|
Post by Knarf on Feb 12, 2006 22:59:19 GMT 1
omdat ik de simple_xml library gebruik
|
|
|
Post by Timpreza on Feb 12, 2006 23:29:28 GMT 1
Damn, die Cheapass accounts zijn dus niet te doen. Ben je daar tot nu toe tevreden van Stijn? Ik ga Wouter daar eens over op de hoogte brengen. Ik snap daar de ballen van, maar ik zie dat we iets gelijkaardigs moeten kunnen hebben voor 19€ inclusief domeinnaam in plaats van 68€ (t'is geen 100€ meer blijkbaar bij Speedpacket.com, ze zijn goedkoper geworden dan het eerste jaar, maar t'is nog veel teveel vergeleken met Cheapass)
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Feb 14, 2006 17:56:54 GMT 1
Ik heb nog niet veel ervaring met cheapass, heb het nog maar een kleine week Alle domeinen worden gerefereerd naar 1 server (boxer.cheapass.be), waar alle websites opstaan. Hoe het juist zit met de belasting van die server(s) weet ik niet. Daar heb ik geen info over of is er iets over beschikbaar. Als er op een bepaald moment veel hits zijn naar domeinen gehost door cheapass.be kan het wel zijn dat je een timeout krijgt of even langer moet wachten tot de pagina geladen is.
|
|
|
Post by Cash on Feb 14, 2006 18:21:05 GMT 1
Ik heb een server via sponsor format. Op www.simmersworld.com kun je sponsor worden van het forum, dan verdwijnen pop-ups etc, krijg je een paar voordelen.. Maar je kunt ook Sponsor Plus worden, dan krijg je: 2000 MB server space, 10 GB datatraffic / month,PHP4 , cPanel ,unlimited MySQL databases, unlimited FTP accounts ,unlimited email accounts ,unlimited subdomains. Voor $5,39/maand. Dat wordt dus door de persoon die die website +forum runt gehost. Voordeel is dat het kleinschalig is(hij gebruikt die sponsoring om zijn eigen site te runnen) en dat je daardoor goede persoonlijke support krijgt. Met www.virtualtigers.com zitten we er nu al 2 jaar bij en het loopt echt goed.
|
|
|
Post by Arpé on Feb 15, 2006 8:16:19 GMT 1
Wat mij betreft heb ik er ook niets op tegen om jaarlijks te sponsoren. Tenslotte moet je in elke club een lidmaatschap betalen! En als je ziet wat de vrl voor ons allemaal doet is 5 of 10€ zeker niet te veel gevraagd!!
Go for it guys!!! ;D ;D
|
|
|
Post by arnold on Feb 15, 2006 8:43:30 GMT 1
Wat mij betreft heb ik er ook niets op tegen om jaarlijks te sponsoren. Tenslotte moet je in elke club een lidmaatschap betalen! En als je ziet wat de vrl voor ons allemaal doet is 5 of 10€ zeker niet te veel gevraagd!! Go for it guys!!! ;D ;D ik heb dit al verschillende malen aan Tim gezegd : ik ben direkt bereid om een jaarlijkse/maandelijkse bijdrage te leveren als je ziet wat we er in de plaats voor krijgen. vr gr, Arnold.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 15, 2006 9:01:45 GMT 1
Ik heb nog niet veel ervaring met cheapass, heb het nog maar een kleine week Alle domeinen worden gerefereerd naar 1 server (boxer.cheapass.be), waar alle websites opstaan. Hoe het juist zit met de belasting van die server(s) weet ik niet. Daar heb ik geen info over of is er iets over beschikbaar. Als er op een bepaald moment veel hits zijn naar domeinen gehost door cheapass.be kan het wel zijn dat je een timeout krijgt of even langer moet wachten tot de pagina geladen is. Hebben die gasten eigenlijk een e-mail adres ofzo ?
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Feb 16, 2006 0:24:41 GMT 1
support@cheapass.be
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 9, 2006 17:48:32 GMT 1
Normaal heb ik vanaf volgende week zelf een webserver. We gaan de kosten delen met 4 mensen. Dus voor mij is het geen probleem om dan de website daar ook te hosten. Laat maar iets weten
|
|
|
Post by Bob van der Vleuten on Jul 25, 2007 13:02:38 GMT 1
je kan een paypal donate button op de site zetten, vrijgevige laden kunnen dan van tijd tot tijd wat geldt geven, ik zou als nieuw lid direct wat geven
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 29, 2008 21:16:18 GMT 1
wij betaalde 50 euro per jaar,lidgeld en huur servers en waren toen met +-50 members,amai da moet effe opgebracht hebben,vind het ook normaal dat je voor zo toffe dinges en zoveel tijd en werk iets zou moeten betalen
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 29, 2008 21:27:40 GMT 1
wij betaalde 50 euro per jaar,lidgeld en huur servers en waren toen met +-50 members,amai da moet effe opgebracht hebben,vind het ook normaal dat je voor zo toffe dinges en zoveel tijd en werk iets zou moeten betalen Ik blijf me erover verbazen hoe sommige topics nog uit de gracht worden gesleept. Toch een paar mannen die graag in stoffige archieven duiken precies!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2008 21:03:49 GMT 1
VRL is nog nieuw voor mij he,wil alles weten ,en ook niet echt naar de datum gezien
|
|