|
Post by Hill2button on Sept 22, 2010 21:56:01 GMT 1
Het filmpje is misschien van lage kwaliteit maar ik ga er vanuit dat ISI dit zelf op youtube heeft gepost ? Dan moeten ze maar wat hoger detail uploaden. Meestal wordt lage kwaliteit gebruikt om zaken te verdoezelen... Meestal om slechte zaken te verdoezelen en niet om goede zaken te verdoezelen Anyways... Grafisch zijn sims nooit echt goed maar ik hoop toch wel op een paar grafische zaken zoals echte bandenmuren, geen kartonnen boompkes (al zijn het 3 of 4 kartonnekes door elkaar) en nog zo wat van die dingen die in bijvoorbeeld flatout 1 al meer dan 5 jaar perfect zijn uitgevoerd. Voor de rest hoop ik ook op endurance zaken, auto download van mod/circuit ingame van een centrale server (dus niet van de host) (iets wat quake 3 12 jaar geleden al had), betere FFB, betere bandenphysics... Auto - download lijkt mij niet heel waarschijnlijk gezien heel de copyright-toestand van een heel aantal mods...
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 30, 2010 19:44:29 GMT 1
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 30, 2010 20:30:28 GMT 1
Vet!
|
|
|
Post by vinox on Oct 1, 2010 6:39:58 GMT 1
+1!!!
|
|
|
Post by timothy on Oct 1, 2010 11:23:50 GMT 1
beetje bij beetje meer en meer info over Rf2...sounds promissing
|
|
|
Post by covids on Oct 1, 2010 13:26:43 GMT 1
Dat videootje van die open-wheeler in de regen vond ik maar zo-zo, maar dit lijkt me toch al een stap verder. Hopelijk is het echt ingame en niet teveel fotosoep, dan ziet het er idd heel veelbelovend uit.
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 1, 2010 14:40:34 GMT 1
Daar lijkt me niets aan geshopped. (Daar gaan ze bij ISI trouwens geen tijd insteken, als je de mottige kwaliteit avn hun previews bekijk )
|
|
|
Post by Mee on Oct 4, 2010 23:30:42 GMT 1
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Oct 5, 2010 7:57:46 GMT 1
Mooi initiatief! Tim Wheatley is zo te zien van iracing naar ISI gegaan? (wist ik nog niet) Verder hoop ik voor hen dat ze snel men een Q&A komen, want ze zijn de verwachtingen alleen maar de hoogte in aan het jagen op deze manier, en ik zou niet graag teleurgesteld zijn over het resultaat! Maar nu moeten ze het nog niet releasen, want dat zou men revalidatie niet ten goede komen denk ik.
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 5, 2010 21:25:41 GMT 1
www.virtualr.net/rfactor-2-track-development-update/All but two of the tracks have gone through their second (Beta) art pass. This is mainly to get all the tracks to a common visual level. Normally what happens during development is that you learn and refine your procedures and techniques as you go, and so the later art ends up looking much better than the earlier. Obviously we don’t want to ship things in that state, so we take some time to even everything out. Once all the tracks have received this second pass they will all get one last pass before entering Beta testing. This will make sure they all have all the new features and elements that came online during the second pass, and any final glitz we can manage to squeeze in. We’re talking days per track here, not weeks…Finally, once that is done, and depending on how much time we have left before Gjon decides it’s time to ship, we may be able to even add another track to the final list. --> Ik lees tussen de lijnen dat we rF2 voor de feestdagen zullen mogen kopen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 5, 2010 23:56:31 GMT 1
--> Ik lees tussen de lijnen dat we rF2 voor de feestdagen zullen mogen kopen. Oh yes, dan kan hij onder de kerstboom ... kan ik zelfs m'n portemonee toehouden. Of is dat te Hollands? ;D ;D ;D Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 6, 2010 15:27:26 GMT 1
Ondertussen is ook bekend dat Luc Van Camp aka SLN (3 posts op ons forum) mee in het team van ISI zit en momenteel werkt aan de circuits die in rF2 zullen zitten! Toch tof hé dat iemand die zo dicht bij de ontwikkeling van rF2 staat de VRL kent. ;D
|
|
|
Post by timothy on Oct 6, 2010 15:50:53 GMT 1
wie weet worden we beta testers voor de endurance sectie???
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Oct 6, 2010 16:08:09 GMT 1
Ondertussen is ook bekend dat Luc Van Camp aka SLN (3 posts op ons forum) mee in het team van ISI zit en momenteel werkt aan de circuits die in rF2 zullen zitten! Toch tof hé dat iemand die zo dicht bij de ontwikkeling van rF2 staat de VRL kent. ;D Ja, dat is tof ;D
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 6, 2010 16:16:55 GMT 1
Luc back to work dedju! We zitten hier wel op te wachten é... En verstopt ondertussen eens ergens een klein VRL logo'tje als Easter Egg in één of andere texture. ;D
|
|