|
Post by Timpreza on Jan 6, 2011 4:59:40 GMT 1
Ja, dat is zo. Ik heb enkel die vorige dll uit dit topic vervangen door die nieuwste zonder aan die d3d9_2 te komen.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 13, 2011 12:46:39 GMT 1
Ik heb 2 probleempkes - Ik heb met de editor de widgets die ik nuttig vind op de juiste plek gezet. In practice en q werkt dat ook perfect.
Als ik echter in race kom verschijnt de volledige default HUD (in practice en q is dat ook maar als ik vertrek komt toch mijn HUD na een seconde ofzo, bij race is dat niet het geval en blijft de default HUD staan).
- Is de trackmap plugin zo te configureren zodat het eruit ziet zoals in de meeste moderne games (F1 2010, Dirt 2, ...) ? Dat je dus maar een stukje circuit ziet ipv alles ?
Zoals op deze screenshots linksbeneden het kaartje eruit ziet :
Lees hier trouwens net ook dat verhaal over die SDK. Misschien eens bekijken om wat speciale VRL widgets eventueel pogen te maken. Ik denk aan - iets wat gekoppeld is aan de cutdetector zodat ge van in uw auto al uw aantal cuts kunt zien.
- iets wat gekoppeld is aan onze R&G pilotenlijst zodat ge ingame een aparte standing hebt met enkel R&G piloten.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 13, 2011 17:56:48 GMT 1
Ik heb 2 probleempkes - Ik heb met de editor de widgets die ik nuttig vind op de juiste plek gezet. In practice en q werkt dat ook perfect.
Als ik echter in race kom verschijnt de volledige default HUD (in practice en q is dat ook maar als ik vertrek komt toch mijn HUD na een seconde ofzo, bij race is dat niet het geval en blijft de default HUD staan).
Heb nu eens een "save as" gedaan en specifiek voor race gesaved en nu is het goed... Bugje dat het bij 'all sessions' niet voor de race geld ?
|
|
|
Post by Knarf on Apr 13, 2011 18:06:23 GMT 1
- iets wat gekoppeld is aan de cutdetector zodat ge van in uw auto al uw aantal cuts kunt zien.
- iets wat gekoppeld is aan onze R&G pilotenlijst zodat ge ingame een aparte standing hebt met enkel R&G piloten.
Dat ziet er vrij eenvoudig en snel te maken uit allemaal. Misschien eens tijd insteken als ik eens tijd heb Zijn er R&G mensen die hier interesse in hebben (een standing widget met enkel de R&G piloten op)
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 13, 2011 18:23:20 GMT 1
Kijk Frank, dat zijn eens goede ideeën zie.
|
|
|
Post by Cedric on Apr 13, 2011 18:29:32 GMT 1
Zou zeker heel interessant zijn Frank Kunnen we zien hoe we in de race ten opzicht van elkaar staan.
|
|
|
Post by Arpé on Apr 14, 2011 10:55:02 GMT 1
Dat ziet er vrij eenvoudig en snel te maken uit allemaal. Misschien eens tijd insteken als ik eens tijd heb Zijn er R&G mensen die hier interesse in hebben (een standing widget met enkel de R&G piloten op) Laat maar komen Frank :-)
|
|
|
Post by covids on Apr 14, 2011 13:04:13 GMT 1
Dat zou inderdaad interessant zijn
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Apr 15, 2011 14:58:48 GMT 1
Dat zou geweldig zijn
|
|
|
Post by timothy on Apr 15, 2011 18:36:58 GMT 1
toch makkelijk dat we hier een paar echte goeie techneuten in onze rangen hebben...denk dat er veel leagues dik jaloers zouden zijn...
|
|
|
Post by Knarf on Apr 18, 2011 20:58:31 GMT 1
Vandaag eens wat getest met R&G standings en dat gaat lukken.
Ben er in geslaagd om de R&G piloten uit te lezen in rF-Dynhud en deze al af te tonen in rFactor. Nu enkel nog in de juiste volgorde enzo :-)
|
|
|
Post by DhStyleZz on Apr 18, 2011 21:48:35 GMT 1
nice frank keep it coming!
|
|
|
Post by Cedric on Apr 18, 2011 21:50:05 GMT 1
Idd Frank, zeer mooi
|
|
|
Post by Knarf on Apr 19, 2011 21:44:17 GMT 1
R&G widget is volgens mij volledig functioneel. Tijdsverschillen met uw voor/achterliggers werkt blijkbaar wel enkel in race. Morgen eens een installatiegids schrijven. Attachments:
|
|
|
Post by Nick on Feb 22, 2012 15:58:46 GMT 1
Heeft er nog iemand voor dat je met een triple screen setup niks op het middelste scherm kan plaatsen in de editor?
Is hier een oplossing voor?
|
|