|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 11:27:04 GMT 1
er zijn wat dingen die ik niet snap en zeker niet erg eerlijk vind voor zover ik weet telt iedereen zijn mening dus ga niet schelden of wat dan ook. het gaat vervolgens over Dino, om je te plaatsen voor de punten races moet je voldoen aan wat eisen dat snap ik. maar je binnen een 107% regel houden vind ik 'sorry' maar echt ronduit belachelijk. Er zijn 2 klassementen toch voor iets ? als je een 107% regel toepast op Ricardo zijn tijd dan is dat niet te doen voor mindere snellere piloten. in het echt zijn er ook veel mindere snellere piloten dan de 'leider' jullie willen het realistish houden doe dan dat ook zo. dit is geen F1! ik heb zelf de replay ook eens bekeken en ik vond het hem goed doen de eerste helft van de race. ok het dubbelen ging op 1 momment want verwarrend maar dat gebeurd soms !!! hij heeft geen schade betrokken met wagens die hem moesten paseren of niemand gehinderd op 1 stukje na wat toevallig met jou(Tim) gebeurd in de voorlaatste bocht bij deze ga ik niet akkoord met de besslising van RaceControl. Sorry maar das mijn mening. thanks voor de mensen die het lezen en wees vrij om ook jullie mening te posten EDIT: Ik beschuldig niemand hier hé
|
|
|
Post by Dino on May 2, 2011 11:34:03 GMT 1
niks van aantrekken het loopt wel los ;D
|
|
|
Post by Webbienl on May 2, 2011 11:45:31 GMT 1
maar je binnen een 107% regel houden vind ik 'sorry' maar echt ronduit belachelijk. Er zijn 2 klassementen toch voor iets ? als je een 107% regel toepast op Ricardo zijn tijd dan is dat niet te doen voor mindere snellere piloten. Nee. Je rijdt met elkaar. Maar ff tussen haakjes ik reed 1.28.9 , dat is 88.9 sec, Dino reed een 1.34,4 dat is 94.4 sec 88.9 x ( 107 procent ) 1.07 = 95.1 oftewel een 1.35.1 , en daar zit Dino toch ruimschoots binnen ? Die 107 % regel is vrij ruim hoor. het scheelt op een ronde van in dit geval 1.30 iets meer dan 6 sec. Ik had verder geen problemen met Dino, ging netjes aan de kant toen ik eraan kwam. Kan zijn dat er wat rommeligheid was met de andere deelnemers maar als er 3 auto's aankomen in bijvoorbeeld sector 2 dan wordt het al heel moeilijk om je te laten passeren. Je kan niet opgaan in rook. Heb vorig seizoen ook een paar keer achteraan gereden en gedubbeld worden is toch altijd iets spannends. De druk om bijvoorbeeld de leider er niet af te rijden is erg groot maar dat went na een paar races. Oefening baart kunst. Maar ik neem nu aan dat Dino niet door deze testrace is gekomen ? Het vragen naar meningen mag maar ik denk niet dat dit iets afdoet van het oordeel van de admins. Die hebben altijd het laatste woord
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 11:53:07 GMT 1
ja maar in de race hing gij soms boven de 36. ja ok je rijd met elkaar maar er zijn 2 Klassementen ze zeggen het zelf voor de 'minder snellere piloten'
|
|
|
Post by Mee on May 2, 2011 12:03:08 GMT 1
Het gaat niet per se over de snelheid van Dino, maar over de consistentie - en dan vooral eens er werd gedubbeld. De eerste helft van de race verliep goed. Oké, de snelheid was aan de lage kant, maar dat was niet het grote struikelblok. Je ziet gewoon enorm hard aan Dino zijn rondetijden het moment waarop hij wordt gedubbeld: ronde 14. Vanaf dan rijdt hij in de hoge 30 en regelmatig ook in de 1:40. Sorry, maar dat is wel erg traag hoor. We weten ook dat dat door het dubbelen komt en door het extra voorzichtig zijn van Dino (wat zeker niet slecht is!), maar het zou vlotter moeten gebeuren. En dat kan alleen maar door meer te rijden, in de volgende testrace(s) bv. We hebben al grote vooruitgang gezien in Dino's racepace tov 2 weken geleden (al kan dat ook aan de damage hebben gelegen), ik ben er vrij zeker van dat als je wat meer ervaring op doet je binnenkort wél wordt toegelaten. Wat ook heeft meegespeeld in onze beslissing is dat we na de - imo - gemakkelijke en relatief trage BMW's gaan overschakelen op de erg moderne en snelle GT1's. Hier verliep het dubbelen van Dino blijkbaar redelijk goed, maar in de GT1's gaat er een groter snelheidsverschil zijn en is een accident sneller gebeurd. We nemen liever het zekere (testraces bekijken en evalueren) dan het onzekere (hem nu toelaten en hopen dat het goed afloopt bij de GT1's). Ik stel voor dat Tim zijn mailtje naar Dino hier eens copy-paste, want hij heeft de redenen heel mooi uitgelegd mét tips .
|
|
|
Post by Webbienl on May 2, 2011 12:04:35 GMT 1
tsja je zit met drop off vd banden...etc. etc. paar tikjes misschien.. trouwens Dimitri, waar haal jij vandaan dat er uberhaupt een 107% regel is. In de PDF van de regels staat hier niets over beschreven. Of lees ik iets over het hoofd ? edit. bart heeft het al beantwoord
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 12:07:36 GMT 1
jah weet ik ook niet ze waar die regel staat
|
|
|
Post by Rino on May 2, 2011 12:08:41 GMT 1
Hmm
Allereerst, als Dino zich benadeeld voelt zal hij dat zelf wel aan de orde brengen neem ik aan.
De insinuatie maken dat het is omdat hij Tim net even hindert is er over Dimi.
107% regel.... Tja. Snelheid is heel verschillend van rijder tot rijder. Personelijk ( en dat is een mening) vind ik niet dat een nieuwe piloot geweigert kan worden om dat hij te traag is. Al moet dat ook niet overdreven traag zijn. Maar dat scheelt van mod en track.
Vooral het gedrag op de baan is doorslaggevend. En dat zal dan voornamelijk het dubellen zijn. Zelf heb ik de replay nog niet bekeken, maar ik zag zelf toch 1 gevaarlijke situatie. De admins zijn onpartijdig! Als je daar aan twijfeld.....
Dit is een league. Dus alle piloten weten dat de deelnemers met respect voor elkaar en kunde racen. Een strenge evaluatie hoort daar nu eenmaal bij.
|
|
|
Post by Mee on May 2, 2011 12:08:53 GMT 1
trouwens Dimitri, waar haal jij vandaan dat er uberhaupt een 107% regel is. In de PDF van de regels staat hier niets over beschreven. Of lees ik iets over het hoofd ? Er bestaat idd geen 107% regel in het reglement, we gebruiken die gewoon soms als leidraad bij het evalueren van rookies - zoals in dit geval.
|
|
|
Post by Dino on May 2, 2011 12:27:13 GMT 1
al die heisa........
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 12:31:13 GMT 1
ik zeg niet dat het is omdat het Tim is ik zeg het is toevallig een gevaarlijke situatie als juist Tim aankomt .. maar geweigerd worden voor dit ? dan kon ikzelf ook even goed geweigerd worden op Laguna Seca en dat was niet het geval!
|
|
|
Post by Mee on May 2, 2011 12:34:30 GMT 1
ik zeg niet dat het is omdat het Tim is ik zeg het is toevallig een gevaarlijke situatie als juist Tim aankomt .. maar geweigerd worden voor dit ? dan kon ikzelf ook even goed geweigerd worden op Laguna Seca en dat was niet het geval! Dat "incident" (ik betwijfel zelfs of er een was) is helemaal niet ter sprake gekomen tot gij er hier iets over zei . Btw Dimi, uw testrace op Laguna Seca was ook een twijfelgeval hoor .
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 17:19:23 GMT 1
en toch blijf ik bij mijn besluit Wat ook heeft meegespeeld in onze beslissing is dat we na de - imo - gemakkelijke en relatief trage BMW's gaan overschakelen op de erg moderne en snelle GT1's. Hier verliep het dubbelen van Dino blijkbaar redelijk goed, maar in de GT1's gaat er een groter snelheidsverschil zijn en is een accident sneller gebeurd. We nemen liever het zekere (testraces bekijken en evalueren) dan het onzekere (hem nu toelaten en hopen dat het goed afloopt bij de GT1's). it can happen to anyone that's racing !! you never know what could happen to you. a race is a race
|
|
|
Post by rikodc on May 2, 2011 20:26:04 GMT 1
en toch blijf ik bij mijn besluit Wat ook heeft meegespeeld in onze beslissing is dat we na de - imo - gemakkelijke en relatief trage BMW's gaan overschakelen op de erg moderne en snelle GT1's. Hier verliep het dubbelen van Dino blijkbaar redelijk goed, maar in de GT1's gaat er een groter snelheidsverschil zijn en is een accident sneller gebeurd. We nemen liever het zekere (testraces bekijken en evalueren) dan het onzekere (hem nu toelaten en hopen dat het goed afloopt bij de GT1's). it can happen to anyone that's racing !! you never know what could happen to you. a race is a race Da's wel heel erg simpel, dan zou je iedereen wel zonder test toe kunnen laten "want je weet toch niet wat er gebeurt, het is immers racen". Het is wel degelijk een flink extra risico als je vrij langzame mensen hebt op de baan, dat betekent gewoon meer dubbels. Nu is dat nog in kleine BMWtjes, maar straks zit je met 600-700 pk's, dat vergt meer stuurmanskunst om dan van de lijn af te gaan, de auto op snelheid te houden en vervolgens niet in de problemen komen. Ik denk dat de admins het zekere voor het onzekere nemen. En geef toe: de races bij de VRL zijn enorm leuk en sportief, juist door de goede racecontrol, die zijn er niet alleen voor de sportiviteit, maar ook voor de veiligheid.
|
|
|
Post by DhStyleZz on May 2, 2011 20:58:14 GMT 1
w.e (lock)
|
|