|
Post by Rino on Mar 28, 2010 18:08:28 GMT 1
Beetje laat zeker om nog te testen ?
TCL Touring Masters Beta v1.4 Features:
- Brand new real sounds by Mirko Niemann and Domagoj Lovric (original mod used default sounds) - Performance adjustments - Elimination of any rFm or case-sensitive possible CTDs - Download size reduced by 75% - Easier in-game menu for car selection - 8 skins per car - 11 car models only - Upgrades now found as standard (gearboxes for M3 and 190E) - H-shifter upgrade added - File paths corrected - Menu music - Changed menu background - More I have forgotten
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 28, 2010 20:40:38 GMT 1
Interessant, maar t'is over het algemeen een slecht idee om midden het seizoen een mod update te lanceren. We hebben dat in het verleden een paar keer gedaan, en dat was achteraf gezien geen goed plan. Dit is nog een beta en gemaakt door anderen dan de originele makers. Het kan wel een verbetering zijn, maar we zijn net 3 van de 6 races redelijk probleemloos voorbij. Nu nog switchen kan maar voor extra problemen zorgen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 29, 2010 9:55:39 GMT 1
heb ook de indruk dat ze de skins en het aantal modellen drastiisch hebben verminderd. Dus er gaat ook stuk rijkdom kwijt imo.
|
|
|
Post by amdr on Mar 29, 2010 14:14:37 GMT 1
Als je op virtual R de link volgt naar hun verslag hebben ze ook gezegd dat ze de performance van de autos hebben aangepast om het "eerlijk" te maken maar dat was juist het leuke in die tijd, het was niet eerlijk. De ene was rap op het rechte stuk en de andere in de bochten.
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 29, 2010 15:39:36 GMT 1
Als je op virtual R de link volgt naar hun verslag hebben ze ook gezegd dat ze de performance van de autos hebben aangepast om het "eerlijk" te maken maar dat was juist het leuke in die tijd, het was niet eerlijk. De ene was rap op het rechte stuk en de andere in de bochten. mja ik kan me voorstellen dat je in league racen zo gelijke mogelijke auto's wilt hebben...anders krijgen we toch dat iedereen een auto kiest. Alle auto's gelijke performance maar met hun eigen karakters = epic win.
|
|
|
Post by Cedric on Apr 9, 2010 9:47:26 GMT 1
Ik heb een skin gedownload. Waar moeten deze files in?
|
|
|
Post by vinox on Apr 19, 2010 11:28:04 GMT 1
Stoem vraagske, welke GT2's mogen we juist pakken? Enkel 2008 LMS, of heel 2008, of alles?
|
|
|
Post by Mee on Apr 19, 2010 11:58:17 GMT 1
Alles! (van GT2 natuurlijk
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 19, 2010 12:19:05 GMT 1
De server loopt, dus alle wagens die ge op de server kunt kiezen moogt ge pakken. Dat zijn alle GT2's zoals Bart zegt. De wagenkeuzetopic komt in de loopt van deze week nog.
|
|
|
Post by donshere on Apr 19, 2010 15:05:51 GMT 1
Is er nog zo'n light versie beschikbaar van Mid-Ohio zonder helikopters om de FPS wat op te krikken ? Ikzelf heb momenteel geen problemen met een tekort aan FPS maar is altijd meegenomen is deze wat opgekrikt kunnen worden. Ben trouwens een tool tegen gekomen die FSAutostart heet. Heeft daar iemand ervaring mee? FSAutostart is een tool waarmee je alle Windows processen en programma's die op de achtergrond draaien (voor niets) tijdelijk kan uitschakelen met één druk op de knop! Dit zal veel snelheids winst geven! Tevens zal het RFactor automatisch opstarten na alle proggies en services te hebben afgesloten. Bij het opnieuw opstarten van je PC zullen alle instellingen weer als van ouds zijn! Hier te downloaden: www.softpedia.com/get/Tweak/System-Tweak/FSAutoStart.shtmlKleine uitleg van installatie: Start FSAutostart. Klik configure, ga naar het veld: 'path to app' en verwijs naar je Rfactor exe. file bv. C:\Program Files\rFactor\rFactor.exe Ga naar 'process priority' en zet het op bv realtime (is hoogste stand) Klik dan op de 'Defrag memory 'button (veld). Druk op SAVE! Dan ga je in FSautostart naar de Services tab. Door met je muis op de diverse services te gaan staan, zie je duidelijk wat je wel of niet moet uitzetten. Het uitzetten van een service doe je door met je muiscursor op het service veld te gaan staan onder action en dan met de linker muiskop te klikken....er zal een venster uitklappen met: Stop, Stop en Start en No Action....de rest begrijp je nu wel Druk op SAVE! Dan ga je in FSautostart naar de Programs tab. In de meeste gevallen kan alles uit...dit verscheelt natuurlijk per systeem!!! gewoon even uitproberen dus. Druk wederom op SAVE! Druk nu op Start. FSAutostart zal nu de aangegeven Services en Proggies uitschakelen en automatisch je RFactor opstarten! (tekst en uitleg is trouwens gekopieerd van het Benelux Racing Online forum)
|
|
|
Post by Nolle on Apr 19, 2010 16:26:04 GMT 1
super , dit is een uitstekend programmaatje
|
|
|
Post by timothy on Apr 19, 2010 19:06:52 GMT 1
als je weet wat je niet nodig hebt in die Service tab kan het idd interessant zijn. Maar kan jen iet te veel uitzetten waardoor je Rf niet meer in gang krijgt?? ben een noob ik weet het
|
|
|
Post by timothy on Apr 19, 2010 19:31:57 GMT 1
of zet je gewoon alles op stop??
|
|
|
Post by Nolle on Apr 29, 2010 7:45:20 GMT 1
k'was in 1ste instantie super tevreden met dit progje , ondertussen zonder enige aanwijsbare reden een zodanig erge vastloper gehad tijdens het opstarten van rFactor dat ik de pc heb mogen "resetten" , bij het terug opstarten de foutmelding dat Windows niet kon opstarten en een herstel zou doen , dat is niet gelukt zodanig dat ik mijn "image" heb mogen terugzetten.... voor mij geen programma's meer in dien aard , kan de pc rFactor niet in zijn "standaard modus" aan dan de pc updaten....
|
|
|
Post by vinox on Apr 29, 2010 7:48:56 GMT 1
Vind ik ook. Ik blijf liever weg van dat soort proggies, de één is er goed mee, de ander niet. Ik ga mss wel een startup verhinderen bij het booten, zoals bvb word of adobe, maar voor de rest blijf ik uit bvb de services en zo gewoon weg. Mijn pcke trekt het gelukkig nog wel wreed goed. Alles staat maximum bij mij, en 'k had zondag nog altijd 45 fps bij de start. In tegenstelling tot mijn motor toen oververhit mijn pcke zelfs geen beetje
|
|