|
Post by bazookajoe on Oct 1, 2011 13:33:44 GMT 1
Additional cars/teams will be allowed to register for the 12 hour race in Daytona.We would like to inform all interested parties of a few conditions, though: - these teams will run out of competition and will not be considered for standings or points - these teams have to be aware that they should not influence the race of the teams contending for the championship or standings in any way and need to display the according amount of care on-track - additional teams do not need to register in the league-system or choose a sponsor - no virtual team account will be created for additional teams - additional teams need to choose vehicle number from the allowed and still available numbers - additional teams can hand-in a carpaint if they wish to do so - additional teams are asked to sign-in for (or sign-off from) the event using the event register - the Orga Team reserves the right to refuse admitting further teams if or as soon as the total number of participants reaches a critical limit. Anyone?
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 8, 2011 10:23:12 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 8, 2011 10:36:35 GMT 1
EN POLE!!!!
Well done Stroob
|
|
|
Post by Zwijger on Oct 8, 2011 11:26:20 GMT 1
Vind ik leuk
|
|
|
Post by Mee on Oct 8, 2011 12:28:02 GMT 1
Jaja, momenteel loopt het allemaal vlot . Mooi gekwalificeerd op pole, en de hele eerste stint heb ik een gat van 8-10 seconden kunnen trekken op P2, die af en toe afgewisseld werd. Echt goed gereden van mij, al zeg ik het zelf . Stuur overgelaten aan Kenneth, maar die kwam achter Schmich uit de pits. Die hebben zomaar even 10 secs kunnen pakken in de pits dus... Geen nood, want Kenneth is er tamelijk snel voorbij gegaan waardoor we nu weer (virtueel) op P1 liggen in GT1. Kenneth is wel iets trager dan mij, en Dennis is ondertussen wakker geworden en harder aan het gaan. Het ziet er naar uit dat het een spannende 12h gaan worden!
|
|
|
Post by Mee on Oct 8, 2011 13:58:28 GMT 1
Kenneth is wel iets trager dan mij Scratch that, is minstens even snel als mij nu . Het einde van Kenneth zijn 2de stint nadert en het ziet er goed uit: we zijn atm by far de snelste op de baan en hebben iets van een 30 seconden op SFH. Daarachter is nog een groot gat. Ik neem na Kenneth zijn stint terug over voor een uurke, en daarna is het Marc zijn beurt.
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 8, 2011 14:50:55 GMT 1
Wederom Bart aan het stuur die constant en snel aan het gaan is. We zijn nog steeds de snelste GT, maar dat kan al eens snel veranderen wanneer Wilfred gaat overnemen bij SFH. 50 tal seconden voorsprong op Marcel atm.
|
|
|
Post by robin on Oct 8, 2011 16:34:01 GMT 1
Kampioenschapsleiders team Witchwood in de problemen. Veel tijd en posities verloren. Op dit moment is SFH volgens mij virtueel kampioen - maar we moeten nog 6 uur.
Waar we niet echt zicht op hebben is het aantal bonuspunten dat andere teams hebben opgespaard. SFH heeft door Simracing.NL verplichtingen weinig saldo kunnen sparen in de trainingsraces. Witchwood had alleen al qua saldo op de bank nog 7 bonuspunten gekregen, hoe dat met andere teams zit weten we niet. Hoe doet VRL het wat dat betreft?
|
|
|
Post by nicotineplijster on Oct 8, 2011 16:37:35 GMT 1
VRL op p1
|
|
|
Post by robin on Oct 8, 2011 16:39:20 GMT 1
haha ja dat zien we, en dat zal ook wel zo blijven aangezien we behoorlijk last hebben van de 65kg succesgewicht aan boord.
Het gaat ons nu om de punten in de seizoensstand. VRL heeft daar nog een kleine twee punten aan saldo, SFH een punt, net als Quadriga Corse. Andere teams liggen te ver achter. Het lijkt erop dat SFH nu echt serieus op aankomen moet gaan rijden.
|
|
|
Post by Mee on Oct 8, 2011 18:37:12 GMT 1
Zo Marc heeft ondertussen 2 stints gereden waarbij hij ietske sneller was dan Dennis - die heel impressive rijdt met zoveel extra gewicht. Ik nam terug over voor een 3de uurtje, het duurde wat om op gang te komen maar dan reed ik constant mid- 1:42's, sneller dan al de rest. Marcel gedubbeld, en net wanneer ik dacht dat ik een goeie stint had gereden ga ik in mijn laatste rondje rond in T1 . Gelukkig was enkel mijn ego beschadigd, en ik heb het stuur terug overgelaten aan Kenneth voor 2 uur. Dan ik nog een uur, dan Marc weer 2 en die zal wss doorgaan tot de 12h voorbij zijn.
|
|
|
Post by robin on Oct 8, 2011 20:32:41 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 8, 2011 21:33:37 GMT 1
Laatste wissel coming up. Bart en ik hebben goed doorgepeerd in het donker. Marc moet enkel nog afronden
|
|
|
Post by robin on Oct 8, 2011 23:11:08 GMT 1
Van harte! Sterke win hoor.
|
|
|
Post by Zwijger on Oct 8, 2011 23:12:40 GMT 1
6de plaats algemeen, 1ste GT1. Prachtig resultaat gasten. Proficiat!
|
|