|
Post by Mee on Jan 7, 2011 13:45:24 GMT 1
Is het dan misschien beter dat ik me tot de practice houdt en mijn rondentijde probeer omlaag te krijgen zodat ik een goed racetempo krijg? Absoluut. Je moet voorbereid aan de start komen, voor Suzuka zou ik zeggen: constant rondjes van 2:10 of sneller kunnen rijden. Als je 100 rondjes nodigt hebt om dat te kunnen doen: zoveel te beter. Als je er 1000 voor nodig hebt: rij er 1000! Er staat geen limiet op practice rondjes.
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 7, 2011 15:32:40 GMT 1
Zoals gezegd, onderschat testraces niet. Dat is een ingangsexamen waar je moet bewijzen dat je mee kan en de regels kent. We gaan ne daar uitgebreid op bekijken en goedkeuren of afkeuren.
Niet zomaar eens komen kijken hoe het er aan toegaat. Kijken aan de pitmuur is niet toegelaten. Als je komt is het om te racen. Om te kijken moet je de replay maar downloaden.
|
|
jeffrey
Newbie
Jeffrey Ruskus
|
Post by jeffrey on Jan 7, 2011 17:25:11 GMT 1
Offline is om te leren rijden. Online doen we racen.
Je kan beter achteraf de replay downloaden als je wilt zien hoe het moet, dat kan je ook met terugwerkende kracht doen met de vorige races.
Als je onvoorbereid de baan op gaat dan schaad je je reputatie en naam al voordat je überhaupt begonnen bent.
|
|
|
Post by pe on Jan 7, 2011 17:37:47 GMT 1
waarom beginde niet gewoon op de server mee te rijden. daar zit meestal wel iemand te rijden. gekunt er vragen stellen en mee kijken en zelf mee rijden ook. is toch practise.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 7, 2011 18:17:51 GMT 1
Inderdaad. In plaats van hier den hele dag op het forum te zeveren in bijvoorbeeld threads over enduranceraces waar ge toch niet aan mee doet had ge den hele dag kunnen rijden.
RIJDEN RIJDEN RIJDEN
|
|
|
Post by phvg2008 on Jan 7, 2011 19:40:20 GMT 1
Ik rij vanavond rond 9u teryg op de server mee... Dus verwacht me maar...
|
|