|
Post by Hill2button on Aug 15, 2011 11:50:02 GMT 1
Idd, dat klopt. Ik verwacht zeker nog niet meteen goede mods. Wel verwacht ik basic-content die kwalitatief beter is dan rF1. Als ik mij niet vergis heeft de vrl zich vroeger ook een tijdje beziggehouden met de basic-content van rF1. Je vergist u, we hebben nooit basis content gereden.
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 15, 2011 12:47:54 GMT 1
We hebben testraces gehad met de rF trainer in elk geval, maar dat was maar wat testen. Maar ik verwacht idd nogal wat betere basic-content waar we ons toch wel een seizoen of 2 mee gaan kunnen bezighouden. Anyway, dat zijn vijgen voor pasen. We zien wel wat we kunnen als het er is.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 15, 2011 16:53:48 GMT 1
@ Tim, Werner: Ah ok dan zal ik dat ergens verkeerd gehoord of gelezen hebben Ah btw, binnen een paar uur komen we te weten wat dat op race2play betekent.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 15, 2011 19:44:48 GMT 1
gratis kopie van rF2 bij premium membership r2p... (whenever rf2 is released)
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 7, 2011 8:31:42 GMT 1
timwheatley.org/www/2011/08/29/the-rf2-side-of-the-fenceSuper postje met hier en daar een stukje extra info over rF2 dat blijkbaar in eerste instantie als open beta zal gelanceerd worden. Ik zou de moeite eens nemen om het helemaal door te nemen, ook al is het niet echt een rF2 nieuwspost, maar een persoonlijke blogpost. Binnenkort gaan we de system specs horen en gaan we eindelijk representatieve screenshots zien met alle grafische effecten op z'n plaats.
|
|
|
Post by Mee on Sept 7, 2011 12:42:01 GMT 1
Juist ja .
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 7, 2011 16:51:48 GMT 1
't Ziet er toch naar uit dat we onze Fall Trophy helemaal gaan rijden, Enduracers incluis. En dat is goed nieuws... ;D
|
|
|
Post by Rino on Sept 7, 2011 17:44:51 GMT 1
't Ziet er toch naar uit dat we onze Fall Trophy helemaal gaan rijden, Enduracers incluis. En dat is goed nieuws... ;D I agree. En eventueel volgend seizoen als rF2 nog steeds op zich laten wachten en full enduracers season met alle klasses. En de wagen opdeling toekennen via de eindstand van afgelopen seizoen.
|
|
|
Post by timothy on Sept 7, 2011 18:35:46 GMT 1
of gewoon paar races me LMP2, Formule nippon en F BMW???
|
|
|
Post by Mee on Sept 7, 2011 18:58:15 GMT 1
We'll cross that bridge when we get there .
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 7, 2011 19:07:39 GMT 1
T'is niet omdat het een open beta is dat we geen rF2 testseizoen kunnen draaien hé. Volgend seizoen begint normaal maar in februari en momenteel is dat nog de ver-van-mijn-bed-show. Maar ik hoor wel graag eens zotte suggesties, ge weet maar nooit of er een ideetje blijft plakken.
|
|
|
Post by timothy on Sept 7, 2011 20:04:30 GMT 1
mijn suggestie is nie zot zu, is gewoon de kalender voor de volgende trophy ))))
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 7, 2011 20:13:27 GMT 1
Als er dan toch om zotte iddeeën gevraagd wordt : een mini seizoen met de P&G-mod in GTR2. Laat ons toe om al aan wisselend weer gewend te raken. En is een waanzinnige mod ... ;D
|
|
|
Post by Rino on Sept 7, 2011 21:36:50 GMT 1
Awelawel.. Misschien een topicje opstarten ivm een final rf season. Iedereen heeft een ideetje of 2 en de admins vergaderen aan een zwaar berookte tafel over het overgangsseizoen die gewoon eens enkel fun is. Met punten welliswaar maar nie zo officieël. Maar zoals ik zei.. In een ander topic. Telkens ik deze hier zie oplichten denk ik : yes nu dan. En dan no nu nog niet
|
|
|
Post by Knarf on Sept 7, 2011 21:54:58 GMT 1
De zin die ik vooral heb gelezen
Dat is al serieus wat anders dan 'tenzij er een komeet op de ISI kantoren valt komt het in 2011 uit' die ze enige tijd geleden zeiden.
En uit eigen ervaring weet ik dat schattingen van software ontwikkelaars in 95% altijd fout zijn en lees ik die quote van hierboven al als 'Het komt zeker niet in 2011 uit'.
|
|