|
Post by Mee on Jan 22, 2012 20:45:11 GMT 1
In T1 denk komt Bart terug de baan op gereden in mijn gat. Had ik niet gezien, excuses. Ik werd het grind ingeduwd en ondertussen zat er blijkbaar al iemand vlak naast mij...
|
|
|
Post by Knarf on Jan 22, 2012 20:50:45 GMT 1
np
|
|
|
Post by oracle on Jan 22, 2012 21:33:19 GMT 1
Had wel al wat geoefend en kwam niet verder als een 1.40.7(rubber op de baan). Maar vandaag viel alles samen en de klik was er met de Megane.
De start is beetje chaotisch, maar was aan het inhouden en kon de vrije binnenkant nemen.
Tim en Kenneth zijn maatje te groot, maar Ben kan ik net achterhouden. Tim maakt een foutje maar haalt me terug in op de straight.
Dan wissel ik banden en verlies 23 sec in de pit. Tim blijkbaar ook. Ben haalt ons in en Rodney ontdubbelt zich. Totaal vergeten.
Geslaagde test toch wel, geen disconnects dacht ik ??
|
|
|
Post by Mee on Jan 22, 2012 21:43:50 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 22, 2012 21:43:57 GMT 1
Tim verbazend op pole met maar 1 hotlap, nice!
Maar hij mist z'n start en ik krijg p1 in de schoot geworpen. Tim kan nog een rondje of 2 aanklampen maar dan kan ik wegrijden (en maakt hij ook wat foutjes had ik de indruk).
Goed doorgegeven en enkele keren mijn pb kunnen verbeteren.
Naar het einde toe lig ik op een kleine minuut voor op de 2e en is het vechten tegen deconcentratie. Een spin met 5mins to go maar zonder veel erg.
Ik vind ze persoonlijk maar wat plattekes die Meganes.. Volgend weekend wordt leuker, ik hoop dat ik kan meedoen.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 22, 2012 22:11:49 GMT 1
Leuke ervaring. Mijn Q verrast mezelf. Ik rij de pits uit, zet m'n limiter af bij de 1e witte lijn, terwijl het bij de 2e moet zijn: Drivethru. Opgelost met een escape, maar 1 ronde kwijt. Dus t'moet in 1 hotlap, en blijkbaar was m'n 3e sector magistraal. Pole! R: Ik start slecht, Kenneth komt me voorbij en is gewoon sneller. Ik los Guy en het lijkt een rechtstreekse run naar P2 te worden. Tot ik in T1 half rondsla en Guy door moet laten, en net Ben kan afschermen. Voor de pitstop ben ik Guy vlotjes voorbij gegaan, maar ik ben los vergeten om m'n bandenwissel af te zetten. Ben is slimmer en wisselt ze niet. Ik trappel goed door en pak iets van een seconde per ronde om er in de laatste rondes bij te komen. Een beetje verf wisselen in T1 in de voorlaatste ronde, zonder succes, en dan in de scherpe linkse in S2 in de laatste ronde wil ik Ben uitremmen, maar verrem me in de zandbak. Overmoedig, en typerend als't niet voor punten is. Superleuke race in een veelbelovende sim. Op naar Spa! Ps: Juij! De re sults werken! Maar de incidents worden precies niet meer gelogged?
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jan 22, 2012 22:26:29 GMT 1
Had er echt veel zin in aangezien ik de mod echt abnormaal goed vind! Dit rijdt volgens mij zoals een raceauto! Dit zit goed! Was blij met men quali, men eerste .39! P5 of zoiets... De race redelijk goed weggekomen en kon Guy net niet bijhouden, maar men pace zat goed. Steven spint in T1 en ik dacht daar even vanaf te zijn, maar hij kwam nog voor de stops terug. Inhalen blijkt niet simpel met de Megane's want kan hem verschillende rondes achter me houden tot hij beslist van de pits op te zoeken. Weer even vanaf dus. Paar rondes later pit ik ook en ik wissel geen banden. Kom de pit uit een 20sec voor Steven die wel banden had gewisseld! Plan gelukt voorlopig. Steven snoept aan zen achterstand maar valt ineens weg. Disco?? Nie aantrekken, gas geven! Nu ben ik verlost van alles vlak achter mij en alles voor mij is te snel en ligt te ver voor. Zijnde Guy, Tim en turbo Kenneth... Paar rondes later kom ik op de straight Guy en Tim voorbij die hun stop nog aan het doen waren dus die hadden ook banden gewisseld! Woehoew! Plan gelukt... maar... ik had maar 6 sec op Tim die veel sneller was. Heb de laatste ronden de ziel uit men lijf gereden en Tim strafte elke kleine rem- of stuurfout af met een seconde winst! We gaan de laatste ronde zij aan zij in op de straight en ik besluit de binnekant te verdedigen. Lukt, heb na T1 weer een paar tienden voorsprong. Tim rijdt die dicht in de volgende 3 bochten en we gaan weer zij aan zij downhill naar T-weet niet hoeveel! Ik maak van men Megane een Espace en Tim probeert langs de binnekant, mist zen rempunt en zoekt het grind op! Ik moet nog full lock tegensturen maar save hem nipt! Dan is het cruisen tot de finish en ondertussen men zweet afkuisen! P2 na Kenneth die echt van een andere planeet lijkt te komen! Dikke proficiat! Tjonge jonge, ik ga men 1ste rF2 race nie snel vergeten! Meer van dat graag!
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 23, 2012 0:01:19 GMT 1
Replay is nog niet zo gebruiksvriendelijk als rF 1, zoek zelf maar uit wie wie is!
|
|
|
Post by Cedric on Jan 23, 2012 0:45:24 GMT 1
Q: 01:40.505 een halve seconde boven men pb voor er tijdens de race meer rubber op de baan kwam Goed voor een P7 R: In T1 was er even een opstopping en hierdoor gaf ik Bart een klein tikje. Het draaide echter zwaarder uit want Bart belande in het grind. Nogmaals sorry Bart Ik lag P5 en de rest van de race was eigenlijk vrij saai, in de zin van weinig mensen om me heen. Ik spinde na een paar laps waardoor Steven me terug kon inhalen, maar deze gaf na een paar ronden op. Hetgeen ik toen geprobeerd heb is gewoon zo constant mogelijke rondjes rijden, wat vrij goed lukte, maar in de results is mijn consistency slecht, waarschijnlijk door mijn spin ofzo? Ik vroeg me af hoe het kwam dat Guy voor mij al zo ver weg was, maar heb later gezien dat dit kwam doordat ik in mijn eerste drie laps veel tijd verspild heb. In de helft benzine getankt en ook banden gewisseld, want deze waren al in een vergaand geel stadium waardoor ze al wat grip verloren. Ongeveer 35 seconden in de pits blijven staan, een goede outlap gereden, maar Guy bleef toch op 10 seconden. Dan alles gegeven en altijd maar snellere rondjes gereden (de baan werd ook steeds sneller) en mijn laatste rondje was een 1:38.708, mijn pb van het weekend, en op P5 gefinished. Heel tevreden van mijn race, maar ik denk dat het met een beter start van mij toch nog spannend zou kunnen geweest zijn met Guy. Ik voelde dat ik niet zoveel trager was dan hem. Ik heb ook even mijn pb gefilmd, ik ga dat vanaf nu ieder weekend proberen doen. Dit was dus een 1:38.708, de laatste ronde van de race met heel veel rubber op de baan.
|
|
|
Post by rodney on Jan 23, 2012 6:21:23 GMT 1
na 18 minuten lag ik er al uit, de stapeltjes banden neem ik veel te graag mee maar die zijn niet zo soepel, zo stond men wagen dus krom en niet meer mee te rijden
|
|
|
Post by Mee on Jan 23, 2012 8:58:26 GMT 1
Ziet er eigenlijk nog niet zo slecht uit! Graphics kunnen natuurlijk beter, maar de auto's zelf zien er precies levendiger uit.
|
|
|
Post by Nick on Jan 23, 2012 10:36:19 GMT 1
Very nice!
|
|
|
Post by oracle on Jan 23, 2012 10:47:23 GMT 1
Eerste rF2 filmpke Het contact dat twee wagens hebben in het begin, was dat een realistische chrash ??
|
|
|
Post by rodney on Jan 24, 2012 6:08:36 GMT 1
voor dit weekend ga ik de f2 nemen omdat ik met deze auto's teminste nog een ronde op de baan kan blijven zijn er nog die voor de f2 gaan? dat ik daar niet de enige ben
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 24, 2012 9:06:02 GMT 1
Is zeker geen domme zet, maar ik denk dat ik de F1 ga proberen.
|
|