|
Post by TimoVermeersch on Dec 26, 2010 14:51:54 GMT 1
Ik snap er de ballen van. Wij mochten ons team pas vanaf blok 2 aanmelden, ttz morgen, omdat er al een VRL-team was, maar ik zie nu in de lijst al meerdere leagues staan met twee of drie teams. Hoe kan dat? Timo Bij die meerdere teams zijn de extra teams ongeldig, no worries. U team staat al in de league system, bij block 2 zet ge het op het forum en that's it. Om te zien welke teams geldig geregistreerd staan moet ge naar post 1 op het forum kijken en ge zult zien dat er geen dubbele teams staan. OK thanks. Dimitri, ik wilde U net een invite sturen voor het team omdat ik nog niets gehoord heb van Reyn. Maar in het league systeem sta je nog niet in volgens mij? Als Xavier zich dan registreert, hebben we direct 4 rijders en dan kan Reyn eventueel op Road America, Laguna of de European leg meerijden. Timo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 26, 2010 14:57:52 GMT 1
OK, my bad. Zat op seizoen 2010 data. Dimitri, Uw uitnodiging is geaccepteerd. Je zit dus nu in het VRL R&G-team . Van zodra Xavier of Reyn zich registreren zet ik er die bij. Maar we hebben nu alleszins drie erkende rijders dus ik kan morgen in blok 2 ons team registreren. Timo
|
|
|
Post by m635csi on Dec 26, 2010 19:39:51 GMT 1
Ok,,, kben geregistreerd bij de site , maar als rijder wil die mij niet blijkbaar ...Check mail pls , Timo Voor ik me geregistreerd had vorige week bij simracing.org had ik me wel al als rijder opgegeven , maar nu weigert ie me, misschien omdat ik me met dezelfde data aanmeld Alle hulp is welkom.thx...
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 26, 2010 20:57:10 GMT 1
1 keer registreren op de site en inloggen, dan:
-> teams -> invitations --> bij season 2011 kiezen --> je kan daar jezelf bij VRL R&G zetten. (normaal gezien)
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 26, 2010 21:39:16 GMT 1
OK, my bad. Zat op seizoen 2010 data. Dimitri, Uw uitnodiging is geaccepteerd. Je zit dus nu in het VRL R&G-team . Van zodra Xavier of Reyn zich registreren zet ik er die bij. Maar we hebben nu alleszins drie erkende rijders dus ik kan morgen in blok 2 ons team registreren. Timo Ok thanx
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 27, 2010 17:05:02 GMT 1
Teams which need to re-register in registration stage 2 or 3: -- GT1 Aston Martin DBR9 :: (link) :: RDR Racing Team :: T.Roman :: N.Roman/R.Demeulemeester/T.Roman -- (link) :: VRL Rookie -- GT2 Porsche 997 RSR :: (link) :: Vortex-Motorsports 2 :: T.Batzke :: E.Vogel/R.Ricke/F.Geyer:: Yes
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Dec 28, 2010 13:16:27 GMT 1
Wil graag meedoen met een raceke in het rookie team maar kan dan alleen in schoolvakantie's voor mij, dus Brno zie ik wel zitten. Als het rookie team in Brno iemand nodig heeft ik wil graag meedoen!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 28, 2010 15:51:24 GMT 1
Team is ingeschreven in block 2. Let's cross fingers.
Timo
|
|
|
Post by oracle on Dec 28, 2010 15:53:38 GMT 1
Kunnen we in nen beurtrol iedereen aan bod laten komen Timo ?
Emile: Brno Steven: Laguna seca Enz ......
|
|
|
Post by timothy on Dec 28, 2010 21:12:36 GMT 1
wij wachten tot block 3 met ons RDR Racing team...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 28, 2010 21:27:49 GMT 1
RDR staat voor Roman,Demeulemeester,Roman ? xD
|
|
|
Post by Rino on Dec 28, 2010 21:58:36 GMT 1
Rapper Dan Regelmentair
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 28, 2010 22:20:09 GMT 1
Kunnen we in nen beurtrol iedereen aan bod laten komen Timo ? Emile: Brno Steven: Laguna seca Enz ...... Yep, dat is de spirit dacht ik. Moeten alleen zien of dat onder de regels kan. Iemand enig idee waar we die kunnen vinden? Timo
|
|
|
Post by Emile Gijselinckx on Dec 28, 2010 22:28:12 GMT 1
kben nu ingeschreven als driver op de site. Timo hoe kan ik nu in jou team team komen? de regels weet ik helaas niet staan...
Emile
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 28, 2010 22:47:01 GMT 1
Ons team zit nog op een wachtlijst? Snap niet waarom maar bon.
Daarnaast heeft Xavier ook een probleem. Hij heeft zich geregistreerd in de league en een invite gestuurd. Alleen zie ik hem nergens staan, noch bij de drivers, noch bij ons team.
Kan iemand anders eens kijken of ze Xavier Lerouge zien staan?
Thanks
Timo
|
|