|
Post by PhilipDC on Jul 6, 2004 10:09:19 GMT 1
Ik wens hiermee de D2 piloten aan te sporen om meer gebruik te maken van "GPLRank". gplrank.schuerkamp.de/php-pub/gplrank.phpEen handige tool volgens mij om te weten waar je staat, dit blijkt daar de D1 piloten er gretig gebruik van maken. Het is met "Replay Analyser" zeer eenvoudig om je tijden up te loaden. www.bonetweb.com/grandprix/gplra/Ik hoop in de nabije toekomst meer D2 piloten bij mijn "Buddies" te mogen toevoegen.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2004 20:22:35 GMT 1
Ik heb het net geprobeerd, en het lukt prima, maar alleen voor de circuits die in de normale GPL installatie zitten, dus niet voor Albi, East London, enz... Meestal upload ik mijn tijden door naar de GPL website te gaan en plac65.ini te uploaden. Maar blijkbaar bevat deze alleen de tijden van de standaard circuits. Ergens in de GPL directory zijn de tijden nogthans aanwezig, want de replay analyzer vind ze wel terug. Via de replay analyzer zelf uploaden lukt me niet. De link naar de website www.bonetweb.com/grandprix/gplra/ blijkt niet te werken. Ik kan wel een GPLLapTimes.ini maken via de replay analyzer en uploaden naar GPL, maar dan blijkt dat als chassis Lotus gekozen is ipv Lotus65 ... En ik wou nu perse mijn buitenaardse tijd op Albi uploaden zeg,... ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 7, 2004 21:05:26 GMT 1
Raar, die link werkt bij mij wél Da van die tijden uploaden: kijk nekeer na of dat ge de juiste player én juiste season (rechtsboven, onder knop "close") geselecteerd hebt als ge refresht. Kan daaraan liggen misschien
|
|
|
Post by Knarf on Jul 8, 2004 5:31:05 GMT 1
Van de addon tracks moet ge toch ne replay hebben gesaved van uw beste tijd hé? Hoe ge die addon tracks upload via de website weet ik ook niet. Die upload ik altijd via replay-analyzer.
via replay analyzer... Ge moet ne replay hebben van uwe ronde. Die inladen. Dan op het knoppeke PB drukken. Redelijk rechtsboven in da scherm 1965(mod kiezen) en terna helemaal rechtsboven op refresh drukken. Op de knop upload laptimes to gpl rank klikken...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 8, 2004 18:48:00 GMT 1
Hmm, ik had da knopke niet omdat ik blijkbaar al te oude versie van de ReplyAnalyser aan het gebruiken ben. Ik het nu rap de nieuwe gedownload en nu lijkt er wel een tijd in de chassis65 lijst te staan.... En nu zorgen dat ik nooit vergeet de replays te saven... Raar: www.bonetweb.com/grandprix/gplra/ werkt niet bij mij...
|
|
|
Post by arnold on Jul 10, 2004 7:52:52 GMT 1
Ik wens hiermee de D2 piloten aan te sporen om meer gebruik te maken van "GPLRank". gplrank.schuerkamp.de/php-pub/gplrank.phpEen handige tool volgens mij om te weten waar je staat, dit blijkt daar de D1 piloten er gretig gebruik van maken. Het is met "Replay Analyser" zeer eenvoudig om je tijden up te loaden. www.bonetweb.com/grandprix/gplra/Ik hoop in de nabije toekomst meer D2 piloten bij mijn "Buddies" te mogen toevoegen. oké, ben er eindelijk in geslaagd ! mijn tijden zijn nu ook te "bewonderen" ;D . maar hoe kan ik nu bv de tijden gaan bezien van Philip of iemand anders voor de 65 MOD ? vr gr, Arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2004 9:43:01 GMT 1
search driver database,ook moet je nog je land selecteren.Als je dan je 65rank bekijkt staat er onderaan show countryrank,dan zie je al de belgen,selecteer er iemand en vergelijk je tijden,add hem als buddy en als je nogmaals joint bekijk je de buddy activiteit,zodat je een Buchinski of Philip in de gaten kan houden
|
|
|
Post by PhilipDC on Jul 10, 2004 10:17:43 GMT 1
oké, ben er eindelijk in geslaagd ! mijn tijden zijn nu ook te "bewonderen" ;D . maar hoe kan ik nu bv de tijden gaan bezien van Philip of iemand anders voor de 65 MOD ? vr gr, Arnold. Nolle eerst moet je "Buddies" aanmaken dit doe je als volgt: - klik op "Who Calls Me Buddy" daar zie je dan al een heleboel mensen die jouw als "buddy" hebben, wens je hen ook als jouw "buddy" klik dan achteraan op "ad". Nu heb je al een groot deel van de piloten die je wenst te volgen. - voor de piloten die je nog niet hebt, gebruik je "Search Driver Data Base" Om een specifiek circuit te volgen gebruik je het best "Multiple Choice Hell" daar kies je best zo: Track = het circuit naar keuze Chassis = Any chassis of GPL65 Session = Any session Country = Any country Car class = F1 Drivers = Buddies only Steer method = any steer method klik op Top Times en je kunt de PB's vergelijken.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2004 10:19:16 GMT 1
Of nog anders:
ga in GPLRank naar "multiple choice hell". selecteer bvb: Track "Silverstone Circuit 67" Chassis "any chassis of gpl65" Country "Belgium" klik op "top times". En aangezien er niet zoveel belgen met de 65 mod rijden zal je wel atijd ergens in de top 30 zitten. Eventueel kan je ook nog als drivers "Buddies only" selecteren.
Arnold, ik zie je echter niet in de lijst staan. Volgens mij staat "country" in je account niet op "belgium" ?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 10, 2004 10:21:48 GMT 1
Hmm, Philip was een paar seconden sneller dan ik.
In het posten van een reply bedoel ik natuurlijk ;D
|
|
|
Post by arnold on Jul 10, 2004 14:52:09 GMT 1
Arnold, ik zie je echter niet in de lijst staan. Volgens mij staat "country" in je account niet op "belgium" ? Oké, normaal moet alles nu in orde zijn ? heb nu ook al een 10-tal "Buddies" om in het oog te houden . arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 11, 2004 8:59:14 GMT 1
OK. Gans de wereld en klein pierke kan vanaf nu uw tijden bewonderen.
Ondertussen ben ik op 0.04 sec van de tijd van Bart gestrand. Damned. Nog harder trainen dan maar...
|
|
|
Post by PhilipDC on Jul 11, 2004 9:22:29 GMT 1
Ondertussen ben ik op 0.04 sec van de tijd van Bart gestrand. Damned. Nog harder trainen dan maar... Eric, op 0.04 sec van Bart in de Lotus, maar Bart rijdt steeds met een BT7 in Div2. In theorie heb je POLE.
|
|
|
Post by arnold on Jul 21, 2004 16:09:27 GMT 1
Hallo, kan er mij iemand helpen ? ik heb een replay van mijn pb ronde op zeltweg maar slaag er op geen énkele manier in om deze te uploaden naar Gpl rank ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by PhilipDC on Jul 21, 2004 16:30:36 GMT 1
Hallo, kan er mij iemand helpen ? ik heb een replay van mijn pb ronde op zeltweg maar slaag er op geen énkele manier in om deze te uploaden naar Gpl rank ! vr gr, Arnold. Gebruik GPL Replay Analyser 7.51 Klik op PB Kies de juiste piloot links boven Kies de juist mod rechts boven Klik op refresh, je PB staat nu in de tabel Klik op Upload laptime to GPL Rank Vul je login en je PW van GPL Rank in Klik op OK Dat zou het moeten zijn.
|
|