|
Post by Filip Verbert on Mar 7, 2009 2:03:13 GMT 1
Langs deze weg even melden dat ik een paar dagen lang hard gewerkt heb aan een eigen website. link: www.art-simracing.beART staat voor Antwerp Racing Team waar Peter en ik deel van uitmaken. Ik vond het een goeie naam en bedacht plots dat er meer potentieel in kan zitten in zo'n eigen team. De bedoeling is dat we met dit Belgisch team endurance races mee gaan rijden. Het ART-team heeft een eigen logo en kleurenpallet met al 1 officiële sponsor! (Jullie zien het, ik bekijk het al groot lol) Dan denk ik zelf ook aan een gameserver die ik kan huren om de mod/track op te zetten om prive tests/races te doen al dan niet voor een aankomende endurance event. Zelf zoek ik dan ook nog enkele goeie Belgische rijders die interesse hebben in endurance races en zich bij ART willen aansluiten. Die endurance races zijn er volgens mij niet veel, maar ik verwacht wel enkele leagues die er terug gaan aankomen. De ART-rijders kunnen zelf ook hun setups en movies op de site zetten. De hotlaps komen telkens ook op de voorpagina terecht. Voor een voorbeeldje kan je mijn hotlap al zien met de Formula Nippon. Ook staan mijn setups erop voor de Formula Nippon op Albert Park en de V8mod op Philip Island. Er is ook een apart stukje over Iracing gepubliceerd met setups en hotlaps (komt eraan). Waarom Iracing, omdat het gewoon een geweldige simulatie is die ik ook graag gebruik. Ben je geïnteresseerd, log je in op de site en stuur gerust een motivatiemailtje.
|
|
|
Post by Webbienl on Mar 7, 2009 16:06:16 GMT 1
vette site filip
|
|
|
Post by Mee on Mar 7, 2009 18:24:16 GMT 1
Ziet er al heel wat professioneler uit dan de vorige, dat is zeker .
|
|
|
Post by timothy on Mar 8, 2009 12:14:16 GMT 1
is het met toelatingsproeven voor te mogen meerijden Filip?? Ben wel geinteresseerd moet ik zeggen. Lang leve enduro
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 12:39:12 GMT 1
nee Timo, zeker voor jou niet Jij en Nico erbij, zou super zijn! Vincent VDM en Chris Lasselin zijn ook ART-rijders voor wagen 3.
|
|
|
Post by amdr on Mar 8, 2009 12:42:46 GMT 1
Vette site filip! Als er nog plaats zou zijn vor nen echten antwaarpenaar
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 13:10:03 GMT 1
Haha Tim, bedankt voor je interesse! Momenteel zit ik al aan 4 officiële rijders waarvan er waarschijnlijk nog 1'tje bijkomt, dat is Timo. Dan is er nog 1 plaats vrij (max. 6). Ik wacht zelf nog op reacties van snelle jongens die mee willen rijden bij ART. Als ik geen reacties meer krijg, is het plaatsje voor jou alvast. Toch bedankt! Ik wil niet meer dan 6 rijders hebben. Dan kan ik 3 wagens reserveren met 2 coureurs of 2 wagens met 3 coureurs voor langere endurance races. Het is allemaal nog maar het begin. Ik ben zelf ook aan het kijken naar andere endurance leagues, ik moet er alleen nog een goeie (met een goede naam) vinden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 8, 2009 13:25:41 GMT 1
Ben geen belg dus kan ik me niet aanmelden Maarja endurance heb ik meestal niet zoveel tijd voor.. helaas
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 13:54:23 GMT 1
Jammer Martin, endurance is enorm leuk
|
|
|
Post by Timpreza on Mar 8, 2009 14:48:09 GMT 1
Ik ben ergens wel geïnteresseerd, maar ik kan geen garantie geven dat ik alle races meedoe.
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 14:53:20 GMT 1
Dat kan denk ik niemand Tim, de vraag is enorm, maar kan niet iedereen gaan toevoegen.
Het team bestaat momenteel uit mezelf, Peter, Ricardo, Vincent VDM en Chris Lasselin. Timo Roman wacht ik nog op een definitief mailtje. Enkele snelle jongens kunnen we nog gebruiken!
Log je in op de site als je geïnteresseerd bent!
|
|
|
Post by Wilco on Mar 8, 2009 15:35:54 GMT 1
Discriminatie alleen maar belgishe rijders Nee grapje Voor de Nederlanders: Dutch SimRacing! ;D
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 16:41:35 GMT 1
Nee hoor, daarom dat ik van dat idee direct ben afgestapt "alleen maar belgische rijders". Vond het zelf beetje discriminerend. Ricardo heb ik onlangs bijgevoegd
|
|
|
Post by timothy on Mar 8, 2009 18:54:13 GMT 1
bij deze dan een definitief mailtje Filip Zal keer vragen aan Nico of hij ook zin heeft...
|
|
|
Post by Filip Verbert on Mar 8, 2009 20:23:22 GMT 1
Timo heb geen mailtje gekregen. Log je eerst in en dan stuur'k je een mailtje terug ;D
|
|