|
Post by Timpreza on Jan 9, 2012 19:56:29 GMT 1
;D
|
|
|
Post by Rino on Jan 9, 2012 20:11:32 GMT 1
Deze wagens op dees circuit. What's not to like?
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 9, 2012 20:16:23 GMT 1
T'is trouwens interessant materiaal voor een funrace...
Die LMP's zijn sneller in de bochten en remmen een pak korter. Die GT1's donderen over de rechte lijn voorbij. In racesetup zijn de LMPC's rapper dan een GT1, maar voorbij komen zonder topsnelheid is moeilijk. In quali zijn die GT1's ongeveer even snel omdat ze qualirubber en boost settings hebben om mee te prutsen, dus die LMP's gaan hard moeten werken in race om voorbij die GT1's te komen.
|
|
|
Post by Rino on Jan 9, 2012 22:22:01 GMT 1
T'is trouwens interessant materiaal voor een funrace... Die LMP's zijn sneller in de bochten en remmen een pak korter. Die GT1's donderen over de rechte lijn voorbij. In racesetup zijn de LMPC's rapper dan een GT1, maar voorbij komen zonder topsnelheid is moeilijk. In quali zijn die GT1's ongeveer even snel omdat ze qualirubber en boost settings hebben om mee te prutsen, dus die LMP's gaan hard moeten werken in race om voorbij die GT1's te komen. You read my mind. Na de LMP's de Lambo genomen, en man wat is die snel op de straights! En kom kom je aan je rempunt die je nam bij de LMP and off you go.
|
|
|
Post by Webbienl on Jan 14, 2012 21:25:32 GMT 1
Aangezien het VRL rF2 seizoen gecancelled is, zou de koerskast weer terug op de monza server kunnen ?... k'zou wel willen zien hoe ik ervoor sta
of is het mogelijk om 2 koerskasten bij te houden aangezien het twee verschillende servers zijn ?
|
|
|
Post by Mee on Jan 15, 2012 19:28:35 GMT 1
19u05: snel SP2 van Enduracers downloaden, want vanavond funrace op Monza! Snelle mirror zoeken, alles installeren: klaar! Inloggen op de server: hmm, weinig volk. Misschien wel te verwachten. Aan Tim laten weten dat ik heel weinig volk verwacht voor de race vanavond. Oe, welke race? Aaaaaaaah!
|
|
|
Post by Zwijger on Jan 15, 2012 19:55:37 GMT 1
19u05: snel SP2 van Enduracers downloaden, want vanavond funrace op Monza! Snelle mirror zoeken, alles installeren: klaar! Inloggen op de server: hmm, weinig volk. Misschien wel te verwachten. Aan Tim laten weten dat ik heel weinig volk verwacht voor de race vanavond. Oe, welke race? Aaaaaaaah! Ik kan me al voorstellen hoeveel stress en zenuwen daar méé gepaard gingen. ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 15, 2012 22:35:23 GMT 1
We gaan 2 rF2 funraces organiseren in de komende weken voor de start van het nieuwe rFactor seizoen. De server wordt vanaf maandag ingesteld op Estoril met de Meganes. Paswoord zoals gebruikelijk, er volgt ook nog een aankondiging via mail. De openingspost van dit topic is aangepast zoals hieronder: 5 februari staat onze eerste testrace gepland van het nieuwe seizoen. Dit zal een laatste rFactor (1) seizoen worden. In de loop van deze week zal dit voorgesteld worden.
rF2 Funrace op 22/1: Megane Trophy @ Estoril.
Server: vrl-simracing.be Vanaf 20u. Quali: 10 min (Max 2 hotlaps) Warmup: 5 min Race: 45 min (Opwarmronde + staande start) Fuel & tirewear: X2
rF2 Funrace op 29/1: F1/2/3 @ Spa.
Server: vrl-simracing.be Vanaf 20u. Quali: 10 min (Max 2 hotlaps) Warmup: 5 min Race: 45 min (Opwarmronde + rollende start) Fuel & tirewear: X2
|
|
|
Post by Knarf on Jan 16, 2012 7:23:05 GMT 1
Aangezien het VRL rF2 seizoen gecancelled is, zou de koerskast weer terug op de monza server kunnen ?... k'zou wel willen zien hoe ik ervoor sta of is het mogelijk om 2 koerskasten bij te houden aangezien het twee verschillende servers zijn ? Koerskast loopt nu terug tegen de rF1 server.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 16, 2012 8:23:21 GMT 1
Aangezien het VRL rF2 seizoen gecancelled is, zou de koerskast weer terug op de monza server kunnen ?... k'zou wel willen zien hoe ik ervoor sta of is het mogelijk om 2 koerskasten bij te houden aangezien het twee verschillende servers zijn ? Koerskast loopt nu terug tegen de rF1 server. én tegen de rF2 server
|
|
|
Post by Knarf on Jan 16, 2012 8:26:25 GMT 1
Ik heb zonet de rF2 server ingesteld op de Meganes op Estoril. Aangezien ik niet wist welke layout heb ik maar op GT Layout gegokt (Tim ?).
Heb er het paswoord ook eens terug afgedaan (één van de redenen dat we altijd publiek hosten is omdat dan mensen die onze website vinden ook al eens kunnen komen piepen op de server om de sfeer eens komen op te snuiven. of voor toevallige voorbijgangers die de sfeer gezellig vinden en blijven plakken). Als het te erg wordt zwieren we hem wel terug dicht met een paswoord.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 16, 2012 9:10:40 GMT 1
Dat gaat een zothuis worden zonder pw, maar we zien wel. GT Layout is Estoril, de andere zijn layouts van Mills en Sepang. Stom dat de tracknaam er niet bijstaat, je moet het weten.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jan 16, 2012 14:53:34 GMT 1
Geen paswoord goed en wel maar krijgen de (of enkele) VRLlers dan admin access voor de server? Kwestie van keeping out the trash..
|
|
|
Post by oracle on Jan 16, 2012 17:23:53 GMT 1
Zou indd wel handig zijn. Democratie goed en wel, maar beetje respect op de eigen leaugue server wel aangenamer. En race time staat al op 45min, 20min is misschien leuker voor een grotendeels rookie publiek.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 16, 2012 17:41:09 GMT 1
Ik heb het er terug opgezet om teveel gezever te voorkomen. De race staat ook op 20 minuten, maar zondag gaat het over 45 minuten.
|
|