|
Post by Rino on Jun 15, 2011 12:45:05 GMT 1
Bwa, wachten op rF2 zou ik niet doen. Gezien de prijs van rF....
|
|
|
Post by Mee on Jun 15, 2011 16:28:00 GMT 1
Van op hun Facebook-pagina: There is going to be some initial release info coming, hopefully this week I'll be able to post final testing and maybe an intial release date month...
|
|
|
Post by timothy on Jun 15, 2011 19:36:48 GMT 1
krijg het gevoel dat D-day approaching is...hopelijk is het geen luchtbel...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 15, 2011 20:16:33 GMT 1
Ik vind da ze eens een beetje open kaart mogen gaan spelen. Ik word niet goed van dat stiekeme gedoe!
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 15, 2011 21:02:37 GMT 1
Bwaah, t'is maar wat je stiekem noemt... Ze spelen open boek vind ik. Ze beantwoorden vragen en het is een WIP. Zelf bij release gaat niet alles er bij zitten, dus het zal nog een WIP zijn. Ze mogen geen valse beloftes maken natuurlijk.
Je gaat niet alles weten want 1 developer die met graphics bezig is weet ook niet alle details over de physics bvb. Ik denk dat er veel zaken zijn waar aan gewerkt word waarvan ze niet eens weten of dat in de release zal geraken. En er zijn ideeën die nooit het daglicht gaan zien.
Als ik het goed begrijp zijn ze aan de afwerking van hun meesterwerk-circuit bezig dat ons gaat moeten verrassen. Als dat klaar is zouden ze releasen veronderstel ik, en ondertussen werken anderen wel aan extra features. Je kan daar geen preciese timing op kleven natuurlijk. Als je hun forum volgt kan je dat allemaal lezen, stiekem zijn ze zéker niet... Als ze iets niet kunnen zeggen is't omdat ze het zelf niet zeker weten.
|
|
|
Post by Rino on Jun 15, 2011 21:43:20 GMT 1
Poll over dat meesterwerk circuit? Ik gok op de Targa Florio...
|
|
|
Post by covids on Jun 15, 2011 22:58:37 GMT 1
Poll over dat meesterwerk circuit? Ik gok op de Targa Florio... Kan bijna niet anders zeker? Het oude circuit van Spa hebben ze al aangekondigd en van de nordschleife bestaat al een heel mooie versie ...
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Jun 15, 2011 23:38:15 GMT 1
Als ik het goed begrijp zijn ze aan de afwerking van hun meesterwerk-circuit bezig dat ons gaat moeten verrassen. Als dat klaar is zouden ze releasen veronderstel ik, en ondertussen werken anderen wel aan extra features. Je kan daar geen preciese timing op kleven natuurlijk. Als je hun forum volgt kan je dat allemaal lezen, stiekem zijn ze zéker niet... Als ze iets niet kunnen zeggen is't omdat ze het zelf niet zeker weten. Ik geloof dat het net andersom is eigenlijk: er is tijd voor dat laatste track zolang de release-features niet klaar zijn. Als Gjon zegt dat de release morgen is, dan moet alles klaar zijn zoals gepland. Voor een track wordt geen uitzondering gemaakt. Het moet 'gewoon' af zijn tegen dan. Wanneer 'dan' is, blijft natuurlijk de grote vraag . In de praktijk komt het er op neer dat er voor de release nog een aantal weken voorzien zijn voor een laatste 'pass' van de andere tracks wegens continue verbeteringen. Hoeveel tijd dat wordt, hangt af van hoe snel het laatste track klaar is. Artists en programmeurs leven in dat stadium nogal gescheiden. Iedereen heeft overal wel wat eindjes laten liggen om op het einde allemaal samen te knopen. Zoiets noemen ze crunchtime zeker ?
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 16, 2011 8:17:22 GMT 1
Targa is het niet volgens mij, da's meer dan 70km. "Nowhere near 14km" ik lees dat als veel korter dan 14km.
|
|
|
Post by Mee on Jun 16, 2011 8:53:27 GMT 1
Monaco! De ideale baan om een grafische engine te showen met al die gebouwen imo .
|
|
|
Post by Timpreza on Jun 16, 2011 9:42:53 GMT 1
Een klassieke monaco dacht ik ook, maar er is veel 'vegetation'.
|
|
|
Post by covids on Jun 16, 2011 9:59:50 GMT 1
Veel boompjes, bijlange geen 14 km ... Le Mans? Hockenheimring? (van de periode voor onze goede vriend Tilke gepasseerd is)
|
|
|
Post by Hill2button on Jun 16, 2011 11:16:27 GMT 1
Targa is het niet volgens mij, da's meer dan 70km. "Nowhere near 14km" ik lees dat als veel korter dan 14km. Volgens mij kan dat evengoed "veel langer" betekenen.
|
|
|
Post by bazookajoe on Jun 16, 2011 13:28:03 GMT 1
Targa is het niet volgens mij, da's meer dan 70km. "Nowhere near 14km" ik lees dat als veel korter dan 14km. Volgens mij kan dat evengoed "veel langer" betekenen. Indeed
|
|
|
Post by Cedric on Jun 16, 2011 13:49:17 GMT 1
'Nowhere near 14km' versta ik toch ook als langer dan 14 km. Wie weet is het echt Targa Florio.
|
|