|
Post by Mee on May 1, 2009 12:39:27 GMT 1
Azooo, seg ey, klikt gewoon op da huisje he ;D Ah, daar staat een huisje . Ik zwijg al .
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jul 12, 2009 13:43:45 GMT 1
ART website is definitief offline. Er was een error 404, pagina niet gevonden, maar kreeg het probleem niet opgelost. Na een week inactiviteit hebben ze blijkbaar alles offline gehaald bij Neostrada.
3000 bezoekers gedurende meer dan een half jaar. veel bijgeleerd over joomla meer vrije tijd nu aangezien zo'n website updaten enorm veel tijd in beslag neemt en tijd is mijn grootste probleem.
setups komen op setupfield
|
|
|
Post by Filip Verbert on Aug 13, 2009 13:39:22 GMT 1
Jaja, ART-website is terug online en in een nieuw kleedje gestoken.
Ikzelf en Ricardo gaan ervoor zorgen dat de site gevuld word met setups en racereports.
Op het forum kunnen jullie ook het hele ART-gebeuren volgen.
Filip
|
|
|
Post by Filip Verbert on Aug 13, 2009 18:14:17 GMT 1
Je moet je wel terug registreren om aan de setups en het forum te geraken
|
|
|
Post by Filip Verbert on Jan 20, 2010 15:51:29 GMT 1
Wilco Hendrickx en Rik Op Den Camp joinen ook ART. Zij rijden full-time Iracing, Rik voornamelijk ovals. Zo heeft ART zijn eerste ovalracer in zijn team! In de toekomst zullen er meer iracing-setups beschikbaar zijn, meer hotlapvideo's en wie weet wat nog meer op onze website... Welkom Rik en Wilco!
|
|
|
Post by timothy on Jan 20, 2010 17:52:54 GMT 1
als ik iracing zou hebben zou ik ook oval racing doen. Lekker close met iedereen, deur aan deur knallen...heel gezellig.Hopelijk in ST bij VRL ook een ovaaltje?? Good to see Wilco back in a racecar...
|
|