|
Post by Timpreza on Aug 15, 2010 18:09:48 GMT 1
- Waarom schakelen we de SC uit? Je kan hem instellen als hij bvb bij 3 stilstaande wagens een SC gooit. Dat komt zelden voor in rF omdat je ofwel kan escapen of wegrijden. Je kan hem bij 1 stilstaande wagen ook instellen, maar dan heb je de ene na de andere SC. Ik denk ook dat die vast hangt aan de flag rules. Die staan nu op black only, want op full geeft rF onnozele sancties: Als je iets te lang een blauwe vlag negeert krijg je een drive thru bvb, terwijl je soms nog lang niet dicht genoeg zag bij je achterligger. In de opwarmronde of onder SC mag je geen afstand laten op de auto voor je, of je krijgt een sanctie enz. T'is te streng en bugged om goed te zijn, en het brengt meer problemen dan het aan te racen bijbrengt.
- Hoe lang duurt het ongeveer eer er genoeg fatsoenlijke mod's uit zijn als rF2 gereleased wordt? De eerste mods bij rF1 waren er al relatief vlug. De mods van rF1 gaan naar rF2 geconverteerd kunnen worden, dus ik zie er al vlug uitkomen, maar verwacht niet dat die alle features van rF2 goed gaan uitgewerkt zijn in die vroege mods. Als de modteams niet op voorhand toegang krijgen tot de physics engine gaat het wel wat duren tegen dat alle nieuwe features in die mods zitten, maar rF2 zal standaard al met heel wat leuke auto's zitten om mee te beginnen testen.
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 15, 2010 18:26:11 GMT 1
Ah ok, nu snap ik het, thnx. Dat het toch maar snel uitkomt nu. Kan niet wachten!
|
|
|
Post by Knarf on Aug 15, 2010 20:39:57 GMT 1
De F3 mod was er ongeveer onmiddelijk.
Een andere grote reden van geen SC is omdat de SC gemaakt is uit beton ofzo. Als je er tegen rijdt, wat nog al eens kan gebeuren met die zijn rare maneuvres soms, is uw auto gegarandeerd tot schroot herleidt.
|
|
|
Post by Rino on Aug 15, 2010 21:13:59 GMT 1
Als de SC niet goed uitgedokterd is dan zou dat inderdaad meer miserie opleveren dan dat het bijdraagt tot de dieptegang van de sim.
Wat die qualy betreft: Het "wanneer" is inderdaad het grote struikelblok. Al blijf ik wel een voorstander van een gezamelijke sessie. Die hebben we eens gedaan tijdens een testrace, en was best leuk zo. Een half uur bv? 't zijn maar ideetjes éé.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 15, 2010 21:36:37 GMT 1
De F3 mod was er ongeveer onmiddelijk. Een andere grote reden van geen SC is omdat de SC gemaakt is uit beton ofzo. Als je er tegen rijdt, wat nog al eens kan gebeuren met die zijn rare maneuvres soms, is uw auto gegarandeerd tot schroot herleidt. Ik DENK dat je dat ergens in een file kan aanpassen of hij solid of niet moet zijn.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 15, 2010 21:39:49 GMT 1
Als de SC niet goed uitgedokterd is dan zou dat inderdaad meer miserie opleveren dan dat het bijdraagt tot de dieptegang van de sim. Wat die qualy betreft: Het "wanneer" is inderdaad het grote struikelblok. Al blijf ik wel een voorstander van een gezamelijke sessie. Die hebben we eens gedaan tijdens een testrace, en was best leuk zo. Een half uur bv? 't zijn maar ideetjes éé. Kunnen we komende zondag op Longford eens testen voor de fun...
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Aug 21, 2010 18:58:48 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 21, 2010 20:29:27 GMT 1
Thx, ik heb al wat vragen gepost...
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 21, 2010 21:29:27 GMT 1
Thx, ik heb al wat vragen gepost... "And would the windows mist up in humid conditions? " Zoals die scene uit Titanic? Damn, nu heb ik verklapt dat ik die gezien heb!
|
|
|
Post by Knarf on Aug 21, 2010 21:48:02 GMT 1
Ik hoop vooral op de optie : autodownload mod+track bij join van server (quake 3 had dit al in 1998....). Voor de rest verwacht ik niet zo heel veel verschil met rF1 tbh (rF1 vs F1C is ook niet zo indrukwekkend veel verschil).
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 29, 2010 16:29:52 GMT 1
Ik kan niet wachten op de 1ste VRL race op Spa met de condities van vandaag tijdens de F1. Ik hoop echt dat ze het weer-model goed uitwerken. Niet dat het onmogelijk te rijden valt of wat dan ook. Dat zou een fameuze tegenvaller zijn!
|
|
|
Post by Mee on Aug 29, 2010 17:44:21 GMT 1
Ge bent niet alleen ;D.
|
|
|
Post by vinox on Aug 29, 2010 17:52:49 GMT 1
Ik hoop vooral op de optie : autodownload mod+track bij join van server (quake 3 had dit al in 1998....). Voor de rest verwacht ik niet zo heel veel verschil met rF1 tbh (rF1 vs F1C is ook niet zo indrukwekkend veel verschil). +1! Soldier Of Fortune 2, mét optie om dat uit te schakelen om te vermijden dat ge van die voze flags en skins kreeg waar ge geen kl**e me waart ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 29, 2010 19:26:13 GMT 1
Na lezing van een hoop vragen op dat RD forum ben ik benieuwd of Gjon ueberhaupt antwoord gaat geven op vragen over wat er wel of niet in rF2 zit. Hij heeft dat tot nu toe maar zelden gedaan. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nu ineens een "feature lijst" uit deze Q&A sessie zal rollen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 30, 2010 8:36:50 GMT 1
Voor al degene die nauuwelijks kunnen wachten op het variabel weer : instaleer GTR2 eens. Het weermodel van GTR2 zit al redelijk goed in mekaar. En met een mod als Power & Glory kan dat best leuk zijn ...
|
|