|
Post by Dino on Jan 24, 2012 15:59:42 GMT 1
ik geraak nie op de server op Bahrain
|
|
|
Post by Mee on Jan 24, 2012 16:02:07 GMT 1
Server ligt momenteel voor enkele uren plat.
|
|
|
Post by Dino on Jan 24, 2012 16:04:21 GMT 1
a ok dacht al dat het hier bij mij was thx voor de info
|
|
|
Post by Mee on Jan 24, 2012 23:04:38 GMT 1
rFactor 1 server draait voorlopig terug, rFactor 2 server niet (troubles!).
|
|
|
Post by Mee on Jan 27, 2012 18:24:17 GMT 1
Beide servers werken terug.
|
|
|
Post by timothy on Jan 27, 2012 23:46:30 GMT 1
werken de servers maandag of staken ze ook??
|
|
|
Post by timothy on Jan 29, 2012 20:26:12 GMT 1
zoals gevreesd...3 bochten en knal de vangrail in...Erg leuke mod maar je moet jezelf commiten tot practice want anders ist ferm gesch***en
|
|
|
Post by Cash on Jan 29, 2012 20:43:35 GMT 1
Bij mij ook niet zo succesvol, bij de start neem ik het rustig. Maar op het einde van Kemmel misremt iemand zich voor mij, ik verschiet en raak daardoor de vangrails => wagen staat krom. Doordat de wagen krom staat mis ik de bocht aan die high speed chicane en verlies ik een wiel. Ik besluit op 3 wielen door te rijden naar de pits, maar mijn pit crew accepteerd me niet. Hoewel ik ready for pitstop had ingedrukt, en de boodschap 'crew ready' had ontvangen. Ik wacht tot iedereen voorbij de pits is, en doe nogmaals een ronde op 3 wielen, misschien was er iets mis met het systeem. Terug 'crew ready' bericht, maar opnieuw pakken ze mij niet aan. Ik geef dan maar op.
Ik vind het een enorm leuk circuit + wagen, spijtig dat het direct gedaan was.
|
|
|
Post by Reyn on Jan 29, 2012 20:44:04 GMT 1
Hoe is't mogelijk P1 first time ever (maar met 8 racers...) Bij de start kijk ik rechts onder men scherm en zie iets aftellen. 'k Sta half scherp en vertrek als deze op ongeveer 0 komt te staan. Gaaaaaaaaaaaaaaas en... ik hoor een gekende tune tuut tuut .... Doeme das het aftellen, rem en wacht tot het laatste tuutje. Ik rij door maar heb nen drive-true!Crash een beetje later en pffff Bon... nen toffe mod en véél belovend voor in de toekomst ;D
|
|
|
Post by Nick on Jan 29, 2012 22:01:45 GMT 1
Jammer van zoveel uitvallers in het begin. Na amper een drietal ronden rijden we nog met drie rijders rond. Tim gaat van de baan en moet naar de pits voor een 5 minuten durende repair. Guy wacht me op aan de start/finish om toch nog wat leuke rondjes te rijden. Helaas gaat Guy op een bepaald moment toch van de baan en ik sta er alleen voor met Tim op één ronde achter me. Toch maar uitgereden met aanmoedigingen van Guy en Tim op de achtergrond. Ik rij als eerste over de finish en maak de verplichte overwinningsdonut, alwaar ik reeds maanden op aan het oefenen was. Uiteraard hoop ik op een uitgebreide race-report zodat ik deze in mijn tot nu toe lege 'bekerkast' kan plaatsen. Grote fun deze auto's!
|
|
|
Post by Mee on Jan 29, 2012 22:17:08 GMT 1
Hier se Nick, voor boven uw bed te hangen . Results. Als er iemand de replay wilt: zeg het maar. PS: daarstraks - bij het toevoegen van pitdata in CarStat - kwam ik al tegen dat suspension damage 5 minuten duurde om te fixen .
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 29, 2012 22:28:57 GMT 1
Pro Nick!
Ik was doing a great job at de auto op de baan houden tot ik na 3 ronden bovenop Raidillion over een reflectorpaaltje reed dat midden op de baan lag. De auto verteerde het niet zo goed, 10 keer overkop ofzo. Auto krom en dan maar geparkeerd.
Dit is echt rF2 op zijn best...
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 29, 2012 22:30:21 GMT 1
Super fun op voorwaarde dat er grip ligt. Veel bochten kan je plots net volgas nemen, en da's echt wel kicken, niet normaal. Zelden zo'n kick en gevoel van snelheid gehad achter m'n pc.
Ik start op rij 2. Voor mij maakt een valse start en verdwijnt ook nog achter de vangrail in Combes. Ik en Guy gaan er alleen vandoor. Ik volg hem rustig zonder mezelf te pushen. Wat een sensatie om hier iemand op een seconde te volgen. In de eindeloze rechtse aan Stavelot gaat hij vroeg de rem in, en ik schiet me binnendoor voordat ik het zelf goed besef. P1. Dan een paar ronden doorgeven, ik trek 7 sec weg. Ondertussen zijn we maar met 3 meer. Ik voel mezelf echt in the zone, en begin wat risico's te nemen. Dat blijft niet goed lopen natuurlijk, en de knik voor Source neem ik een strobaaltje mee met een een eindeloze roll als gevolg. Ik sleep mezelf nog in de pits, maar kijk tegen een repair van maar liefst 5 minuten op. Rustig efkes naar beneden geweest, drankje halen en terug achter het stuur gekropen anderhalve ronde achter Guy en Nick. Guy DNF't nog, dus ik word zeker al 2e. Ik gooi er de beuk in om nog wat hotlaps te zetten. Met 5 min te gaan ben ik aan een megaronde bezig. Ik ben op weg naar een hoge 3:26 als ik een beetje te wijd uitkom in La Carrière en een paal kus. Fini! Dikke fun, jammer van de lage opkomst en de vroege opgaves, maar dit heeft wel potentieel als ervoor getraind word.
|
|
|
Post by oracle on Jan 30, 2012 10:48:38 GMT 1
Was niet van zin alles te geven, omdat ik dat niet de hele race volhoud. Maar met Tim achter mij probeer ik toch te zien hoe rap ik juist ben, pedal to the metal. Niet rap genoeg want Tim blijft heel dichtbij. Probeer het nog even maar ben te traag voor Tim en maak plaats voor hem. Anders had dat niet goed gekomen, want ik kon dikwijls niet inschatten waar hij zich juist bevond. Dus ga lijk een gentlemen opzij en gun hem zijn snelle rondjes. Klamp nog eventjes aan, en indd wat een trhill om zo dichtbij te rijden Ik kom Tim terug voorbij als die op zijn kop ligt. En nog met twee in de running.....zet mijn teamspeak speakers terug op en vraag aan Nick of hij verder rijdt ? Die ziet het wel zitten en wacht op hem, om samen uit te rijden. We rijden tijdje samen tot ik mijn motor opblaas. Had de oude hud laten staan en schakelde op gevoel en mijn 5de was miss ook wat kort En zo rijd Nick de volhouder mooi als eerste en enige over de streep, maakt nog een perfecte donut en neemt zijn beker in ontvangst
|
|
|
Post by Knarf on Jan 30, 2012 12:01:59 GMT 1
shift-R in GPL was misschien niet realistisch, maar wel een zeer goed idee imo...
|
|