|
Post by Rino on Apr 17, 2012 18:31:59 GMT 1
Mijn map Rino Demeulemeester uit userdata uit mijn rf naar die cleane instal gekopiërd, maar dat baat niet.
|
|
|
Post by timothy on Apr 17, 2012 18:37:02 GMT 1
ier geen probs...Ook gewone clean RFlite install, sync er op en uitgevoerd. Wat ik wel heb is dat ik soms keer op spatie moet duwen om mijn pijlke te zien in RF menu...
|
|
|
Post by Rino on Apr 17, 2012 18:49:35 GMT 1
heb je de naam aangepast of staan er 2 rfactors in je proffiles? Geen lite hier, maar de volledige..
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 17, 2012 18:51:11 GMT 1
Bij mij ook geen verbetering. Mijn nieuwe install er eens af gegooid en terug geïnstalleerd. Dan eerst opgestart en naam etc ingegeven, terug afgesloten en nu is de syncro bezig. Fingers crossed...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 17, 2012 19:17:16 GMT 1
Nope, krijg het niet aan de praat. Geraak er gefrustreerd van!
Nieuwe install gedaan, werkt, syncro uitgevoerd... start niet meer op.
Ind die simsync, moet je toch enkel de 24h LeMans Testmod aanvinken he?
|
|
|
Post by Rino on Apr 17, 2012 19:23:28 GMT 1
Lite geïnstalleerd en gesynct. En nu mass errors. Ook maar 1 wagen per klasse tezien. Op race klikken vliegt naar bblad. Morgen verder tjoolen.
|
|
|
Post by oracle on Apr 17, 2012 20:19:26 GMT 1
Rino Staat in series het op de Sim.racing.org mod ?? Dat heb ik eens voorgehad, anders zou ik het niet weten.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 17, 2012 20:28:03 GMT 1
Ik heb het aan de praat gekregen! Eindelijk! rF lite install was dus de oplossing. Kon ook maar 1 wagen per team kiezen, maar wat Guy zegt kan misschien wel de oplossing zijn, heb ik niet gecontroleerd. Tijd en goesting was op. Al dat er in men vehicle map wel enkel het team staat dat ik kan kiezen. Maar dat zal voor morgen zijn. Heb de track eens geload en duurde echt eeuwen. Wou escape duwen en elke keer ik duwde ging de laadband verder! Wel handig, maar klopt niks van. Toen ik eindelijk in de paddock was bleken het allemaal temp cars te zijn, inclusief mezelf. Pffff! Nog veel gesukkel voor de boeg...
|
|
|
Post by Rino on Apr 18, 2012 5:25:00 GMT 1
Ik geef het zowat op hier. Al 3 keer rf herinstaleerd. zowel de full als de lite. Ik kan opstarten, maar loopt vast. Taakbeheer toont error loading mass GT1 enz. Ok klikken en terug in rfmenu. Daar dan all tracks and vehicles wegdoen en SR 24... kiezen, en dan kan ik de auto's bekijken en aankopen. Vanaf ik de track wil loaden sluit rF af zonder melding. Terug opstarten herbegint alles weer. Staat opnieuw all tracks and.... Al mijn endurancemap van mijn gewone instal gekopieërd maar niks.
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 18, 2012 7:25:09 GMT 1
Rino, welke directX gebruikt ge?
|
|
|
Post by robin on Apr 18, 2012 8:22:56 GMT 1
Vanaf ik de track wil loaden sluit rF af zonder melding. Dat heb ik ook sunds kort in de DRM mod install. Track of replay loaden en rFactor is ineens foetsie. Ik heb er geen last van als ik rFactor rightclick -> run as administrator.
|
|
|
Post by timothy on Apr 18, 2012 8:50:47 GMT 1
Ik heb gewoon de userprof gekopieerd naar mijn nieuwe install en geen probs..Eerste keer track laden duurde bij mij ook belachelijk lang, maar nu gaat het al stuk vlotter... wat ik wel heb is dat in het beginscherm ik geen pijlke zie maar enkel het laadembleem van RF. Als ik dan op spatie dus veranderd dat en kan k wel kiezen wat ik wil...strange thing. Voor zo ver ik weet is er altijd maar één auto van elk model. Denk dat de skinmakers lustig hun gangen zullen gaan...Dus je kan nie echt een skin kiezen die standaard bij zit, behalve die ene. Nie pleuje Rino blijven proberen, en mss idd keer als administrator proberen. Kan dikwijls miserie zijn
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 18, 2012 12:34:39 GMT 1
Is er al duidelijkheid wie er zin heeft om naar de zaak te komen en daar te rijden met zijn team? Als er niet genoeg volk komt opdagen, is het niet interessant voor ons om de poolzaal voor langer dan 24u te reserveren. Dus laat snel iets weten aub .
|
|
|
Post by Dino on Apr 18, 2012 12:56:43 GMT 1
da zal hij zeker niet ;D
|
|
|
Post by Rino on Apr 18, 2012 13:08:37 GMT 1
Alle direct X geprobeerd alles als admin geprobeerd... Nothing. Vandaag nog max 2 pogingen ondernemen. Moet er aan die synctool iets veranderd worden? Je kan in opties FTP of HTTP kiezen... Na de sync staan in de log toch ook een 4 tal errors dat hij verbinding kon maken enz...
|
|