|
Post by Timpreza on Apr 30, 2004 2:08:54 GMT 1
|
|
|
Post by FleaBite on Apr 30, 2004 6:32:09 GMT 1
Wauw Tim, er wakker van gelegen? Ik zal eens beginnen downloaden
|
|
|
Post by Timpreza on Apr 30, 2004 11:59:44 GMT 1
|
|
|
Post by arnold on Apr 30, 2004 15:56:41 GMT 1
Waw !! in één woord : ongelooflijk ! die 65 mod gaat nogal wat strijd opleveren zeg. het begrip "close racing" gaat een nieuwe definitie krijgen dat is zeker ! op naar een VRL seizoen in de 65 mod ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Apr 30, 2004 17:22:47 GMT 1
Kheb e probleemke... Khad die mod geinstalleerd alvorens ik die carsound patch had geinstalleerd. Gevolg was dus da ik met de 67 sounds zit... Ik dacht ik uninstall 65 effe, install carsound en reinstall 65... Ma da helpt dus nie. Kweet trouwens nie hoe ge 65 kunt uninstallen want die uninstalled enkel igor en da ander spul. Ma als ik op gplc65.exe klik in mijne verkenner dan start gpl65 nog gewoon op zonder enig probleem... Iemand enig idee wa ik hieraan moe doen ? Edit : Ik dacht een 2de propere install maken met de juiste patches ma kvin mijne cd nemeer
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Apr 30, 2004 22:14:10 GMT 1
geen probleem: update je gpl.exe met de carsound patch en verwijder dan in je gpl directory die gplc65.exe, start opnieuw gem+ op en die zal gplc65.exe opnieuw aanmaken op basis van je gpl.exe
|
|
|
Post by Knarf on May 1, 2004 10:53:34 GMT 1
Merci Tom ma da heeft spijtig genoeg nie geholpen... Kzal eens ne originele gpl cd gaan halen in de mediamarkt (want ik vind da ge een spel wa ge zoveel speelt toch wel origineel moogt hebben eigenlijk ) Mijne gpl install is redelijk ongezond voor de moment dus het zal wel daaraan liggen (teamfix bijvoorbeeld lukt ook niet op mijne gpl installatie)... Begin die auto's toch al leuker te vinden maar echt beter dan gpl67 vind ik het toch niet... Waarschijnlijk omdat ik 67 nog lang niet beu ben gereden... Het is gewoon anders naar mijn mening maar niet speciaal beter of slechter.
|
|
|
Post by arnold on May 1, 2004 12:15:20 GMT 1
Begin die auto's toch al leuker te vinden maar echt beter dan gpl67 vind ik het toch niet... Waarschijnlijk omdat ik 67 nog lang niet beu ben gereden... Het is gewoon anders naar mijn mening maar niet speciaal beter of slechter. Misschien wel Frank maar ik heb gisteren eens geraced met Tim en Tom en ik kon veel makkelijker volgen we hebben zelfs serieus in de clinch gelegen , ik denk dat het verschil tussen de wagens veel kleiner is en er daarom meer aan "close racing" zal kunnen gedaan worden ! voor mij is het alleszins een stuk beter onder controle te houden en vind ik het een fantastische uitbreiding maar dat is een persoonlijke mening hé ! vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on May 2, 2004 10:19:58 GMT 1
Iemand al opgevallen da als ge echt hééééél dwars gaat ma toch nog recovered dan zwaaien die marchals onterecht met de gele vlag :-)
Gisteren gehad da ik zo recoverde en zag een groene vlag voor me... Effe replay bekeken en ter was niks in mijn buurt dus da moet wel voor mij geweest zijn
|
|
|
Post by Petrol on May 2, 2004 10:28:13 GMT 1
lol Frank, gelegenheid voor nieuwe tactische spellekes dan
|
|
|
Post by Nuvolari on May 2, 2004 17:04:37 GMT 1
Ik zit ook met een klein probleemtje . Telkens als ik gpl '65 wil starten, heeft windows een foutmelding (je weet wel, ongeldige bewerking ofzo). Ik heb nochtans alles juist gedaan denk ik . Eerst een nieuwe installatie aangemaakt via de cd-rom, dan 1.2.0.1 patch, direct3d en dan ook eens gespeeld om de instellingen juist de zetten (de eerste keer had ik het niet gespeeld, en gem gaf een foutmelding). Het enige dat ik bij de 2e keer te zien kreeg was dat er geen core.ini aanwezig was, maar hij zei dat dit niet erg was. Iemand suggesties wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen? Ik zou het toch wel eens graag spelen ciao
|
|
|
Post by Timpreza on May 2, 2004 17:34:24 GMT 1
Fast cpu patch installeren, ge moet versie 1.2.0.2 hebben. Die fast cpu patch zorgt daarvoor.
|
|
|
Post by Knarf on May 3, 2004 20:01:08 GMT 1
Zijn er nog ergens anders setups te vinden..... Ik reed altijd met de GH setups vroeger. Bij die setups hier raak ik altijd in onbalans bij het remmen voor de bochten Iemand enig idee van gelijkaardige setups aan GH voor '65...
|
|
|
Post by Petrol on May 3, 2004 20:45:07 GMT 1
die (van Guru) hun rembalans is nogal extreem, verhoog het in de setup enkele %, dat zal al veel helpen,
* anders zal ik 'ns een aangepaste setup mailen als ge wilt
|
|
|
Post by Knarf on May 4, 2004 17:08:25 GMT 1
Mja kheb nog altijd problemen... Kheb nu ne originele gpl cd gekocht. Ik da dus geinstalleerd. Daar de 1.2.0.2 patch op los gelaten. De bwpatch. TeamFix en CarSound.exe Dan 65 mod geinstalleerd. GEM crashed daarop... Dan maar core.ini gewist en toen bolde het wel (blijkbaar crashed die 65 mod dus op ne originele core.ini )... Ma me geluid is nog altijd da van 67 zu...... Die carsound.exe da is toch e file van 87Kb hé wa gijlie gebruikt ? En in winvroc zie ik geen racelist meer
|
|