|
Post by timothy on Sept 8, 2011 21:16:23 GMT 1
HIJ IS ER, HIJ IS ER nog altijd nie
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 8, 2011 22:24:32 GMT 1
Awelawel.. Misschien een topicje opstarten ivm een final rf season. Iedereen heeft een ideetje of 2 en de admins vergaderen aan een zwaar berookte tafel over het overgangsseizoen die gewoon eens enkel fun is. Met punten welliswaar maar nie zo officieël. Maar zoals ik zei.. In een ander topic. Telkens ik deze hier zie oplichten denk ik : yes nu dan. En dan no nu nog niet Be my guest.
|
|
|
Post by Mee on Sept 12, 2011 21:06:36 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 12, 2011 21:06:42 GMT 1
|
|
|
Post by bazookajoe on Sept 12, 2011 21:08:21 GMT 1
DAMMIT BART
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 12, 2011 21:33:43 GMT 1
Recommended specs zijn zeer licht imo.
|
|
|
Post by covids on Sept 12, 2011 21:39:31 GMT 1
Die vallen inderdaad goed mee. Mijn 4 jaar oude pc zit zelfs nog boven de minimumspecs Maar ik zal toch eens een update moeten plannen vrees ik
|
|
|
Post by Webbienl on Sept 13, 2011 8:48:48 GMT 1
'k roep al jaren dat de system specs van rf2 niet hoog zouden zijn, dat mensen niet hoefde te wachten met het samenstellen van een nieuwe pc voor rf2 Zelfs mn 4 jaar oude pc gaat rf2 met gemak draaien ;D
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 13, 2011 9:54:32 GMT 1
Wat de crazy ideetjes voor de volgende trophy betreft, moest rF2 er nog niet zijn : waarom eens geen trophy met NetkarPro. Dat begint nu toch heus wat variatie te hebben en er zijn hier heel wat mensen die dat hebben, me dunkt. En anders is het 15 EUR. Daar gaat niet veel volk een probleem van maken denk ik.
Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 13, 2011 10:06:45 GMT 1
Wat de crazy ideetjes voor de volgende trophy betreft, moest rF2 er nog niet zijn : waarom eens geen trophy met NetkarPro. Dat begint nu toch heus wat variatie te hebben en er zijn hier heel wat mensen die dat hebben, me dunkt. En anders is het 15 EUR. Daar gaat niet veel volk een probleem van maken denk ik. Timo Max 15 players in multi, dat is een probleem voor ons...
|
|
|
Post by Knarf on Sept 13, 2011 10:31:48 GMT 1
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Sept 13, 2011 11:29:20 GMT 1
Wat de crazy ideetjes voor de volgende trophy betreft, moest rF2 er nog niet zijn : waarom eens geen trophy met NetkarPro. Dat begint nu toch heus wat variatie te hebben en er zijn hier heel wat mensen die dat hebben, me dunkt. En anders is het 15 EUR. Daar gaat niet veel volk een probleem van maken denk ik. Timo Max 15 players in multi, dat is een probleem voor ons... Ah , dat wist ik niet. Is inderdaad niet al te veel. Minder dan GPL 10 jaar geleden zelfs.
|
|
|
Post by Mee on Sept 14, 2011 8:27:49 GMT 1
Timothy Wheatley: The recommended settings aren't "everything on". But minimum are definitely "everything off". If you're close to recommended you should get a good balance, but if possible the more you can get above them, the better it'll look. The CPU is really the important thing, you can turn off graphics but you can't turn off physics.
|
|
|
Post by nicotineplijster on Sept 14, 2011 12:56:40 GMT 1
ik ben blij dat rfactor en rf 2 niet zo veel vragen, veel developers denken precies niet meer aan de mensen met een minder sterke pc met een lager budget
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 14, 2011 13:27:04 GMT 1
Goh, ik moet zeggen dat iRacing er veel beter uitziet aan hogere fps dan m'n rF doet. En vergeet maar dat je 'alles aan' met een recommended spec pc gaat draaien. Je zal een kanon nodig hebben, maar de meeste gaan wel meekunnen op mindere kwaliteit...
Goeie opmerking van Tim over die cpu... Ik zit nog met een Core2Duo E6750 (@2.66GHz). T'is voldoende, maar minder dan recommended. Dat zal m'n bottleneck worden...
|
|