|
Post by Timpreza on Jun 29, 2011 20:38:41 GMT 1
Feit... Ge gaat me niet zeggen dat 2 weken na de geboorte van u kleine ge geen 10 minuten tijd hebt om een postje te maken dat ge al aan een hele community beloofd hebt...
|
|
|
Post by Ben Cuypers on Jun 30, 2011 16:11:16 GMT 1
Feit... Ge gaat me niet zeggen dat 2 weken na de geboorte van u kleine ge geen 10 minuten tijd hebt om een postje te maken dat ge al aan een hele community beloofd hebt... Dat bedoelde ik dus. Als ge het nie weet, zeg het dan. Laat weten hoe ver je staat, wat er nog moet gebeuren. Waarom je het niet kan zeggen of weten. Maar zeg niet dat je het gaat zeggen om dan niks meer te laten horen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jun 30, 2011 21:54:26 GMT 1
Feit... Ge gaat me niet zeggen dat 2 weken na de geboorte van u kleine ge geen 10 minuten tijd hebt om een postje te maken dat ge al aan een hele community beloofd hebt... Dat bedoelde ik dus. Als ge het nie weet, zeg het dan. Laat weten hoe ver je staat, wat er nog moet gebeuren. Waarom je het niet kan zeggen of weten. Maar zeg niet dat je het gaat zeggen om dan niks meer te laten horen. ISI heeft naar 't schijnt recent de West-brothers in dienst genomen ... ;D
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Jul 1, 2011 12:07:32 GMT 1
Het plan ligt op dit moment redelijk vast, maar de mogelijke waarschijnlijkheid van de potentiële haalbaarheid van dat plan wordt momenteel echter niet met een voldoende geruststellende zekerheid ingeschat om het in alle eerlijkheid en met overtuiging te kunnen publiceren .
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 1, 2011 15:26:27 GMT 1
Het plan ligt op dit moment redelijk vast, maar de mogelijke waarschijnlijkheid van de potentiële haalbaarheid van dat plan wordt momenteel echter niet met een voldoende geruststellende zekerheid ingeschat om het in alle eerlijkheid en met overtuiging te kunnen publiceren . Als ge het beu zijt bij ISI, zou ik eens soliciteren bij Di Ruppo of De Wever... ;D
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Jul 1, 2011 15:40:27 GMT 1
Haha, ja, stijlfiguren en dubbelzinnige zinnen (of zelfs zinloze zinnen) zijn plezant ! Het bewijst in ieder geval hoe (politiek) correct elke (on)officiële publicatie moet zijn. Ik heb al verontwaardige PMs gekregen omdat ISI 'beloofd' had om release info te posten. Beloofd? Waar? Nu moet ik wel zeggen dat ik persoonlijk hoop dat Gjon snel een groen licht gaat geven aan Tim om alles aan te kondigen. Hopelijk zijn we gauw in die positie, maar een loze belofte willen we natuurlijk te allen tijde vermijden.
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 1, 2011 15:56:02 GMT 1
Voor mij toont het eerder aan dat men bij isi nood heeft aan een woordvoerder. Heel de communicatie rond rf2 duurt veel te lang. Het kan natuurlijk een strategie zijn ...
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Jul 1, 2011 16:15:30 GMT 1
Er moet in eerste instantie iets concreet te communiceren zijn natuurlijk .
|
|
|
Post by Hill2button on Jul 1, 2011 18:40:26 GMT 1
Er moet in eerste instantie iets concreet te communiceren zijn natuurlijk . My point exactly, als je niks te zeggen hebt, zwijg dan. Maar ook op Facebook en Twitter.
|
|
SLN
Newbie
|
Post by SLN on Jul 1, 2011 18:53:04 GMT 1
Nee, de kans is redelijk groot dat er iets gepost gaat worden binnenkort. Als iedereen zit te zagen om news, kan het geen kwaad om te zeggen dat er mogelijk iets aankomt.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 1, 2011 22:52:06 GMT 1
Ik ben het met Luc eens, het zal niet lang meer duren voor er iets aangekondigd wordt nu. Uiteraard zou de communicatie naar buiten toe beter kunnen, maar de vergelijking met de West brothers is nogal overdreven (en ik denk dat de meesten zich dat ook wel realiseren). Overigens, ik heb beide broers een aantal jaren geleden ontmoet op Goodwood, erg aardige gasten. Ze hebben alleen te veel hooi op hun vork genomen en zijn uiteindelijk bij andere projecten betrokken geraakt (o.a. www.virtualrc.com/). Terug on-topic, nog even geduld dus!
|
|
|
Post by Rino on Jul 2, 2011 1:15:30 GMT 1
And in the meantime, enjoy rF1 gents!
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jul 2, 2011 9:30:19 GMT 1
maar de vergelijking met de West brothers is nogal overdreven (en ik denk dat de meesten zich dat ook wel realiseren). Er stond dan ook wel een dikke smiley naast niet?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 2, 2011 21:43:14 GMT 1
maar de vergelijking met de West brothers is nogal overdreven (en ik denk dat de meesten zich dat ook wel realiseren). Er stond dan ook wel een dikke smiley naast niet? Zekers. Het zou niet goed zijn als het hele ISI team broers van elkaar zouden zijn!
|
|
|
Post by Cedric on Jul 13, 2011 18:23:36 GMT 1
Hoeveel gaat rF 2 eig kosten? Ik heb voor de zekerheid 50 € overgeschreven naar mijn paypall account, maar ik verwacht niet dat het zoveel gaat kosten.
|
|