|
Post by Timpreza on Jul 31, 2011 11:02:45 GMT 1
tire wear X100, Pirellistyle.
|
|
|
Post by Mee on Jul 31, 2011 11:40:15 GMT 1
De feeling is goed (of slecht ) genoeg om flatspots te willen vermijden . Duidelijk, je ziet de band zelfs effectief trillen met een flatspot, super! Gisteren nog eens netKar Pro gestart en wat met flatspots gespeeld en zwaar onder de indruk geweest, en het rF 2-systeem ziet er nog zoveel beter uit. Eigenlijk schandalig dat een dure sim als iRacing nog steeds geen flatspots of vuile banden heeft, zelfs niet in hun nieuwe tire model (als ik mij niet vergis). Ik hoop wel dat er nog serieuze verbeteringen komen op het vak van graphics, want dat ziet er - imo - nog als rFactor 1 uit. Maar dat zal ook wel goed komen zeker?
|
|
|
Post by Knarf on Aug 13, 2011 9:51:39 GMT 1
|
|
|
Post by Rino on Aug 13, 2011 9:54:37 GMT 1
For real?
|
|
|
Post by Cedric on Aug 13, 2011 10:02:38 GMT 1
Mja, kweet niet. Staat al een tijdje op de site van race 2 play naar het schijnt. Blijkbaar staat er op die datum toch iets te gebeuren
|
|
|
Post by Timpreza on Aug 13, 2011 10:23:10 GMT 1
Wat moet ik daarvan maken? Dat logo is een teaser op Race2Play, en dat is een league. Op de ISI forums lees ik er nog niets over. Misschien krijgen die mannen daar een gesloten betatest ofzo? Ik wacht nog even af met enthousiast te zijn.
|
|
|
Post by Knarf on Aug 13, 2011 11:18:42 GMT 1
Die mannen hebben al eerder exlusieve deals gehad met ISI. Circutis en auto's die ze eerder hadden dan de rest van de wereld. Volgens mij starten daar overmorgen leagues met rF2. Ik zou niet weten wat ik daar anders van moet maken
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 14, 2011 0:55:24 GMT 1
Ik zou nog maar even niet te enthousiast worden, maar het was al meer testers opgevallen dat deze aankondiging ineens opdook. Zodra hier opheldering over is, laat ik 't weten.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Aug 14, 2011 7:39:02 GMT 1
Misschien kwam hun logo ontwerper in een tijd van droogte gewoon de muze rF2 tegen ...
|
|
|
Post by Knarf on Aug 14, 2011 12:33:44 GMT 1
Ik ben niet enthousiast want ik rij doe niet mee aan Race2Play. Maar toch wel benieuwd wat voor nieuws er komt.
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Aug 14, 2011 14:27:42 GMT 1
Volgens mij starten daar overmorgen leagues met rF2. Ik zou niet weten wat ik daar anders van moet maken Ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen, maar ze gaan die rF2 leagues dan toch niet onder rF2 kunnen draaien !
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Aug 14, 2011 20:54:32 GMT 1
Volgens mij starten daar overmorgen leagues met rF2. Ik zou niet weten wat ik daar anders van moet maken Ze moeten maar doen wat ze niet laten kunnen, maar ze gaan die rF2 leagues dan toch niet onder rF2 kunnen draaien ! Zo, dat is ook weer opgeklaard! Handig, zo connecties op het forum.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 14, 2011 20:54:49 GMT 1
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Aug 15, 2011 0:59:07 GMT 1
Dat was inderdaad al bevestigd, Cedric. Ook dat de kans groot is dat er een open beta fase komt. Aan de andere kant heb ik genoeg ervaring met software ontwikkel trajecten om te weten dat je met dit soort uitspraken altijd een beetje voorzichtig moet zijn.
Vergis je ook niet, zodra rFactor 2 uitkomt, zal het best nog een tijd duren voor de modders in de community geleerd hebben hoe deze nieuwe simulatie in elkaar steekt en hoe je alle nieuwe physics parameters moet gaan instellen. Ter vergelijking, ik denk dat het voor rFactor pas de laatste één a twee jaar zo is dat modders goed begrijpen hoe de physics werken en hoe ze een goede track moeten afleveren. Nu wil ik niet zeggen dat we ruim drie jaar moeten wachten voor we iets goeds krijgen, maar wel dat dat zo maar eens nog een jaar kan duren. Of VRL om die reden op dag één moet overstappen, daar moeten we het tegen die tijd nog maar eens met elkaar over hebben.
|
|
|
Post by Cedric on Aug 15, 2011 9:14:37 GMT 1
Idd, dat klopt. Ik verwacht zeker nog niet meteen goede mods. Wel verwacht ik basic-content die kwalitatief beter is dan rF1. Als ik mij niet vergis heeft de vrl zich vroeger ook een tijdje beziggehouden met de basic-content van rF1.
|
|