|
Post by Mee on Oct 6, 2010 16:38:17 GMT 1
Toch tof hé dat iemand die zo dicht bij de ontwikkeling van rF2 staat de VRL kent. ;D Marcel niet vergeten .
|
|
|
Post by Knarf on Oct 6, 2010 18:56:11 GMT 1
Als je de aftiteling van rF1 laat lopen zie je Marcel zijn naam ook al voorbijkomen overigens. Uw eigen naam ook ja maar dat telt niet In ieder geval goed nieuws dat SLN eraan meewerkt Mooie textures dus
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 6, 2010 20:17:14 GMT 1
Ik dacht dat SLN bij Reiza studios zat?
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 6, 2010 20:22:56 GMT 1
Ik dacht dat SLN bij Reiza studios zat? Timo Ook, na de uren wat bijklussen zeker?
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Oct 6, 2010 21:08:46 GMT 1
Inderdaad, gMotor 24/7, en af en toe slapen ...
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 7, 2010 11:04:35 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Oct 7, 2010 11:14:15 GMT 1
Ligt dat nu echt aan mij of heeft iedereen het gevoel dat als daar ipv een rFactor2 logo een rFactor1 logo zou staan je sowieso zou geloven dat het om rF1 gaat ?
|
|
|
Post by Timpreza on Oct 7, 2010 11:22:10 GMT 1
Jah, het ziet er wel redelijk goed uit, net als rF1 met goede mods en tracks op high detail er goed uit kan zien... Je hebt nog altijd die karton spectators enz.
T'is voorlopig grafisch een stapje vooruit, maar geen enorme sprong voor wat ik er zo van zie, (als dat al final is met alle filters enz) maar ik zie wel al een marshall met zijn groene vlag zwaaien bvb... T'is onderhuids dat er vooral veel gaat veranderen imo...
|
|
|
Post by Mee on Oct 7, 2010 11:39:45 GMT 1
|
|
|
Post by timothy on Oct 7, 2010 13:09:03 GMT 1
ben ook nie echt onder de indruk moet ik zeggen. Hopelijk krijgt de gameplay wel een grondige update...OF mss sturen ze wel express "mindere" fotoos op het net en dan BAAAAMMMM de onthulling en iedereen stomverbaasd over de superkwaliteit van de graphs enzo???
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Oct 7, 2010 13:48:54 GMT 1
Ik denk het eerlijk gezegd niet. Ik heb ook nooit verbluffende graphics verwacht. Maar goed ook, anders kan ik straks weer een nieuwe pc kopen. Maar het ziet er wel beter uit. Verder zullen het de physics zijn die het gaan doen hoop ik. Samen met het dynamische weermodel. Daar ben ik nog het meeste bezorgd over. Persoonlijk vind ik rF er al bijzonder goed uitzien nu ik alles op full kan spelen. Maar als je bij de shots naar het publiek kijkt bijvoorbeeld zie je toch een grote stap voorwaarts. Volgens mij wordt het goed... het wordt heeeel goed... ;D
|
|
|
Post by Rino on Oct 7, 2010 16:22:57 GMT 1
Tja kijk. 't wordt geen GT5 grafisch. Hoeft ook helemaal niet. Voor mij is rF een dijk van een sim! Als rF2 slechts maar een klein beetje beter is qua graphics, dan ga ik daar niet teleurgesteld over zijn. Zoals Ben zegt... als je alles aan max draaid en je hebt een degelijk scherm (ik denk spontaan aan Filip z'n TV ) dan zit dat eigenlijk nu al goed. Hoeveel zie je daar trouwens van tijdens het rijden! Het zijn de physics die hier de doorslag zullen moeten geven. En kleine details zoals animated pitcrew, driver hands enz Hoe cool zou het nie zijn als je bv even van de baan gaat en wanneer je er terug op komt er vuiligheid (gravel / gras) op de baan komt te liggen. En dat dit dan een soort marble effect heeft tot er een x aantal wagens over gegaan is... Heb er alle vertrouwen in dat het goed zal zijn. en als ik nog eens het regeneffect mag aankaarten... Bij GT5 zit dat precies wel goed zo www.bsimracing.com/?p=12162
|
|
|
Post by bazookajoe on Oct 7, 2010 18:15:53 GMT 1
Goeie weather physics + beter uitgewerkte (lees stabielere) rijderswissels en ik ben meer dan tevree
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Oct 7, 2010 23:02:26 GMT 1
Ik hoop vooral dat de rF1-mods en tracks ook onder rF2 kunnen draaien. Anders is het weer wachten.
Timo
|
|
|
Post by Mee on Oct 7, 2010 23:47:00 GMT 1
Q&A results are in: simhq.com/_motorsports5/motorsports_154a.html Belangrijke vragen/antwoorden(imo): - Let's hit the biggest question right-up-front. Is rFactor 2 still on schedule to be under our 2010 Christmas tree?
Gjon: I’m predicting less than a 48% chance. We still have much work to do, but let's see. <-- beetje voorspelbaar...
- Doug: Any interest in making rFactor 2 a pay-to-play service? Or does that go against the rFactor business model?
ISI / Gjon: We are not against any system that makes sense to the user and helps compensate us for the effort. There are many options out there, but we want to try and keep it simple as possible. <-- klinkt niet zo goed vind ik
- Doug: Along the same lines as our previous question... It is a popular technique to copy rFactor on the registered machine 2-3 times to allow players to have an install for different leagues, series or testing. Any problem with doing this in rFactor 2?
ISI / Gjon: Yes... kinda. rFactor 2 will only support one player file per Windows user. If you wanted to do this with Vista or Windows 7, one would have to make more than one Windows user. However, each Windows user should be able keep one set of installed mods. This is a work in progress and can be changed before release <-- ik hoop dat ze dit nog veranderen, tenzij je één centraal profiel kan hebben voor meerdere installaties.
- Doug: All the endurance racers are pleading for this one. Can we now re-enter a race event?
ISI / Gjon: We are working on it. Initial testing has shown promise, and we are starting to do more large scale testing now.
Veel meer (belangrijks) dat we nog niet wisten is er jammer genoeg niet te lezen...
|
|