|
Post by Timpreza on Jun 16, 2011 15:09:50 GMT 1
Ik hoop het in elk geval... Er was een Targa Florio in de maak voor rF, maar daar is het stil rond geworden...
|
|
|
Post by Mee on Jun 16, 2011 16:07:56 GMT 1
Ik versta anders toch duidelijk uit die zin dat het minder is dan 14 km, maar dat het qua werk even veel is doordat er zoveel trackside objecten inzitten . Targa Florio, allemaal leuk en wel, maar ik zou het heel jammer vinden. Dat is nu eenmaal geen circuit waar je veel races op gaat organiseren en dan is de moeite van de developers tov de 'opbrengst' voor het racen te hoog als ge het mij vraagt... Ik ben heel erg zeker dat het niet de Targa Florio wordt, en ik ben er blij om!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 16, 2011 16:20:36 GMT 1
Targa Florio bestaat toch voor GPL
|
|
|
Post by Cedric on Jun 16, 2011 16:45:37 GMT 1
Ik hoop het in elk geval... Er was een Targa Florio in de maak voor rF, maar daar is het stil rond geworden... Juist! Nu je het zegt denk ik er ook aan. Die com8 (ons al bekend van de mooie salzburgring track met de koetjes ) was daaraan bezig. Ik hoop eerlijkgezegd dat het ne le mans gaat worden ofzo
|
|
|
Post by timothy on Jun 16, 2011 16:54:32 GMT 1
ik wil gewoon dat RF2 uitkomt, kan mi geen zak schelen welke tracks er al bij zitten. Duurt toch nie lang voor de modders paar slapeloze nachten hebben om tracks te maken..
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 16, 2011 19:30:31 GMT 1
Bwa, ne Le Mans hoeft zeker niet: we hebben de machtige klassieke VLM versie, en die moderne van Riches. Die gaan hopelijk ook mee overstappen.
|
|
|
Post by RedBull74 on Jun 17, 2011 19:41:00 GMT 1
ik wil gewoon dat RF2 uitkomt, kan mi geen zak schelen welke tracks er al bij zitten. Duurt toch nie lang voor de modders paar slapeloze nachten hebben om tracks te maken.. hier sluit ik me helemaal bij aan ;D hopelijk word ons lange wachten spoedig beloont race fans
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 17, 2011 20:17:04 GMT 1
De week kort in. Deze week gingen we nog nieuws krijgen over de releasemaand. (ik hoop dat ze er een jaartal bijzetten. )
|
|
|
Post by Cedric on Jun 17, 2011 21:30:34 GMT 1
Ik zat net aan hetzelfde te denken Morgen moeten ze der toch echt mee afkomen ze!
|
|
|
Post by Mee on Jun 20, 2011 12:35:46 GMT 1
De week kort in. Deze week gingen we nog nieuws krijgen over de releasemaand. Niks gehoord dus afgelopen week, maar dat valt ook wel te begrijpen: Tim Wheatley is de zaterdag papa geworden, ik vermoed dat hij met zijn gedachten efkes ergens anders zit . Bericht van de zaterdag: Quick FYI from the delivery room where my wife is giving birth, further info will be posted asap on release and testing, won't be this week though obviously. Maybe next. As soon as the stage is reached where it confirmed I'll post it. In the meantime, I have to help my wife, have a good fathers day everyone!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 20, 2011 12:47:58 GMT 1
We zitten nu echt nie te wachten op de releasedate van die zijne kleine.
|
|
|
Post by Mee on Jun 20, 2011 12:53:01 GMT 1
We zitten nu echt nie te wachten op de releasedate van die zijne kleine. Lol, release and testing van de kleine ;D.
|
|
|
Post by timothy on Jun 20, 2011 20:06:02 GMT 1
ik zit ier al me een prototype, iemand anders mag die gast zijne testen zulle...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jun 20, 2011 22:04:03 GMT 1
Hahaha, je hebt je handen vol aan die ISI prototypes, dat kan ik je wel vertellen.
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 29, 2011 19:51:24 GMT 1
En ondertussen weten we nog altijd ... niets... dat is toch niet normaal, die gasten moeten toch echt eens aan hun communicatie denken. Ze kunnen nog wat leren van iRacing!
|
|