by timothy on Apr 22, 2012 9:44:02 GMT 1
zo zie ik het ook Werner...Die duisters maken het altijd veel te moeilijk...Nog een chance anders hadden ze mss de Krieg gewonnen...lol. Langs de andere kant begrepen we dan wel mss het forum
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 22, 2012 9:49:39 GMT 1
Ik sta nog steeds niet aangemeld bij VRL, wat moet ik doen? Zie bijlage, wat is ons car no? Als ik het zo ingeef zegt hij "Missing or incorrect data". @ Kenneth, ik heb een request voor team VRL gestuurd via dat forum, heb je dat ergens zien verschijnen? Attachments:
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 22, 2012 12:35:55 GMT 1
Werner, nick in sim is u player naam. (Echte naam dus) Car #14
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 22, 2012 20:15:53 GMT 1
Werner, nick in sim is u player naam. (Echte naam dus) Car #14 Ok, done!
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 23, 2012 1:24:42 GMT 1
K heb met Simon Melhuish (english admin) contact gehad en het zit zo: Elk team/rijder moet minstens 2 van de 3 testraces rijden waarvan dat elke rijder minstens 30% per race moet gereden hebben. Tijdens die testraces moeten er minimaal 2 pitstops gemaakt worden en minstens 1 rijderswissel per race.(testraces zijn nu dinsdag 24/04, donderdag 26/04 en zaterdag 28/04) Daarna moet het team/rijder minstens 10 kwalificatieraces meerijden met dezelfde pitstopregels als voor de 3 testraces. Waarom zo veel races? Ze willen voorkomen dat er geen "HRT-rijders" (zoals hij ze noemt) meerijden. Ook willen ze geen rariteiten tijdens de 24 uursrace. Ze willen dat de teams zo goed mogelijk zijn voorbereid dus je kan gaan beginnen inplannen wie wanneer gaat rijden want 10 races zijn idd de moeite. Wie niet dat minimum aantal races meerijdt, wordt niet toegelaten tot de 24u race. It's that simple. Filip, kan je "team/rijder" effe verduidelijken? Wat dat wordt in één adem genoemd en dan kan ik er niet meer aan uit. Wij zijn met 4, en als we alle 4 rijden kunnen we dus nooit allemaal 30% van de testrace rijden. Ja, je hebt gelijk. Simon bevestigde me dat de rijders van het team minstens 2 testraces MOETEN rijden inclusief minimaal 2 pitstops per race (=test- en Q race) en minstens 1 pilotenwissel. Ook moet een rijder minimaal 30% van de totale race afstand hebben gereden. Dat betekent tussen 35 en 45 minuten voor de eerste pitstop en tussen 75 en 98 minuten voor de tweede pitstop. In de qualifying races moet het team minstens 10 races rijden en hoeft niet elke rijder minstens 10 races te rijden. Hij benadrukt dat een enkele rijder 1 qualifying race kan meerijden als hij van zichzelf denkt dat zijn tijd snel genoeg is.
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 6:33:51 GMT 1
Filip, kan je "team/rijder" effe verduidelijken? Wat dat wordt in ��n adem genoemd en dan kan ik er niet meer aan uit. Wij zijn met 4, en als we alle 4 rijden kunnen we dus nooit allemaal 30% van de testrace rijden. Ja, je hebt gelijk. Simon bevestigde me dat de rijders van het team minstens 2 testraces MOETEN rijden inclusief minimaal 2 pitstops per race (=test- en Q race) en minstens 1 pilotenwissel. Ook moet een rijder minimaal 30% van de totale race afstand hebben gereden. Dat betekent tussen 35 en 45 minuten voor de eerste pitstop en tussen 75 en 98 minuten voor de tweede pitstop. In de qualifying races moet het team minstens 10 races rijden en hoeft niet elke rijder minstens 10 races te rijden. Hij benadrukt dat een enkele rijder 1 qualifying race kan meerijden als hij van zichzelf denkt dat zijn tijd snel genoeg is. Dat is dus niet hoe ik de regels interpreteer. Ik weet niet of ik dit kan opbrengen, die 10 qualy races zijn ver overdreven. Als ik straks zin heb zal ik eens iets op hun forum schrijven. Trouwens, als iedereen 2 vd 3 testracess moet rijden, en 30% moet halen dan is een team met 4 niet toegelaten. Of mag een team met 2 wagens rijden tijdens de testraces?
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 23, 2012 7:09:40 GMT 1
Of mag een team met 2 wagens rijden tijdens de testraces? Staat nergens dat het niet mag, dus zo kunnen we sneller aan ons minimum deelnames komen...
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 23, 2012 9:06:27 GMT 1
Ik ga in elk geval proberen zoveel mogelijk testraces mee te doen. Dinsdag ligt in twijfel, de kleine moet om 20u in bed liggen dan. Gebruik maar meer dan 1 wagen per team als we met 3 of meer piloten zijn. Als ik alleen rij maak ik 2 pitstops, en parkeer ik me in de pits na meer dan een uur. En zeg, in't slechtste geval, als een piloot niet aan het aantal deelnames komt, dan rijdt een ander gewoon in zijn naam een test...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 23, 2012 12:16:39 GMT 1
Me: Hi Simon
It's a little bit difficult to understand but do we have to drive 2 of 3 testraces and 10 of 20 qualificationraces? I wonder if everyone can manage that many races to drive .
Melhuish: That is correct, its just to make sure all the teams are prepared as we dont want teams being the HRT team. With all the races it allows teams to see where they are faster or slower and can work on it
Me: Simon, does the team have to race minimum 2 testraces and 10 Qraces or the driver?
Melhuish: It's 2 test races and only 10 qual race times are taken but you could run only 1 qual race if you feel the time was good enough.
Me: OK, so it's the team and not the driver that has to drive that minimum amount of races. Bye example, if I drive 2 races in my team and my team will drive 2 testraces and 12 qualifying races, then it's OK. I understand now.
Melhuish: Yes so if you have a team of 4, you could just rotate them in the qual races till you get to the 10
Duidelijk genoeg volgens mij.
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 23, 2012 12:33:24 GMT 1
Terug van weggeweest. @ Werner: SLS is in orde nu. @ Team: Wie doet er morgen mee met de testrace? Wat betreft al die test en Q races: De bedoeling is gewoon dat teams wat effort tonen, die regels zijn ook vooral voor de bij Lutz onbekende teams, waar VRL geen deel van uitmaakt. 10 van de 20 Q races meedoen gaat ons trouwens niet veel moeite kosten met 4 piloten ook @team: Is iedereen zijn rFactor legit?
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 23, 2012 13:20:37 GMT 1
I'm in voor dinsdag Kenneth, en mogelijks voor nog races deze week. En ja m'n rF is legit. Ik hoop dat mijn vastlopende rF opgelost is, maar met Enduracers heb ik dat nog nooit gehad, en t'is een aparte install zonder plugins.
T'is me dus nog niet duidelijk of we 2 wagens mogen inzetten om onze racecount rapper op te trekken, maar we horen dat morgen in de briefing wel.
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 23, 2012 15:03:55 GMT 1
Morgen gaat moeilijk lukken voor mij. Als Bart en Werner ook niet kunnen probeer ik wel wat te forceren.
Edit: Ik denk dat ik het wel zal halen, hoera!
|
|
|
Post by Hill2button on Apr 23, 2012 15:52:43 GMT 1
Ik heb al maanden niet meer gereden, vanavond nog eens zien of ik er nog iets van kan. Kan ik gewoon de oude enduro install updaten via die updater? Pw anyone?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 23, 2012 16:13:36 GMT 1
De 24 dagen van Le Sarthe had een meer toepasselijke titel geweest...
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 23, 2012 17:10:15 GMT 1
|
|