|
Post by TimoVermeersch on Mar 4, 2007 16:43:36 GMT 1
En die 8c klopt van geen kanten. Cockpit is geel en is mijlen te snel voor een NGT.
Had die brocht liever niet geïnstalleerd maar zit er nu mee. Weet er iemand hoe ik dat terug van mijn HD kan krijgen zonder heel rF te moeten herinstalleren?
Timo
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Mar 5, 2007 10:35:16 GMT 1
Alhoewel sommige mij ongelijk zullen geven, het blijft uitkijken geblazen met de rF-mods, weinige zijn écht goed. Bij mij enkel F1 79 Mégane F1 van CTDP (voor als er maten komen, hulpjes op ) Caterham oude(re) versie van de Lotus van Peter V8 PCC RD Voor dit FIA-geval, ik blijf wel bij GTR2, al is het met een crappy netcode...
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 19:42:29 GMT 1
Weet er iemand hoe ik dat terug van mijn HD kan krijgen zonder heel rF te moeten herinstalleren? Timo redelijk simpel : *verwijder de desbetreffende mod-map in "Gamedata/Vehicles" *verwijder de desbetreffende verwijzingen in de map "rfm" *verwijder de desbetreffende map in "Music" (zitten meestal bestanden met mp3 achtergrondmuziek in) en daarmee is het meeste weg. Ik hou mij meestal niet bezig met ook nog eens de Helmets en Sounds uit te pluizen maar moest je tijd teveel hebben dan zou je dat ook nog kunnen doen.
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Mar 5, 2007 20:37:38 GMT 1
Weet er iemand hoe ik dat terug van mijn HD kan krijgen zonder heel rF te moeten herinstalleren? Timo redelijk simpel : *verwijder de desbetreffende mod-map in "Gamedata/Vehicles" *verwijder de desbetreffende verwijzingen in de map "rfm" *verwijder de desbetreffende map in "Music" (zitten meestal bestanden met mp3 achtergrondmuziek in) en daarmee is het meeste weg. Ik hou mij meestal niet bezig met ook nog eens de Helmets en Sounds uit te pluizen maar moest je tijd teveel hebben dan zou je dat ook nog kunnen doen. Ja maar dit is geen afzonderlijke mod, zit in de FIA-mod verwerkt. Timo
|
|
|
Post by Petrol on Mar 5, 2007 20:49:32 GMT 1
Dat maakt het idd moeilijk, ze hebben zelfs geen apart seizoen genomen. Een echt gepruts.
Wat je kan deleten:
GameData\Vehicles\FIA GT Champioship\NGT\Alfa Romeo 8c GameData\Vehicles\FIA GT Champioship\GT\Chevrolet Corvette Teams GameData\Vehicles\FIA GT Champioship\GT\Aston Martin DBR9
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 21:01:08 GMT 1
redelijk simpel : *verwijder de desbetreffende mod-map in "Gamedata/Vehicles" *verwijder de desbetreffende verwijzingen in de map "rfm" *verwijder de desbetreffende map in "Music" (zitten meestal bestanden met mp3 achtergrondmuziek in) ---. Ja maar dit is geen afzonderlijke mod, zit in de FIA-mod verwerkt. Timo --edited-- blijkbaar was het verkeerde info dus effe weggetoverd :-)
|
|
|
Post by Petrol on Mar 5, 2007 21:05:13 GMT 1
Willy, de files die je daar vernoemt zijn degene die ik gepost had, die 2005 addon. Daar hoef je enkel de .rfm (season) file van te deleten in principe omdat die niet voorkomen in de originele GT mod.
|
|
|
Post by Buchinski on Mar 5, 2007 21:07:52 GMT 1
Willy, de files die je daar vernoemt zijn degene die ik gepost had, die 2005 addon. Daar hoef je enkel de .rfm (season) file van te deleten in principe omdat die niet voorkomen in de originele GT mod. Oeps, in dat geval ga ik de post hierboven aanpassen. Come to think of it : ik heb inderdaad die torrent niet geïnstalleerd. Enkel die 2005 add on (waar ook de C6R niet van werkt.. ik krijg de Temp-wagen in de plaats??)
|
|
|
Post by Petrol on Mar 5, 2007 21:23:45 GMT 1
Er zat geen C6R in die 2005 rar. ;D Enkel de GLPK C5R (gewoon een andere skin dus), werkte die niet?
|
|