|
Post by timothy on May 27, 2010 23:01:24 GMT 1
heb het op mijn algemene Rf install gezegt ipv op mijn lite...en toen ging het wel. Maar als ik dan de track kopieer naar mijn lite lukt het niet meer. Waarschijnlijk ergens een file die nog te veel staat of te weinig who knows...
|
|
|
Post by vinox on May 28, 2010 6:56:24 GMT 1
Strange... Ik heb pertang ook de lite geinstalleerd, ga ik sebiet ook nog problemen hebben... Soit, straks eens proberen.
Waarvoor dienen die aparte SKY-files eigenlijk die je in je Locations map moet steken? Is da echt puur voor de lucht, want normaal steekt da toch in de trackfolder zelf hè?
|
|
|
Post by amdr on May 29, 2010 11:45:48 GMT 1
Ik vroeg me da ook direct af. En voor degene me meerdere installs, zet u location folder op u backup schijf ofzo en pas dan het lijntje aan in u config.ini file in u rfactor root folder. Anders hebt ge soms 4keer dezelfde track geinstalleerd.
Het is de volgende lijn: TracksDir=D:\GAMES\RFACTOR\MODS\RFACTOR T\LOCATIONS\
En dan staan die ook altijd "geinstalleerd" als ge format ofzo, da ge geen 100 tracks moet unzippe xD
|
|
|
Post by Rino on Jun 6, 2010 15:29:49 GMT 1
Kan het zijn dat er een gravelfix nodig is voor Ruapuna. Als je in de kattebak geraakt in T1 zit je muurvast.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 6, 2010 15:36:02 GMT 1
Kan het zijn dat er een gravelfix nodig is voor Ruapuna. Als je in de kattebak geraakt in T1 zit je muurvast. Koppeling gebruiken. Ik ben er al meerdere keren ingereden en ben nog nooit blijven steken. Als er je dat fixed dan wordt die grindbak minder efficient met meer kans dat je doorschuift tot de muur u tegenhoudt...
|
|
|
Post by timothy on Jun 6, 2010 16:03:47 GMT 1
idd is met de koppeling te spelen in elke kattebak daar...
|
|
|
Post by pe on Jun 21, 2010 15:38:43 GMT 1
hoi ik krijg het circuit van bahrain niet open zijn er nog. of heb ik zelf iets verkeerd geplaatst. komt error op scherm staan. via rfactor zelf zonder op de server te gaan krijg ik circuit ook niet open.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 21, 2010 17:09:48 GMT 1
hoi ik krijg het circuit van bahrain niet open zijn er nog. of heb ik zelf iets verkeerd geplaatst. komt error op scherm staan. via rfactor zelf zonder op de server te gaan krijg ik circuit ook niet open. 9 kansen op 10 staat hij id verkeerde map. Kijk dat eens na. Mogelijk heb je Gamedata/Locations/Locations/ ofzoiets.
|
|
|
Post by pe on Jun 21, 2010 18:52:09 GMT 1
het is gelukt. had de verkeerde gepakt . moet blijkbaar v8 zijn en niet 1.0
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 21, 2010 18:53:47 GMT 1
het is gelukt. had de verkeerde gepakt . moet blijkbaar v8 zijn en niet 1.0 V2 dacht ik, niet de V8?
|
|