|
Post by robin on Apr 29, 2010 18:11:42 GMT 1
download de SFH VRLST10 skinsUpdate van het Simracing For Holland addon skinpack Ditmaal toegevoegd: drie Porsches - Dennis Douna - gele spiegels - Matthijs Ottenhoff - oranje spiegels - Wilfred van den Brink - zwarte spiegels en twee Spykers - Johan Nieuwenhof - oranje spiegels - Robin Verdegaal - gele spiegels
|
|
|
Post by vinox on Apr 30, 2010 14:14:06 GMT 1
Vet!
|
|
|
Post by Timpreza on May 12, 2010 19:38:46 GMT 1
Ik heb een link naar een nieuwe versie van Le Mans aan de openingspost toegevoegd. Met dank aan Simracing.nl dat we hun versie mogen gebruiken.
Het plan is dat we deze gaan gebruiken, tenzij er bugs de kop opsteken. Deze nieuwe versie is gebaseerd op de vorige geplande versie maar met de nodige verbeteringen. Als de server volgende week op Le Mans staat hoop ik dat jullie hier eventuele bugs melden.
|
|
|
Post by Rino on May 14, 2010 12:08:00 GMT 1
Toch even m'n mening over de nieuwe LM versie. Ik vind personelijk de vorige beter. Deze nieuwe is zeer vermoeiend aan de ogen daar het wegoppervlak zeer korrelig is precies. Je moet eens stilstaan op de track en lichtjes de wagen laten vooruitlopen. Het wegoppervlak begint precies te "leven". en ik hoor ook absoluut niks als ik over de boordstenen ga. wat ik toch graag hoor. Back to back ? dan de oude versie...
|
|
|
Post by Nolle on May 14, 2010 13:18:50 GMT 1
Toch even m'n mening over de nieuwe LM versie. Ik vind personelijk de vorige beter. Deze nieuwe is zeer vermoeiend aan de ogen daar het wegoppervlak zeer korrelig is precies. Je moet eens stilstaan op de track en lichtjes de wagen laten vooruitlopen. Het wegoppervlak begint precies te "leven". en ik hoor ook absoluut niks als ik over de boordstenen ga. wat ik toch graag hoor. Back to back ? dan de oude versie... volledig mee eens
|
|
|
Post by Timpreza on May 14, 2010 16:02:51 GMT 1
Nieuwe versie in de link, deze is een stuk beter.
|
|
|
Post by Nolle on May 15, 2010 8:19:16 GMT 1
sorry maar ik vind die geen goeie versie , die eigenaardige weergave van de asfalt is er nog , is zeer vermoeiend voor de ogen , en ik ben zo'n 30 Fps kwijt tegenover de 1ste versie.... waar de 1ste versie bij mij vloeiende lijnen weergaf zit ik nu ook met zaagtanden... voor mij persoonlijk is deze laatste versie een afknapper
|
|
|
Post by Cedric on May 15, 2010 17:22:09 GMT 1
Is het eigenlijk mogelijk om de race van morgen als spectator te zien en zoja hoe doe je dat? Kvind het echt vet om jullie bezig te zien ;D
|
|
|
Post by Timpreza on May 15, 2010 17:35:19 GMT 1
Nee, we laten dat normaal niet toe. Je zou trouwens daarvoor toelating moeten hebben voor de puntenraces, want je kan niet joinen als spectator zonder paswoord.
|
|
|
Post by Cedric on May 15, 2010 17:46:58 GMT 1
Nee, we laten dat normaal niet toe. Je zou trouwens daarvoor toelating moeten hebben voor de puntenraces, want je kan niet joinen als spectator zonder paswoord. ah oke Toch bedankt, de replay achteraf bekijken is ook een goed alternatief.
|
|
|
Post by Timpreza on May 26, 2010 21:05:55 GMT 1
Nieuwe versie van Le Mans geupload, en op de server geinstalleerd. Downloadlinks in de openingspost van dit topic.
Gefixt:
1. Framerate dips bij Mulsanne straight verholpen. 2. Framarate dip na Mulsanne corner verholpen. 3. Asfalt heeft nieuwe textures en betere specular mapping, dus minder glitters en iets betere performance (op sommige systemen). 4. 2e sector tijdsmeting bug opgelost. 5. Vele boom objecten geoptimaliseerd
|
|
|
Post by timothy on May 27, 2010 12:36:03 GMT 1
nog mensen die de nieuwe versie nie knn opstarten...ik geraak tot aan het laadscherm en dan doet hij niks meer...nochtans gewoon geinstalleerd zoals ik altijd doe en het wel lukt...
|
|
|
Post by oracle on May 27, 2010 13:32:20 GMT 1
Heb hetzelfde meegemaakt, maar heb de Lemans map plus enkele bestanden vanuit winrar naar locations gesleept ipv "extract too" en toen ging die wel", hopelijk ook voor u Aah heb wel heel die snl_lemans map gewist voor dat ik die nieuwe derin zette.
|
|
|
Post by timothy on May 27, 2010 15:25:21 GMT 1
nope nog steeds niets...dzju toch
|
|
|
Post by robin on May 27, 2010 21:21:12 GMT 1
Zojuist toch gelukt geloof ik Timo? Ik kon in ieder geval zonder problemen online om even mijn nieuwe stuur te testen. Dat daarbij mijn pb sneuvelde is een gelukkige bijzaak
|
|