|
Post by Timpreza on Feb 22, 2012 16:59:16 GMT 1
T'is een geklooi. In de editor zie ik maar 1 scherm. Je kan de positie van de widgets zien in %. Als ik een widgets aan 33% of minder zet staat die op m'n linkermonitor, tussen 33 en 66% op het midden, en meer op m'n rechter. Moeilijk passen, t'is verschuiven, resultaat kijken in game, en weer verzetten. Niet ideaal, maar ik kan wel dingen in het midden zetten.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 26, 2012 18:17:10 GMT 1
Ik heb 't niet geprobeerd, maar kun je in de editor niet een schermgrootte op maat instellen met dezelfde afmetingen of verhoudingen als de drie schermen die je hebt, zodat 't allemaal weer klopt!?
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 26, 2012 21:25:19 GMT 1
Ik kan in die dropdown in elk geval mijn resolutie niet kiezen. Ze staat er wel tussen, maar is grijs. Misschien is dat enkel omdat ik nog geen screenshot heb van die resolutie? Later dat eens proberen.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 26, 2012 23:36:37 GMT 1
Ik heb dus een screenshot gemaakt via Fraps en hernoemd en verplaatst zoals het hier staat: rfDynHUD\editor\backgrounds\Nippon\background_5236x1080.jpg
Als ik dan de nippon screenshot set selecteer staat die onder de resolution dropdown nog steeds grijs (no screenshot available).
Edit: Hetzelfde geprobeerd door een screenshot via rF zelf te maken met F12 ipv Fraps, hetzelfde resultaat. Daar ligt het niet aan.
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 26, 2012 23:43:04 GMT 1
Btw, is er ergens een plaats waar verschillende add-on widgets te vinden zijn?
|
|
|
Post by nicotineplijster on Feb 27, 2012 15:50:18 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 22, 2012 21:18:55 GMT 1
Ik heb recentelijk problemen met rFdynhud: in 3 van de 4 laatste rF races bleef m'n rf hangen en moest ik het proces manueel beëindigen. Ook blijft het rF proces onmerkbaar draaien op de achtergrond. (t'is enkel te zien in taakbeheer, en je kan zelfs een 2e instantie van rF starten, maar dat geeft instant 100% cpu belasting op 1 core, en gaat traaaaag.) Ik heb dat probleem bij elke rF install die de rfdynhud.dll staan heeft. dll weg = probleem weg. (Tenminste dat proces dat bleef hangen, ik hoop uit de grond van m'n hart dat het crashen van rF daar ook mee te maken had...) Anders heb ik buiten de windows en ati updates geen veranderingen aan m'n systeem gedaan. Ik dacht eerst dat het aan de Dashmeter plugin lag, maar het probleem is er ook zonder die plugin.
|
|