Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2007 19:28:30 GMT 1
Peter, die medium banden had kristof gegeven, ik had met opzet geen nieuwe banden meer gestoken om niet nog extra tijd te verliezen.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 24, 2007 19:33:36 GMT 1
Onze race was idd goed, en zeker de manier waarop. Zeer tevreden met dit resultaat. In de Q draai ik een superronde. P5 en voor Kristof Bij de start crashed er dadelijk iemand dus op naar P4. Op het einde van L1 laat ik Kristof door want die blijkt toch wel sneller te zijn. Ik kan dan enkele rondes het tempo van Kristof en ne Lambo volgen maar dan zakken mijn rondetijden weg en moet ik langzaam hun laten wegrijden. Dit was voor mij een gekend probleem dat ik in de testraces niet heb kunnen oplossen dus ja. Ik was zeer tevreden met mijn stint in ieder geval. Terna het stuur overgegeven aan Werner en Tom die beiden ook heel goed hebben gereden. We hebben geen enkele fout gemaakt onder ons drieen. P4 als eindresultaat vanwege de problemen van VRL12. Meer zat er niet in. En enkele tips aan VRL11: - Ge kunt private chatten in rF naar het schijnt. Met /w Kristof Engelen Hallo. Zet in ieder geval jullie TS op orde voor volgende keer. Het zou me niet verbazen als daar mensen over gaan klagen want jullie hebben nogal wat af getettert op de chat - Ik weet niet wie die lichten op had gezet maar het staat volgens mij in de regels dat het verboden is om met de lichten aan te rijden. De GT's mogen enkel eens ne keer of 3 flikkeren als ze achter ne NGT hangen en die ziet hun niet dadelijk.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 24, 2007 19:35:55 GMT 1
Ik ben best blij met onze race. Jammer van de problemen van team 1, maar ja...
Frank begon sterk, goeie Q en goeie start. De eerste ronden ging hij goed mee. Mss te goed? Mss wat te veel van de banden gevraagd want daarna ging het wat minder. Nuja, minder, dat is overdreven. Alles liep volgens plan, ik nam over na 28 ronden. Had vandaag nog niet gereden en dat wat niet zo'n goed idee. De eerste 3 a 4 ronden had ik moeite om snel te zijn. Dat verbeterde maar toch bleef deze heel stint matig. Tom, nam over voor 28 ronden en ook hij had wat moeite om op snelheid te komen, maar eens die er was reed hij zeer constant. Daarna nam ik weer over, 28 ronden plankgas, een super stint, daar ben ik echt content mee. Tom nam over en toen was er het probleem met VRL12. Peter is dan even komen melden wat we best wat minder aan deden, kwestie van niet hetzelfde voor te hebben. Tom heeft dat mooi opgelost en zo werden we 4e, op 2 ronden van de winnaar.
Niet slecht voor een eerste keer, maar ik denk dat we de volgende keer (nog) beter moeten kunnen.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 24, 2007 19:36:54 GMT 1
Is het al te laat voor in te schrijven of is er nog plaats? Willy doe jij nu mee of niet? Beetje mosterd na de maaltijd chris. De race was al onderweg en hoedanook raakten we niet meer ingeschreven op tijd, evenmin konden we nog op zulke korte tijd een strategie uittekenen, setups vinden en eventueel oefenen. Maar waarom maken we niet een team met een rijder of vier. Er zullen er daar toch wel 2 van kunnen meerijden zeker per wedstrijd. Jij, ik, Pedro, David L. ? Waarom niet? We zitten een beetje in elkaars buurt qua ervaring en snelheid, dat zou het makkelijker maken voor een uniforme setup te vinden dan wanneer ik samen met zulke snellere ace zou moeten rijden. Tegen de volgende race zouden we ons dan kunnen inschrijven, alles in orde maken, een set vinden en oefenen. De circuits die nog volgen zijn zeker de moeite, Le Mans, Daytona, Sebring.. dat zijn klassiekers in endurance!
|
|
|
Post by Knarf on Feb 24, 2007 19:41:00 GMT 1
Hoe goed is die Corvette eigenlijk op een circuit als Silverstone in vgl met die Maserati, Lambo en Ferrari ? Want die 3de Corvette van S.NL hebben we toch wel serieus afgedroogd.
Die Corvette is voornamelijk goed op rechte stukken weet ik, dus als er volgende keer wat meer rechte stukken zijn kunnen we die Lambo mss wel aan (+die krijgen extra gewicht de 3 eerste (of 5 ?)).
|
|
|
Post by Arpé on Feb 24, 2007 19:41:05 GMT 1
Awel dat was ook mijn gedachte. Deze race konden we toch niet halen wegens alle technische problemen hoger vermeld, maar voor een volgende moet dat wel te doen zijn. Aangezien het nog 1 maand is kan ik dat dan ook inplannen om mij die namiddag vrij te maken. Tegen dan zijn de vrl +beracing seizoenen gedaan en kan ik mij ook volledig op die race storten. Dus als het enigszins nog mogelijk is om ons in te schrijven voor een volgende race ben ik van de partij!
|
|
|
Post by petje on Feb 24, 2007 19:59:27 GMT 1
Ik wil ook wel meedoen voor een paar racekes maar moet een beetje uitkijken hoe het hier met de werken allemaal zal verlopen. Je mag me er altijd bijzetten. Met Willy racen heb ik al een beetje ervaring. Voor mij dus geen probleem. Als we met een man of 4 of 5 geraken hebben we veel kans om altijd met 3 te kunnen racen. Dus laat maar iets weten.
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 24, 2007 20:12:49 GMT 1
Zeer interessant. ;D
|
|
|
Post by Petrol on Feb 24, 2007 20:39:28 GMT 1
Waar staat dat van die lichten Frank?
De Corvette is trager dan de wagens die ge daar opnoemt, het is dankzij onzelf dat we zo goed presteerden. Zijn extra pk's gaan wel goed van pas komen op typische endurance circuits die bij de 6h races gebruikt zullen worden. Waarschijnlijk is volgende 4h race Toban Long in het donker, wel niet bepaald een Corvette circuit. Daarom wou ik zeker goed scoren hier op Silverstone, dat extra gewicht had niet zoveel uitgemaakt omdat we op Toban toch al trager zouden zijn.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 24, 2007 23:11:00 GMT 1
GT 1st : + 40 kg 2nd : + 30 kg 3rd : + 20 kg
hehe , dat is dus strategies een mooie aankomstplaats, we hebben net geen extra gewicht bij gekregen. Ik moe zeggen dat ik voor een eerste race na super lang niemeer te rijden, mij super goed geamuseerd heb. Ik was niet echt "snel" maar probeerde op safe te rijden, en is me aardig gelukt. Ik heb de ganse week zitten vloeken om die mod werkende te krijge, had nietveel tijd over, en moest dannog de helft van die tijd verliezen, met updaten, en nog andere kleine details. Waardoor ik kostbare km's verloos om te kunnen beetje aan snelheid werken. Heb een mooie race achter de rug, en bewonder de snelle ronde die onze ploegmaat gezet heeft om ons een paar plaatsjes naar voor te trekken op de startgrid. Thxs frank!!! Eerste stint viel mee, beetje moeite om erin te komen, maar na enkele rondes begon er ritme in te zitten, en werd ik beteje bij beetje terug de oude. Reed tweede helft van de laatste stint beetje op eieren, na de pech van onze collegas. Ik vermeed de auto tot t egen het rood te trekken uit vrees dat we misschien hetzelfde lot tegemoet raceten.
tot volgende race
|
|
|
Post by jansongpl on Feb 24, 2007 23:22:51 GMT 1
Awel dat was ook mijn gedachte. Deze race konden we toch niet halen wegens alle technische problemen hoger vermeld, maar voor een volgende moet dat wel te doen zijn. Aangezien het nog 1 maand is kan ik dat dan ook inplannen om mij die namiddag vrij te maken. Tegen dan zijn de vrl +beracing seizoenen gedaan en kan ik mij ook volledig op die race storten. Dus als het enigszins nog mogelijk is om ons in te schrijven voor een volgende race ben ik van de partij! Bij mij kriebelt het ook wel om een VRL NGT team te joinen ! eens kijken wanner de volgende is !
|
|
|
Post by Knarf on Feb 25, 2007 9:38:37 GMT 1
Ivm die NGT: Uiteindelijk heeft toch die BMW dat veld losjes afgedroogd. Anderhalve ronde voorsprong op de 2de NGT. 5 tienden per ronde sneller dan de 2de snelste NGT en nam tot ieders verbazing slechts 3 pitstops, enkel de 2de NGT met een Ferrari 360 Modena konden ook uitrijden met 3 stops. Die Vertigo mannen die zullen het ook wel tof vinden als er nog ne extra G3 bijkomt (bv de Viper waarover Willy sprak). Ik zou voor ne Viper (GT of G3) gaan gewoon omdat het ne Viper is
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 25, 2007 11:10:33 GMT 1
Sorry van die medium banden team was totaal niet de bedoeling
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2007 11:26:18 GMT 1
Is dat tabelletje wel juist? Voor onze wagen heb ik volgende info in rF:
1230 kg, 454 kW (= 615 pk) en 774 Nm;
|
|
|
Post by Hill2button on Feb 25, 2007 11:32:34 GMT 1
@ VRL 12:
Ik zou toch zorgen dat iedereen tegen de volgende race teamspeak degelijk aan de praat heeft... als dat echt niet lukt kan je in rF nog altijd whisperen; dat gechat van gisteren was echt heel storend.
/w Werner Vansweevelt hallo ; bijvoorbeeld (als er maar één Werner is dan zijn de eerste karakters al voldoende).
|
|