|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 0:04:17 GMT 1
Ik heb een rondje gereden op de server die was nog niet goed maar is toch al goed voor in het begin ik heb een 2.21.XXX gereden... Dat is toch al goed voor een eerste dag met een G27 te rijden... Als ik hiervoor nog geen racing stuur heb gehad...
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 0:07:00 GMT 1
Ik heb op Suzuka gereden doordat Rik mij heeft overtuigd... Ik heb daarnet een goede ronde vond ik dus laat het maar je hebt gelijk iedereen heeft een eigen mening... Welke simulator zouden jullie mij nu echt aanraden tussen al die zijn opgenoemd? Dus maak ik hierbij een stemronde... Gelieve jullie naam bij de gewenste keuze te noteren... Heb je nog een ander voorstel maak die dan nog aan aub... GTR2 Driving school: Rfactor: Philippe Van Gucht LFS S2: Iracing: ... Ik weet wel niet of ik hier een stemronde mag organiseren als dit niet mag dan wil ik me hiervoor excuseren... Philippe, wat wil je hiermee bereiken? Je gaat hier nooit een sluitend antwoord krijgen, meningen verschillen nu eenmaal. Al deze sims zijn goed, en hun opvolgers zullen nog beter zijn. Nogmaals: ga oefenen en kom terug met een vraag als "neem ik die hairpin nu best in 1e of in 2e?". Door eindeloos te leuteren ga je niets leren.
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 0:10:07 GMT 1
Name change in rFactor Ik heb dit gebruikt om mijn settings te behouden en toch mijn vroegere naam Test te veranderen naar mijn eigen naam Philippe Van Gucht... Is dit eigenlijk toegelaten?
I know some guys have changed their rFactor player name to be "|OSG|Playername" to be more consistent with others. I found an easy way to do it without loosing setups or any preferences.
1. Go to C:\Program Files\rFactor\UserData\ and there should be a directory with your current player name. To add the |OSG| tag rename the folder and use "+~7cOSG+~7c"in front of your playername. Mine is "+~7cOSG+~7cPsychoDad".
2. Then do the same for the ".backup" and ".PLR" files in that subdirectory. (ex. +~7cOSG+~7cPsychoDad.backup and +~7cOSG+~7cPsychoDad.PLR)
NOTE: you have to repeat this for the Nascar mod since it is in a separate directory. It should be in "C:\Program Files\rFNascar Mod 2007\UserData\".
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 7, 2011 0:15:43 GMT 1
het is toegelaten om te racen met je 'RealLifeName' is eigenlijk verplicht !! en kan je volgende keer je post editen naar 1 posts in plaats van 3 posts normaal is dit niet toegestaan xD
|
|
|
Post by Mee on Jan 7, 2011 0:16:59 GMT 1
Name change in rFactor Ik heb dit gebruikt om mijn settings te behouden en toch mijn vroegere naam Test te veranderen naar mijn eigen naam Philippe Van Gucht... Is dit eigenlijk toegelaten? Dat is zelfs verplicht als je van plan bent mee te rijden...
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 0:36:53 GMT 1
Ik bedoel of die tag er mag bij staan... Ik weet wel dat je je naam moet gebruiken... Maar kreeg het in begin niet verandert en dankzij deze post op een ander froum is het me gelukt...
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 0:49:57 GMT 1
Heeft iemand nog leesvoer over simracen?
|
|
|
Post by rikodc on Jan 7, 2011 2:08:35 GMT 1
23 seizoenskaarten en een abonnement op voetbal international maken je nog geen goede voetballer. Gewoon rijden dus.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 7, 2011 7:08:28 GMT 1
Philippe rij eerst eens 1000 ronden op Suzuka. Pas dan moogt ge terug vragen komen stellen. Ik heb destijds ook 3 maanden zitten oefenen bijna alle dagen eer ik de bakskes van destijds onder de knie had.
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 11:26:13 GMT 1
Ik zeg ook wel niet dat ik goed ben he... Oefening baart kunst... Dus misschien kun je verwachten tegen de Paasvakantie in een testrace...
|
|
|
Post by DhStyleZz on Jan 7, 2011 11:28:33 GMT 1
Als ik jou was he dan zou ik gewoon oefenen op de track en stabiel mogelijk te houden en dan je rondetijden omhoog krikken en meedoen met de testrace die nu komt het is toch maar ne testrace dus xD
|
|
|
Post by Mee on Jan 7, 2011 12:45:44 GMT 1
Als ik jou was he dan zou ik gewoon oefenen op de track en stabiel mogelijk te houden en dan je rondetijden omhoog krikken en meedoen met de testrace die nu komt het is toch maar ne testrace dus xD Een testrace nu ook weer niet te licht opnemen hè. In het reglement staat namelijk het zinnetje: "Je zal een aantal vragen krijgen en daarna zal je worden uitgenodigd om je te bewijzen in maximaal drie testraces." Soms zijn we daar soepelder in als we merken dat er goede progressie inzit, maar dit wil wel zeggen dat als je meer dan 10 seconden trager bent op Suzuka, dat je best wat meer oefent dan een testrace-"kans" op te offeren door mee te doen, om de 2 rondes eens rond te gaan en in de weg te rijden van de rest als je wordt gedubbeld.
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 12:52:53 GMT 1
Ik ken Cedric persoonlijk en hoeveel testraces heeft die nu ook al weer mogen rijden? Ik denk dat dit zeker er meer waren dan 3... Dus misschien voor iedereen een eerlijke kans Ik kan ook vroegtijdig opgeven als ik de indruk heb dat ik te traag ben van tempo... Is het niet toegestaan als ze mij passeren dat ik me eventjes in het gras parkeer zodat ze van mij geen hinder ondervinden? Het is maar een voorstel u moet weten wat u er mee doet... Ik kan misschien gewoon eens meekijken met een rijdend voertuig vanuit de pitstraat dan zie ik tenminste de ideale lijnen voor die track... En kan ik bijleren hoe je fair rijdt en iemand inhaald op een faire manier... Mijn bedoeling was om de eerste race vanop de pitmuur mee te kijken.. Als ik jou was he dan zou ik gewoon oefenen op de track en stabiel mogelijk te houden en dan je rondetijden omhoog krikken en meedoen met de testrace die nu komt het is toch maar ne testrace dus xD Een testrace nu ook weer niet te licht opnemen hè. In het reglement staat namelijk het zinnetje: "Je zal een aantal vragen krijgen en daarna zal je worden uitgenodigd om je te bewijzen in maximaal drie testraces." Soms zijn we daar soepelder in als we merken dat er goede progressie inzit, maar dit wil wel zeggen dat als je meer dan 10 seconden trager bent op Suzuka, dat je best wat meer oefent dan een testrace-"kans" op te offeren door mee te doen, om de 2 rondes eens rond te gaan en in de weg te rijden van de rest als je wordt gedubbeld.
|
|
|
Post by Mee on Jan 7, 2011 12:58:52 GMT 1
Ik ken Cedric persoonlijk en hoeveel testraces heeft die nu ook al weer mogen rijden? Ik denk dat dit zeker er meer waren dan 3... 3 testraces heeft Cedric meegereden voor hij werd toegelaten... ik heb het niet over de testraces eens je wél bent toegelaten hè, dan rij je er zoveel je wilt.
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 13:07:01 GMT 1
Oké dat was dan een misverstand... Neem me dit aub niet kwalijk... Is het dan misschien beter dat ik me tot de practice houdt en mijn rondentijde probeer omlaag te krijgen zodat ik een goed racetempo krijg? Tot de practice heb je toch geen limiet aan tests of wel Ik ken Cedric persoonlijk en hoeveel testraces heeft die nu ook al weer mogen rijden? Ik denk dat dit zeker er meer waren dan 3... 3 testraces heeft Cedric meegereden voor hij werd toegelaten... ik heb het niet over de testraces eens je wél bent toegelaten hè, dan rij je er zoveel je wilt.
|
|