|
Post by Timpreza on Sept 22, 2010 21:22:19 GMT 1
Ik heb 8:42 momenteel in racetrim. Gisteren had ik met een lamme auto op't einde die 10kmh topsnelheid miste een 8:47 of zoiets, dus ik denk wel dat ik onder de 8:40 moet geraken. Practise makes perfect... Tegen dat de ring écht in u koppeke zit zijt ge al rap een paar 100 ronden verder.
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2010 8:19:05 GMT 1
bon kmoe dus nog wa oefenen en er nog een sec of 20 afrijden...zal wel lukken eens ik hem doorheb
|
|
|
Post by amdr on Sept 23, 2010 8:25:13 GMT 1
K dan voel ik mij nog ni zo slecht dat ik met onze kapotte auto 51's reed
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 23, 2010 10:40:10 GMT 1
vanavond weer een testrace
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2010 12:26:40 GMT 1
wat is het pw voor op server te komen? @tim: heb mij geregistreerd op beide sites zoasl ge gevraagd hebt, nu zou je mij moeten knn inviteren denk ik
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 23, 2010 12:35:00 GMT 1
wat is het pw voor op server te komen? @tim: heb mij geregistreerd op beide sites zoasl ge gevraagd hebt, nu zou je mij moeten knn inviteren denk ik pw is zelfde als dat van SimSync
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 23, 2010 16:07:12 GMT 1
@tim: heb mij geregistreerd op beide sites zoasl ge gevraagd hebt, nu zou je mij moeten knn inviteren denk ik Timo, ik zie je nog niet in de lijst van piloten uit het juiste seizoen staan, zie mail. Nico, ge moet ergens nog mijne invite accepteren.
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 23, 2010 20:08:25 GMT 1
Rechtzetting:
de 24u race= 2 servers maar 1 algemeen resultaat.
VRL team er niet bij vanavond?
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 23, 2010 20:56:21 GMT 1
Ik ga nu en dan een testraceke meepikken, maar 2x per week is me veel teveel. Ik heb hier nog massa's ander dingen te doen ook...
|
|
|
Post by timothy on Sept 23, 2010 22:33:16 GMT 1
oeps Tim kzal nog wa vergeten zijn dan, ga het morgen regelen sie
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 23, 2010 23:00:35 GMT 1
Testrace gewonnen! ;D Onze Qualiman zette een 26'er neer goed voor pole, dan een knal van een eerste stint (hoge 20ers als racepace). Onze 2e man was iets trager maar verloor slechts 1 plaats, omdat dat team een dubbelstint maakte op mediums. Ik moest dan de laatste 5 ronden nog een gat van 14 sec dichtrijden, in de laatste ronde was ik er voorbij, phew! Hopelijjk is VRL er zaterdag bij, niet vergeten dat alle rijders een aantal rondes moeten hebben gereden (ik denk 10) in de testraces. tijd voor een fris pintje!
|
|
|
Post by timothy on Oct 2, 2010 15:12:13 GMT 1
zijn servers veranderd van IP? geraak er nie meer op??
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 2, 2010 15:34:14 GMT 1
zijn servers veranderd van IP? geraak er nie meer op?? Ze zijn niet altijd alle vier online. Server 1: 95.156.192.47 Server 2: 95.156.192.51 Server 3: 95.156.192.52 Server 4: 95.156.192.49
|
|
|
Post by robin on Oct 13, 2010 11:49:24 GMT 1
Gisteren samen met Andras en Jeffrey voor het eerst ook officiele testrace meters gemaakt. Omdat het op S2 wat leeg was en het toegestaan was om meerdere wagens per team in te zetten hebben we ieder voor zich gereden (veel SFH wagens in beeld dus in de livestream). Was ook nodig om eens ronden te gaan rijden want zeker bij mij zit de snelheid er nog helemaal niet in.
In de briefing werd mijn vrees dat de SFH Orange wagen niet geplaatst zou zijn (want niet in de lijst) gesust. Kwestie van meters maken en alle rijders kunnen nog gekwalificeerd worden voor de race.
Na probleempjes in T1 mocht ik als laatste de Nordschleife opdraaien ;D In eerste instantie had ik Nico nog in het vizier, we reden ongeveer even snel maar door nogal wat spinners verloor ik in de eerste ronde meteen al erg veel tijd. Ook leuk dat ik erg veel airtime kreeg op de livestream, zodat iedereen van m'n gestuntel kon meegenieten ;D Had halverwege de race nog een van de nieuwe zuid-amerikanen achter me, hij was niet echt sneller maar vond zelf van wel en was vrij agressief in het aanvallen. Push na push op de meest onmogelijke plaatsen leidde uiteindelijk tot een fikse rearender en een spin. Daarmee was 'ie ervoorbij, maar wegrijden was er dus niet bij.
De mod voelt aardig aan maar ik mis wel gevoel voor overstuur. Dat kan ook komen door de moeite die mijn systeem heeft om vloeiende framerates te produceren, zelfs met alles op medium en shadows op low. Hebben jullie daar helemaal geen last van?
|
|
|
Post by nicoroman on Oct 13, 2010 13:00:05 GMT 1
gisteren ook nog een uurtje meegeracet tijdens testrace, volle tank leeggereden maar kom net wa liters tekort om 7 rondes te rijden. nu moet ik gaan pitten na 6 rondes, mss moeten we eens kijken of we dit nog kunnen oplossen.
de quali trok op niks, geen goeie ronde en gecrashed door voorganger dus startte ik op p23 denk ik. rustige start maar kon op rukken naar p12,meestal door uitvallers of crashes van anderen want inhalen is hier nie evident. al bij al leuk om nog wa rondjes te trainen, vooral tussen heel wat vrl rijders.
op naar de volgende.
qua fps valt het bij mij nog mee maar moet nog eens testen in het donker, anders ga ik nw kaartje kopen denk ik.
|
|