|
Post by Petrol on Feb 22, 2007 22:50:37 GMT 1
Ik heb nog eens de setup aangepast, bij de pitstop fuel had ik 90l staan maar bij de fuel in de tank maar 89l, dat is nu verbeterd. Ik heb daarnet nog een stint gereden van 28 rondes en kwam dus 1l te kort, omdat ik met 89 gestart was... (Ik was toen wel aan het pushen want er hong ne Maserati van GRC in m'n gat. ) Ook heb ik de coast side van de diff van 40 naar 45 gezet om iets stabieler te zijn bij het remmen/terugschakelen. Ik zelf blijf meestal in een tamelijk hoge versnelling maar ik had gezien dat er anderen sommige bochten in een lagere pakken. Zie een paar posten hierboven voor de link, normaal wordt er nu niks meer aan veranderd. Voor de race: normaal verbruikt ge iets meer dan 3 liter, als ge de 26e ronde in gaat check uw fuel dan om zeker te zijn dat ge wel 28 kunt doen.
|
|
|
Post by Buchinski on Feb 22, 2007 22:59:03 GMT 1
Gaat er nu geen VRL NGT team gevormd worden? Er rijdt ook een Gillet Vertigo mee, trager dan een NGT, en 2 Porsches, 2 Modena's en 2 BMW's, dus competitie is er. We hebben tot donderdag. Mijn vraag : "Het heeft weinig zin dat ik me inschrijf zonder minimaal 1 andere piloot erbij te hebben dus ... still waiting Drives available - NGT class - gentleman racers of rookie Call now!".. stond nog altijd open. We kunnen een NGT team vormen (Mosler of TVR) of een ander G3 team oprichten en meestrijden voor een G3 titel (US Carsports Viper? Zou normaal meer dan een partij moeten zijn voor die Vertigo) I am still game ..
|
|
|
Post by Petrol on Feb 22, 2007 23:01:23 GMT 1
Komaan mensen, het is de laatste dag om te beslissen, en het is al 23u.
|
|
|
Post by sequel on Feb 22, 2007 23:17:08 GMT 1
Ik kan niet (moet werken) anders graag genoeg.
|
|
|
Post by Knarf on Feb 23, 2007 8:30:21 GMT 1
sorry maar mag ik de link eens naar die report. heb die precies gemist ofwel kijk ik er heel fel langs ;D Andere intressante links die ge dan ook mss heb gemist : -------- This URL should be more stable then the ingame server browser : www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=rFactor.org_cAnd with this link you should be able to join the server anytime, even when unavailable at koerskast: rfactor://194.109.69.216:34297 --------
|
|
|
Post by Petrol on Feb 23, 2007 15:16:04 GMT 1
Say ehm, the Simracing.nl Corvette is using the VRL dashboard texture. I don't know who did that and I don't mind but when they look to the right side they will see our "Vlaamse Racing League" (VRL) logo. We won't be paying you for extra sponsorship you know. And that car is also using the black helmet I made, again I don't mind. But you'll have the same helmet then as one of ours and mostly when someone uses a different helmet texture it's because they want a different one than the rest. I made a white and black one to have differences between the 2 VRL Corvettes on any level. Da komt ervan.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 23, 2007 16:13:35 GMT 1
Er is een nieuwe versie van de mod uit. De wagens die er nu inzitten zullen degene zijn die effectief zullen racen veronderstel ik. De lijst, ahv de mod en de inschrijvingen: G3: 1 Gillet Vertigo NGT: 1 Ferrari 360 Modena 3 Porsche GT3 RSR 2 BMW M3GTR GT: 2 Ferrari 550 Maranello 1 Maserati MC12 1 Lamborghini Murcielago RGT 3 Corvette C5R 1 Saleen S7R of 1 Lister Storm Zo zouden er 15 wagens aan de start moeten komen. De piloten komen uit verschillende Europese landen, Canada en USA. edit: en Australië en Brazilië. Vanavond ga ik weer proberen om de laatste testrace mee te pikken en ga ik weer een volledige stint van 28 laps proberen. Kwestie van het onder de knie te hebben. ;D
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Feb 23, 2007 19:08:09 GMT 1
leuk veld, wordt de race ergens gestreamed toevallig?
|
|
|
Post by Knarf on Feb 23, 2007 19:32:58 GMT 1
leuk veld, wordt de race ergens gestreamed toevallig? nope... Ik denk dat dat onmogelijk is.
|
|
|
Post by Petrol on Feb 23, 2007 19:32:59 GMT 1
Ik vrees ervoor dat het uitgezonden wordt maar 'k zal het eens vragen. Een Elite team da zou meeracen, da zou ook wel tof zijn, niet? ;D Ik heb de racemail naar alle piloten doorgestuurd, als de layout verknoeid is komt da door hotmail.
|
|
|
Post by Arpé on Feb 23, 2007 19:40:27 GMT 1
Gaat er nu geen VRL NGT team gevormd worden? Er rijdt ook een Gillet Vertigo mee, trager dan een NGT, en 2 Porsches, 2 Modena's en 2 BMW's, dus competitie is er. We hebben tot donderdag. Mijn vraag : "Het heeft weinig zin dat ik me inschrijf zonder minimaal 1 andere piloot erbij te hebben dus ... still waiting Drives available - NGT class - gentleman racers of rookie Call now!".. stond nog altijd open. We kunnen een NGT team vormen (Mosler of TVR) of een ander G3 team oprichten en meestrijden voor een G3 titel (US Carsports Viper? Zou normaal meer dan een partij moeten zijn voor die Vertigo) I am still game .. Moest het op een zondag zijn dan kon ik me wel vrijmaken, maar 's zaterdags is practisch onmogelijk
|
|
|
Post by Knarf on Feb 24, 2007 0:04:59 GMT 1
Poor little Lister ;D Spijtig dat Kristof ook niet mee kwam spelen :-)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 24, 2007 0:07:45 GMT 1
Ik zie die pic niet. Maar ik zou hem wel willen zien, die gaat nachtmerries hebben. ;D
|
|
|
Post by Knarf on Feb 24, 2007 0:11:06 GMT 1
Ik zie die pic niet. Maar ik zou hem wel willen zien, die gaat nachtmerries hebben. ;D Had wat troubles met de pic te uploaden. De replay hoe wij 2 hem slipstreamed voorbij gaan, om vervolgens langs elkaar voor hem te gaan rijden is ook wel prachtig om te zien :-)
|
|
|
Post by Petrol on Feb 24, 2007 0:37:25 GMT 1
Fantastische pic, een video zou de situatie idd nog beter laten zien. ;D De setups, we hebben de 28 laps met 90 liter weer net niet gehaald. We gaan elke keer sneller denk ik. Hier dus de nieuwe setups, 95 liter, VRL12 heeft rembalans 55% nu, mediums vooraan, hards achteraan. VRL11 heeft rembalans 56%, overal mediums en brake duct 3. Met die 95 liter kunnen Werner, Frank en ik 29 laps doen dus hebben we een marge. Als Kristof of Jietse de 28 niet halen doe ik 1 lap extra nadien. Er zitten nu dus 3 setup files in: C5R_Endu_28_VRL12.svm, C5R_Endu_28_VRL11.svm, C5R_Qual_3_VRL.svm core-team.org/coreteam/Petrol/Endurance_Vette.rarKristof doet bij #12 de qualy en de start, dan doet Jietse de 2e stint, ik 3e, Jietse 4e, ik 5e. Normaal moet dat uitkomen dat ik de laatste stint 28 laps doe, is dat niet het geval dan zet Jietse me op 100 liter voor de laatste stint en probeer ik het uit te rijden. Maar bij het minste incident verandert alles toch, en zet damage repair OFF als het niet erg is! Jietse, Kristof en ik gaan proberen om rond 11u online te gaan, we gaan ook allemaal op TS zitten. Het wordt moelijk maar we gaan proberen te winnen.
|
|