|
Post by Knarf on Sept 28, 2007 8:11:27 GMT 1
Yo de mannen. Nu we met die '65 bakken zijn aan het rondknallen zijn wil ik me ne shifter kopen om het wat echter te maken allemaal. Het modelleke dat ik wil is : www.sim-gear.com/794354.htmlNu, ik heb geen creditkaart dus is mijn vraag : Is er iemand die me uit de nood kan helpen door ofwel : - Zijn rekeningnummer aan mij te geven. Ik stort dan $219 ($179 + $40 verzending) op uw rekening. En dan zo een spul te bestellen op die website op mijn adres. Probleem is dan de exacte wisselkoers te vinden. - Of optie 2. Zijn rekeningnummer te geven. Ik stort dan €200 op uw rekening. En de andere stort dan €200 op mijn paypall account. Ik koop dan die shifter gewoon zelf aan via mijn paypall account. Hulpvaardigen mogen mailen naar frank.wynants@gmail.com Alvast bedankt
|
|
|
Post by Nolle on Sept 28, 2007 8:20:34 GMT 1
Yo de mannen. Nu we met die '65 bakken zijn aan het rondknallen zijn wil ik me ne shifter kopen om het wat echter te maken allemaal. Het modelleke dat ik wil is : www.sim-gear.com/794354.htmlNu, ik heb geen creditkaart dus is mijn vraag : Is er iemand die me uit de nood kan helpen door ofwel : - Zijn rekeningnummer aan mij te geven. Ik stort dan $219 ($179 + $40 verzending) op uw rekening. En dan zo een spul te bestellen op die website op mijn adres. Probleem is dan de exacte wisselkoers te vinden. - Of optie 2. Zijn rekeningnummer te geven. Ik stort dan €200 op uw rekening. En de andere stort dan €200 op mijn paypall account. Ik koop dan die shifter gewoon zelf aan via mijn paypall account. Hulpvaardigen mogen mailen naar frank.wynants@gmail.com Alvast bedankt waarom eigenlijk niet een DFP kopen voor 100 € ? daar zit een shifter bij , of voor +- 220 € een G25 daar zit ook een shifter bij....
|
|
|
Post by Knarf on Sept 28, 2007 8:51:25 GMT 1
Die shifter bij de DFP is een sequentieel pookje. Geen H-shifter. En de shifter bij de G25 kan idd in H-mode staan. Maar die shifter is helemaal niet zo goed (of wel ?), en ik heb al een stuur :-). Deze shifter wordt heel hoog aangeschreven en zou levenslang moeten meegaan... Bij ieder stuur zitten ook pedalen, en toch rijdt de helft hier rond met BRD pedalen, of zelf in elkaar geknutselde pedalen Dit is het stuur dat ik heb. De Thrustmaster tegenhanger van de DFP. Geen 900°, maar wel veel betere pedalen en 2 extra analoge flappers achter het stuur naast de schakelflappers (voor rolstoelers, of ook op een aparte as in te stellen als bv analoge handrem en nog iets anders) : Zoals je ziet heb ik dus reeds zo een sequentieel pookje, wat ik overigens ook ALTIJD gebruik (ook voor de Sauber-race) omdat mijn flapper om op te schakelen afgebroken is (vermoedelijk omdat er iemand is aan gaan hangen .
|
|
|
Post by Nolle on Sept 28, 2007 9:34:00 GMT 1
En de andere stort dan €200 op mijn paypall account. met alle respect frank , maar als ik 200 € op uw paypall rekening kan storten , dan moet jij dat toch ook kunnen vanuit je bank of bij een selfbanking ?
|
|
|
Post by Knarf on Sept 28, 2007 9:52:05 GMT 1
Volgens mij kunt ge enkel via een creditkaart geld storten op een paypall account ?
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 28, 2007 10:44:46 GMT 1
Volgens mij kunt ge enkel via een creditkaart geld storten op een paypall account ? Zo is dat. Ik wil dat wel regelen Frank.
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 28, 2007 15:53:45 GMT 1
Het is natuurlijk het ideale tijdstip om zoiets te regelen, de dollar staat tegenwoordig iets van 0.71 euro voor 1 dollar. Wel niet vergeten dat er misschien nog import taks bij zal komen. Eigenlijk moet je dan wel gaan heel-toe doen... succes gewenst.
|
|
|
Post by sequel on Sept 28, 2007 16:35:39 GMT 1
Als Werner zijn budget overschreden heeft kan je nog altijd bij mij terecht Frank! PS Die shifter van de G25 is fun, maar niet de overweging waart om daarom een G25 te kopen. Dan kan je beter die shifter kopen van Sim Gear denk ik.
|
|
|
Post by WolF on Sept 28, 2007 16:38:24 GMT 1
van mijn creditcard moogt ge gebruik maken als ge wilt Frank. kan wel even langskomen daarvoor.. ge laat maar iets weten
greetz
|
|
|
Post by Knarf on Sept 28, 2007 16:40:32 GMT 1
't Is al geregeld met Werner
|
|
|
Post by Mee on Sept 28, 2007 17:35:10 GMT 1
Eigenlijk moet je dan wel gaan heel-toe doen... succes gewenst. Als ik tegelijkertijd op de clutch en rempedaal ga staan bij mijn RGT kantelt em half . Hou er ook rekening mee dat als je €200 naar een PayPal-account overzet dat er door de kosten maar pakweg €190 gaat opstaan...
|
|
|
Post by Hill2button on Sept 28, 2007 18:03:35 GMT 1
Eigenlijk moet je dan wel gaan heel-toe doen... succes gewenst. Als ik tegelijkertijd op de clutch en rempedaal ga staan bij mijn RGT kantelt em half . Hou er ook rekening mee dat als je €200 naar een PayPal-account overzet dat er door de kosten maar pakweg €190 gaat opstaan... Clutch en rempedaal? Heel & toe betreft rem en gaspedaal.
|
|
|
Post by Mee on Sept 28, 2007 18:08:41 GMT 1
Clutch en rempedaal? Heel & toe betreft rem en gaspedaal. Bij het gewoon afremmen voor een bocht bedoel ik (remmen + tegelijkertijd versnellingen naar beneden schakelen) . Heel-toe heb ik nog niet geprobeerd maar dat zal hetzelfde zijn hè .
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 1, 2007 9:57:39 GMT 1
Goei beslissing Frank van die SimGear te kopen. Kan U verzekeren, dat spel ziet af met momenten (ongeveer 1 jaar dat ik hem heb) maar er is nog niks van slijtage te merken. Gemakkelijke installatie, geen softwarematige problemen hoedanook. Enigste wat gewenning vraagt is de "korte" bak en het feit dat je eigenlijk geen neutraal hebt, maar na 1,5 - 2 dagen ben je er volledig mee weg, en samen met clutch pedalen, goed stuur en de SST-shifter, superervaring !
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 1, 2007 11:21:43 GMT 1
Clutch en rempedaal? Heel & toe betreft rem en gaspedaal. Bij het gewoon afremmen voor een bocht bedoel ik (remmen + tegelijkertijd versnellingen naar beneden schakelen) . Heel-toe heb ik nog niet geprobeerd maar dat zal hetzelfde zijn hè . Ja dat bedoel ik ook. En als je dat goed wil doen moet je telkens een gasstoot geven, dit terwijl je met links de koppeling bedient en met rechts rem je natuurlijk. Dat wil dus zeggen dat je een voet te kort komt - vandaar heel-and-toe om met je hiel tussengas te geven. Ik kan u verzekeren: dat is verdorie niet simpel!
|
|