|
Post by Knarf on May 10, 2004 15:43:29 GMT 1
Ok, mede dankzij jouw replay snap ik wat je bedoelt (merci voor 't doorsturen), maar ik zie mezelf nog niet zo kort op iemand gaan opzitten, daar is het wantrouwen t.o.v. verbindingsproblemen bij mij waarschijnlijk te groot. Als er zo ne gewarpte op mijn kont zou zitten zou die van mij mogen beschikken... ga in vrede, mijn zoon, en knalt 'r nen anderen af. Kijk, moest het nu een physics update voor de '67 zijn was er geen discutie, he. Zuiver vooruitgang, gene zever: alleman upgraden (zoals met de BW patch). Maar nu is de vraag: wil je overschakelen naar een beter physics package, maar tegelijkertijd naar een stel autos dat in verhouding niet vooruit te branden is? -Daar ben ik allesinds niet zo zeker van. Als ge in de groep hangt is dat goe, maar als ge, zoals ik door gisterenavond eerst nog te helpen met verbindingsperikelen nog te moeten ontdekken hoe hard ik met die BRM op de Glen kon in de race, zo wat achterop geraakt moet ge een bezonder sterke maag hebben om zo'n race op je eentje af te malen (en dat waren "maar" 17 rondjes). Enfin, 't moet van mij geen '67 blijven he... 'k geef het maar ter overweging. Jan. =--- Mijn mening komt dus voor 100% overeen met die van Jan... Kvind het zonde dat ze die verbeteringen niet gewoon aan de 67 wagens hebben gedaan...
|
|
|
Post by Petrol on May 10, 2004 19:13:04 GMT 1
't is een ander concept en na een paar jaar '67 mag het wel iets anders zijn voor mij, ik heb trouwens de indruk dat de '65 rijstijl mij beter afgaat,
over die geluiden: ik denk dat alleen de Lotus een beetje elektronisch klinkt, de rest is goed te doen naar mijn mening, hou er rekening mee dat het 1.5 liters zijn die boven de 10.000 toeren gaan
|
|
|
Post by Obi-Jan on May 10, 2004 19:19:32 GMT 1
't is ook een kwestie van soundcard, Peter.
Alle GPLEA sounds klinken niet goed op mijn PCI512... voor gewoon GPL heb ik vervangsounds, maar nog niet voor de '65 mod... ik moet er nu ook telkens goed aan denken dat ik het gas wat intrap als ik naar de piste ga of een reset neem anders is het geluid bangelijk vervormt. Ik hoop dat er snel een paar soundpacks komen voor de mod.
Jan. =---
|
|