|
Post by Hill2button on Apr 16, 2012 19:33:13 GMT 1
Ik zou graag weer teamen met Bart en Werner + een extra piloot, als die 2 dat al zien zitten. Morgen eens overleggen met de madam, als het kan, dan doe ik graag mee! Het is goedgekeurd. Ik wil wel thuis rijden, ik kan mij niet concentreren met volk in mijn buurt.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 16, 2012 19:49:09 GMT 1
Morgen eens overleggen met de madam, als het kan, dan doe ik graag mee! Het is goedgekeurd. Ik wil wel thuis rijden, ik kan mij niet concentreren met volk in mijn buurt. Ik denk dat we allemaal thuis rijden. 24h race op een andere locatie zou ik ook niet echt zien zitten. Hier is het goedgekeurd, maar denk niet dat ze helemaal beseft wat het allemaal inhoud en dat het effectief 24 uren zijn. ;D
|
|
|
Post by timothy on Apr 16, 2012 20:05:56 GMT 1
huh bij mij stond da op minut of 5 er op zu Ben??? al paar lapkes gedaan, wordt sleutelen voor een set zu...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 16, 2012 20:29:26 GMT 1
Ik krijg men rfactor niet meer aan de praat. Cleane install. Sync ding de mod laten installeren, rfactor gestart, naam en geboortedatum ingevuld, ok geklikt en terug naar bureaublad gegooid! Als ik nu rfactor wil openen krijg ik het klein vierkantje van de 24h te zien, dat verdwijnt, maar verder gebeurt er niks... Lap, miserie kan beginnen.
|
|
|
Post by timothy on Apr 16, 2012 23:15:36 GMT 1
Team Tiberini is ingeschreven met de Aston in de GT1...Inschrijvingen gaan snel zulle...
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 17, 2012 13:49:15 GMT 1
Tim en co zetten jullie de data juist in SLS Result System dan voeg ik iedereen toe aan Team VRL
Ik heb ons nummer 13 gegeven.
|
|
|
Post by robin on Apr 17, 2012 14:24:08 GMT 1
13 was al vergeven. Was ook mijn eerste optie
|
|
|
Post by bazookajoe on Apr 17, 2012 14:29:03 GMT 1
13 was al vergeven. Was ook mijn eerste optie 14!
|
|
|
Post by Mee on Apr 17, 2012 15:40:18 GMT 1
En het VRL-team is compleet se . Lang getwijfeld of ik mee zou doen; ik maak tegenwoordig amper nog foutjes, maar weet ook dat het vat na 1,5 uur wel af is meestal. Dat wordt dus een uitdaging in de lange stints, maar anderzijds is het wel op LeMans waar je tijd hebt om wat te stretchen af en toe. Ik ga net zoals Werner ook wel thuis rijden, zonder extra stress van mensen die op mijn vingers zitten te kijken.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 17, 2012 17:38:19 GMT 1
Als er jongens willen rijden en niet meer in een VRL team terecht kunnen, die mogen zich altijd aanmelden bij mij en voor ART rijden als guestdriver. Er is op ons forum een topic gestart hierover. Gewoon even inloggen en dan kan je op ons forum.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Apr 17, 2012 18:00:03 GMT 1
Misschien het ideaal moment om de LANdurance te organiseren chez Filip? Bij ons gaat het!
|
|
|
Post by Rino on Apr 17, 2012 18:02:30 GMT 1
Ik krijg men rfactor niet meer aan de praat. Cleane install. Sync ding de mod laten installeren, rfactor gestart, naam en geboortedatum ingevuld, ok geklikt en terug naar bureaublad gegooid! Als ik nu rfactor wil openen krijg ik het klein vierkantje van de 24h te zien, dat verdwijnt, maar verder gebeurt er niks... Lap, miserie kan beginnen. Idem hier. Anyone?
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 17, 2012 18:09:47 GMT 1
Ik had het eerst voor op mijn vorige sim-racing.org install: na de sync kon ik rF niet meer opstarten. Dan een clean install genomen, de sync daarop gedaan, en dan mijn player map er in gezet, et voila.
Vergeet niet: realfeel, telemetrie, leoffb, rfdynhud enz zijn plugins die de pilotenwissels onstabiel kunnen maken!
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Apr 17, 2012 18:16:46 GMT 1
Die player map ga ik dadelijk eens proberen te kopieren uit men andere install. Hopelijk dan opgelost...
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 17, 2012 18:21:11 GMT 1
Ik ga vanavond eens op die server rondbollen. Ik zal op hun TS server zitten, of op de onze.
|
|