|
Post by Mee on Aug 27, 2011 19:25:16 GMT 1
liegt het aan mij of gaat bart vaak over het gras bij het uitkomen van de bochten? Ik weet van niks! Klopt, was nogal aan het overdriven en dan gebeurt dat snel bij mij. Maar het gras hier heeft tamelijk veel grip dus veel tijd verliest ge er niet mee. Ben als 3de de pit ingegaan (vlak voor onze grote rivalen Jonscher en Kollo), overgelaten aan Kenneth en na de pitstop van Jonscher is hij er blijkbaar weer vlak voorgekomen. Oef! P3 nu achter de SFH-guys die "heel traag gingen zijn" en ver achter Piccolo die gewoon van een andere wereld is .
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 19:26:23 GMT 1
't is daar spannend met jullie en de Saleen van Kollo/Jonscher. Mooi spul!
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 19:49:04 GMT 1
Het blijft afwachten tot het moment dat Lutz bedenkt dat SFH een stop minder gaat maken dan de leidende Saleen. Ik heb nog steeds niet uitgerekend of dat aan de eindstreep genoeg gaat zijn.
Halverwege de race, over tien minuten, zou het verschil maximaal 25 seconden mogen zijn, maar dat ligt er nu boven. Sterker nog, het is nu al bijna 30 seconden. Als de leiders ook niet te snel bedenken dat het gat groter moet worden is er nog een kans dat ze het wat rustiger aan gaan doen en SFH ze kunnen verrassen door onze afwijkende strategie. De kans is in ieder geval groot dat ze na hun laatste stop achter SFH de baan op komen. Dat kan spannend worden..
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2011 19:55:56 GMT 1
Het blijft afwachten tot het moment dat Lutz bedenkt dat SFH een stop minder gaat maken dan de leidende Saleen. Ik heb nog steeds niet uitgerekend of dat aan de eindstreep genoeg gaat zijn. Ik vond het al opvallen dat ze zo lang doorgingen. Rijdt Wilfred die tijden op hards?? Onze meds zijn volledig op na een dik uur... Met Wilfred zijn tempo moet die overwinning wel lukken denk ik, zeker als Picollo het stuur overlaat aan zijn teammaat (die trager moet zijn, kan niet anders .
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 20:16:13 GMT 1
Nou dat verschil is niet zo heel groot. Qua snelheid kunnen we de race zo niet winnen, maar het komt aan op de laatste stint wanneer ze SFH op de baan om positie moeten inhalen.
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 27, 2011 20:33:48 GMT 1
Zo, Bart weer aan het stuur. Heb een dikke 5 seconden kunnen wegrijden van het team van Kollo, nu zien of Bart positie kan houden. Zeer leuke race so far Wordt nog leuk om te zien die strategie van sfh!
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 20:39:10 GMT 1
Ai Bart in de fout. Geen schade zo te zien maar die 6 seconden waren genoeg om Kollo te laten passeren... nu weer de aansluiting!
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 27, 2011 21:01:53 GMT 1
Ricardo maakt zich mentaal klaar voor zijn stints..
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 21:20:55 GMT 1
Piccolo neemt flinke happen uit de voorsprong van Dennis. Dat wordt heel spannend.
|
|
|
Post by robin on Aug 27, 2011 21:34:13 GMT 1
Oops. Dennis spint tijdens het gelapt worden door een LMP. Splitter kwijt.
|
|
|
Post by bazookajoe on Aug 27, 2011 21:37:07 GMT 1
Oops. Dennis spint tijdens het gelapt worden door een LMP. Splitter kwijt. Schade schade!
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2011 21:47:51 GMT 1
Ricardo vreet de voorbanden helemaal op, we vrezen momenteel dat hij de laatste stint met hards gaat moeten doen .
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2011 21:55:56 GMT 1
Ricardo vreet de voorbanden helemaal op, we vrezen momenteel dat hij de laatste stint met hards gaat moeten doen . En zelfs dat gaat niet lukken vrezen we... Bizar.
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2011 22:03:12 GMT 1
Ricardo is gecrashed en zijn splitter verloren, een ronde eerder binnen voor hards. 67 minuten op de hards... imo gaat hem dat niet lukken maar we kunnen hopen...
edit: hoewel, Wackerbauer heeft blijkbaar verteld dat de hards dubbel zo lang meegaan dan meds, dus hopelijk komt dat wél goed. Ric gaat nog goed met de hards dus we kunnen positief blijven!
|
|
|
Post by Mee on Aug 27, 2011 22:18:57 GMT 1
Het zal 4de worden, benzine komt niet toe enz... Next!
|
|