|
Post by Petrol on May 1, 2007 10:56:51 GMT 1
Deze update staat nog niet online, eerst gaan er ook nog wat paints en details verbeterd worden. Als het zover is zal ik de link geven. Misschien kunnen we dan eens een VRL testrace houden, een race met veel piloten is nog altijd de beste manier om te zien of er geen bugs meer zijn.
|
|
|
Post by Nuvolari on May 1, 2007 11:47:50 GMT 1
Ola, kzou da ook wel es willen testen. Mag ik de link Peter (van de laatste versie die af is dan)
thx!
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 1, 2007 14:10:29 GMT 1
Linkje mag ook in mijn PM-inbox gedeponeerd worden ;D
|
|
|
Post by Nuvolari on May 28, 2007 18:44:48 GMT 1
Peter, is al tijdje geleden dat ik het gevraagd heb, mss heb je het niet gezien.
Zou het nog mogelijk zijn om de link van deze mod te pm'en naaar me svp?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on May 28, 2007 19:17:17 GMT 1
Peter, is al tijdje geleden dat ik het gevraagd heb, mss heb je het niet gezien. Zou het nog mogelijk zijn om de link van deze mod te pm'en naaar me svp? ²nd that
|
|
|
Post by Arpé on May 28, 2007 20:21:28 GMT 1
Zou ik die link ook eens mogeb hebben?
Zouden we er niet mee kunnen racen in de summer trophy??
|
|
|
Post by Petrol on May 28, 2007 21:20:14 GMT 1
Er worden nog wat grafische zaken geupdated, daarom wilde ik wat langer wachten en ineens een goede beta online zetten. Ik kan er nu ene uploaden maar dan zou die tegen volgende week weer veranderd zijn, om problemen te voorkomen ga ik dus nog even wachten. Als het zover is (volgend weekend hoop ik maar ik beloof niks) dan zal ik het hier posten en de link pm-en.
|
|
|
Post by Nuvolari on May 29, 2007 18:38:53 GMT 1
Ok thx, denk wel dat ik het zo lang zal uithouden
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2007 1:01:35 GMT 1
De beta is klaar, physics & AI getest, de high res skins zijn afgewerkt, en ook de lichten zijn helemaal aangepast. Het is een .rar van 75 Mb geworden. Ik zal de link pm-en naar de vrijwilligers. De readme zit in de rar, en hou de link en de files voor uzelf. Zoals voorheen, als er zaken gelekt worden dan doe ik zoiets niet meer. Wanneer er geen bugs gevonden worden zal de mod nadien toch gereleased worden. Laat het commentaar maar komen, na de release is het te laat. Het is wel even aanpassen na die eenzitters.. ;D Wat nog niet getest is, is de multiplayer vehicle (normaal dat grijs autootje dat geladen wordt als iemand online joined wanneer je zelf aan het rijden bent). Die zou de vorm van de Lotus moeten hebben.
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2007 1:33:55 GMT 1
Moest ik iemand vergeten zijn zeg het dan maar. Ook heb ik nog een extraatje toegevoegd, wat reclame voor de VRL. Er is de #10 wagen in "Belgische" kleuren, en je kan een #9 wagen unlocken met een "www.vrl-simracing.be" banner. Die komt nergens voor in de mod, enkel als je de LEC_09.veh opent met Wordpad en de tekst AI_ONLY verwijdert. Online zal je geen mismatches hebben en iedereen zal die Lotus kunnen zien maar enkel de VRL-ers die dat aangepast hebben kunnen hem gebruiken. Knap he. Er is volgens mij geen enkel mod team dat die trick gebruikt.
|
|
|
Post by Arpé on Jun 2, 2007 11:24:15 GMT 1
Bedankt Peter!! Ben volop aan het downloaden en in de loop van de week uitproberen. Die VRL-skin is wel cool Ik zou het wel zien zitten om er een kampioenschapsrace mee te houden!!
|
|
|
Post by Petrol on Jun 2, 2007 17:32:16 GMT 1
Als je wil testen met die "RealFeel" FFB plugin, gebruik voor de Europa dan:
[Europa] MaxForceAtSteeringRack=-1400.000000
Als je de Lotus in het algemeen iets strakker wil laten rijden, verhoog de bandendruk dan een beetje vooraleer je de setup van de ophanging gaat veranderen.
|
|
|
Post by sequel on Jun 3, 2007 2:45:03 GMT 1
Heb er juist 15 rondjes opzitten en heb speciaal hiervoor mijn 3 pedalen en schakelbakje gebruikt. Mijn bescheiden bevindingen; Auto voelt goed aan, is helemaal niet moeilijk om deze onder controle te houden, alles voelt vrij stabiel aan. Ik heb wel geen ervaring met een "echte" Graphics van de auto vind ik AF! Cockpit is mooi vormgegeven, en alles lijkt tot het detail afgewerkt. Het enige wat ik wat minder vind is het geluid van de wagen. Deze lijkt me vrij standaard, dit terwijl ik m'n geluidseffecten op maximum heb. Maar het neuriën van de wagen lijkt me in elke versnelling hetzelfde, en het schakelen gaat zonder een "kraak"geluidje. Ik ben zeker geen pro in het beoordelen van mods, maar buiten de sound lijkt me deze wel een toppertje.
|
|
|
Post by PhilipDC on Jun 4, 2007 19:41:32 GMT 1
;)Peter je heb pm
|
|
|
Post by Knarf on Sept 23, 2007 13:09:17 GMT 1
Wordt dit niet 'officieel' gereleased op rF-central ofzo ?
Anders ben ik wel geïnteresseerd in de laatste beta.
|
|