Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 21, 2004 18:20:40 GMT 1
FYI: 7.6 is de laatste versie: RA 7.6trouwens wat is nu exact het probleem ? Herkent RA de tijd niet of loopt er iets fout bij het uploaden zelf ? ...Ge zou de eerste nie zijn die een verkeerde versie van Zeltweg heeft geïnstalleerd ...
|
|
|
Post by arnold on Jul 22, 2004 6:31:10 GMT 1
FYI: 7.6 is de laatste versie: RA 7.6trouwens wat is nu exact het probleem ? Herkent RA de tijd niet of loopt er iets fout bij het uploaden zelf ? ...Ge zou de eerste nie zijn die een verkeerde versie van Zeltweg heeft geïnstalleerd ... mja Bart, dat zou het kunnen zijn : als ik in RA kies voor refresh dan komen de andere tijden er wel op maar Zeltweg niet. nochtans is het de versie die Tim als link op het forum heeft gezet.... vr gr, Arnold.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jul 22, 2004 7:56:52 GMT 1
Als ge de link van Tim gevolgd hebt dan hebt ge wel degelijk de juiste versie van Zeltweg hoor Als RA de tijden van andere add-ons wel herkent dan vrees ik dat er mis is met die replay zelf ? Rap een nieuw pb rijden en nog eens proberen èh
|
|
|
Post by Buchinski on Jul 22, 2004 9:26:57 GMT 1
Heel vreemd Nolle. Had hier een PB liggen van Zeltweg van een week of twee geleden. Heb die net ge-uploaded zonder één enkel probleem.
Ik kies met "openen" eerst de replay, duid mijn eigen laptimes aan, kies de beste ronde eruit, PB, kijken of de piloot en de mod de juiste zijn, refresh en "upload" to gpl rank". 10 seconden later stond het erop.........
Heb er geen idee van wat er bij jou zou kunnen mis zijn..
|
|
|
Post by arnold on Jul 22, 2004 10:02:40 GMT 1
Heel vreemd Nolle. Had hier een PB liggen van Zeltweg van een week of twee geleden. Heb die net ge-uploaded zonder één enkel probleem. Ik kies met "openen" eerst de replay, duid mijn eigen laptimes aan, kies de beste ronde eruit, PB, kijken of de piloot en de mod de juiste zijn, refresh en "upload" to gpl rank". 10 seconden later stond het erop......... Heb er geen idee van wat er bij jou zou kunnen mis zijn.. is eigenaardig : ik heb in RA geen énkele tijd staan met de Brahbam als ik resfresh doe , alleen met de ferrari niettegenstaande in gpl zelf ik verschillende tijden heb staan bij de Brahbam.....t'is weer bij Nolle dat zoiets moet gebeuren ! ik ben nu wel geen leek op computergebied en heb al alles uitgeprobeerd met RA maar het werkt niet ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by arnold on Jul 22, 2004 15:01:44 GMT 1
alle problemen zijn opgelost ! de instellingen in RA verwezen naar mijn 67 Mod installatie ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 17, 2004 21:10:19 GMT 1
Beter laat dan nooit! Een aantal van mijn tijden staan nu ook online.
Grtz,
Werner
|
|
|
Post by arnold on Aug 19, 2004 19:38:10 GMT 1
Beter laat dan nooit! Een aantal van mijn tijden staan nu ook online. Grtz, Werner awel ? waar blijft uw PB voor mexico op gplranking ? of blijft het een geheim ?
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 20, 2004 11:40:57 GMT 1
;D 1:55.30, ik kan enkel zaterdag en zondag nog wat rijden. Het valt eigenlijk tegen, die eerste bocht. Gisteren wel een scherpe tijd op the glenn gereden. Tijd staat ook op GPLrank.
|
|
|
Post by Obi-Jan on Aug 20, 2004 12:34:50 GMT 1
<snip> Het valt eigenlijk tegen, die eerste bocht. Staar U niet blind op die eerste bocht, den tijd zit in The Esses verscholen. Jan. =---
|
|
|
Post by arnold on Aug 20, 2004 14:39:39 GMT 1
;D 1:55.30, ik kan enkel zaterdag en zondag nog wat rijden. Het valt eigenlijk tegen, die eerste bocht. Gisteren wel een scherpe tijd op the glenn gereden. Tijd staat ook op GPLrank. we hebben er blijkbaar een geduchte tegenstander bij in D2 : met zo'n tijd sta je bij de top in onze divisie ! gelukkig vooor ons ;D kan je "maar" de zaterdag en zondag "wat" oefenen.....
|
|
|
Post by Hill2button on Aug 20, 2004 21:14:45 GMT 1
Mjaa, de tijd zit idd in de esses, maar mijn spins zitten toch in T1 zelle ;-)
|
|
|
Post by Pe on Dec 14, 2004 13:36:50 GMT 1
Het lijkt mij niet echt te lukken om een tijd te uppen naar gplrank.
Ik heb het vandaag geprobeerd en een tijd geupt op snetterton. Ik krijg ook een mailtje terug dat het volledig geslaagd is, maar ik vind mijn eigen tijd wel niet terug.
Mss heeft het te maken met het feit dat het op practise stond, en dan heb ik steeds de schade volledig af staan. Mss neemt ie dat niet aan...
|
|
|
Post by Cash on Dec 14, 2004 15:27:47 GMT 1
Voor add-on tracks moet je replay analyser gebruiken om een tijd te submitten afaik. Voor standaard circuits kun je het rechtstreeks langs GPL rank doen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 14, 2004 15:34:39 GMT 1
Het lijkt mij niet echt te lukken om een tijd te uppen naar gplrank. Ik heb het vandaag geprobeerd en een tijd geupt op snetterton. Ik krijg ook een mailtje terug dat het volledig geslaagd is, maar ik vind mijn eigen tijd wel niet terug. Mss heeft het te maken met het feit dat het op practise stond, en dan heb ik steeds de schade volledig af staan. Mss neemt ie dat niet aan... Ik denk niet dat je normaal een mail terugkrijgt Ge hebt toch geen replay ge-upload ? Anyway, instelling van practice en / of schade heeft er niets mee te maken, dat zou zo moeten werken.
|
|