|
Post by Rino on Dec 23, 2010 13:25:13 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 23, 2010 13:33:24 GMT 1
Idd vreemd, ge krijgt een ander scherm, nochtans ben ik helemaal nergens ingelogd. Wat ge kunt doen is JDownloader installeren en de link daarin plakken. jdownloader.org/download/indexGe kunt dat gebruiken voor het grote merendeel van die upload sites, best handig.
|
|
|
Post by Rino on Dec 23, 2010 14:14:58 GMT 1
Ben het aan het downloaden op m'n andere pc. Daar lukt die link wel. Bizar
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 23, 2010 15:22:56 GMT 1
Wat is eigenlijk die jdownloader? Idd vreemd, ge krijgt een ander scherm, nochtans ben ik helemaal nergens ingelogd. Wat ge kunt doen is JDownloader installeren en de link daarin plakken. jdownloader.org/download/indexGe kunt dat gebruiken voor het grote merendeel van die upload sites, best handig.
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 24, 2010 11:49:26 GMT 1
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 24, 2010 13:43:34 GMT 1
Dit is een tof iniatief, Ik denk om volgend seizoen ook eens mee te doen Alvast veel succes voor dit seizoen...
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 25, 2010 22:08:30 GMT 1
Idd vreemd, ge krijgt een ander scherm, nochtans ben ik helemaal nergens ingelogd. Wat ge kunt doen is JDownloader installeren en de link daarin plakken. jdownloader.org/download/indexGe kunt dat gebruiken voor het grote merendeel van die upload sites, best handig. Handig, tnx for the tip!
|
|
|
Post by timothy on Dec 26, 2010 12:21:18 GMT 1
blijkbaar zijn autoshifts en TC ook toegelaten beetje jammer imo
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Dec 26, 2010 13:03:16 GMT 1
Ik snap er de ballen van. Wij mochten ons team pas vanaf blok 2 aanmelden, ttz morgen, omdat er al een VRL-team was, maar ik zie nu in de lijst al meerdere leagues staan met twee of drie teams. Hoe kan dat?
Het team is aangemeld en geregistreerd in de league-system. Xavier moet zich alleen nog registreren als driver. Ik denk dus dat we er nog niet instaan omdat alle rijders van het team nog niet geregistreerd zijn.
Timo
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 26, 2010 13:28:40 GMT 1
Ik snap er de ballen van. Wij mochten ons team pas vanaf blok 2 aanmelden, ttz morgen, omdat er al een VRL-team was, maar ik zie nu in de lijst al meerdere leagues staan met twee of drie teams. Hoe kan dat? Timo Bij die meerdere teams zijn de extra teams ongeldig, no worries. U team staat al in de league system, bij block 2 zet ge het op het forum en that's it. Om te zien welke teams geldig geregistreerd staan moet ge naar post 1 op het forum kijken en ge zult zien dat er geen dubbele teams staan.
|
|
|
Post by phvg2008 on Dec 26, 2010 13:39:01 GMT 1
Eén vraagje zijn er eigenlijk livestreams van deze wedstrijd of zijn die er niet? En ik wens al zeker veel geluk met je eerste wedstrijd aan alle VRL teams en natuurlijk ook aan jou bazookajoe. Ik snap er de ballen van. Wij mochten ons team pas vanaf blok 2 aanmelden, ttz morgen, omdat er al een VRL-team was, maar ik zie nu in de lijst al meerdere leagues staan met twee of drie teams. Hoe kan dat? Timo Bij die meerdere teams zijn de extra teams ongeldig, no worries. U team staat al in de league system, bij block 2 zet ge het op het forum en that's it. Om te zien welke teams geldig geregistreerd staan moet ge naar post 1 op het forum kijken en ge zult zien dat er geen dubbele teams staan.
|
|
|
Post by bazookajoe on Dec 26, 2010 13:45:34 GMT 1
Eén vraagje zijn er eigenlijk livestreams van deze wedstrijd of zijn die er niet? ze zijn er telkens op simrace.tv/news.php
|
|
|
Post by DhStyleZz on Dec 26, 2010 14:00:00 GMT 1
Ik snap er de ballen van. Wij mochten ons team pas vanaf blok 2 aanmelden, ttz morgen, omdat er al een VRL-team was, maar ik zie nu in de lijst al meerdere leagues staan met twee of drie teams. Hoe kan dat? Het team is aangemeld en geregistreerd in de league-system. Xavier moet zich alleen nog registreren als driver. Ik denk dus dat we er nog niet instaan omdat alle rijders van het team nog niet geregistreerd zijn. Timo Ben ook al lang geregistreerd voor het team & een invite gestuurd maar nog steeds niet geacepteerd
|
|
|
Post by timothy on Dec 26, 2010 14:12:41 GMT 1
dat moet de Manager doen Dimi...en heb je voor juiste team ge-invite??
|
|
|
Post by oracle on Dec 26, 2010 14:40:38 GMT 1
Timo is denk ik nog aan het wachten op Xavier en Reyn.
Maar block twee is nog niet open, moet iedereen zijn ingeschreven bij de league voor dat die begint ??
|
|