|
Post by Hill2button on Jan 13, 2007 21:11:19 GMT 1
Hmmm, de Lambo heeft hetzelfde geluid dan de Ferrari. Hmmm.
Ah, de Vette heeft gelukkig wel een andere sound. ;D
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 13, 2007 21:32:21 GMT 1
|
|
|
Post by Timpreza on Jan 14, 2007 0:55:27 GMT 1
|
|
|
Post by jansongpl on Jan 14, 2007 10:07:59 GMT 1
De download via torrentz ging gistren supersnel. Tot 600kb/sec.
Heb het gedownload want als ze er van simbin lucht van krijgen kan het plots weer verdwenen zijn. Ziet er mega uit maar ben benieuwd naar het resultaat.
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 14, 2007 14:41:50 GMT 1
Ik had een download van een Duitse site gevonden onder de naam "wirpre gt" versie 1... het leek er in alle geval als 2 druppels water op alleen had ik nergens een sound...
Ben nu de Tim link aan het volgen aan 360 kbps. Begrijpelijk dat hier actie wordt tegen ondernomen natuurlijkj maar veel van dat gekopiëer en gemod is het gevolg van de onverzettelijkheid van de firma's die enkel uit zijn op winsten en vergeten hoe de racefan in elkaar zit. Die wil rijden, met zoveel mogelijk wagentypes op zoveel mogelijk circuits..en niet zitten wachten tot een bepaalde softwarefabrikant een bepaalde serie net winst-rijp genoeg acht om er eens een game over uit te brengen.
Als er ooit eens een racegame met deftige controller ondersteuning uitkomt onder GNU/Gpl, draaiende op Linux zal het hek van de dam zijn en stort die simrace-markt in Windows zo in elkaar. Spijtig genoeg lijken gebruikers van linux/unix veleer te behoren tot de "professionele categorie" en ligt de ontwikkelingsprioriteit daar niet bij racegames....
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 14, 2007 15:03:23 GMT 1
Als er ooit eens een racegame met deftige controller ondersteuning uitkomt onder GNU/Gpl, draaiende op Linux zal het hek van de dam zijn en stort die simrace-markt in Windows zo in elkaar. Ik denk het niet hoor. De Linux drempel is véél te hoog. Ik denk dat ik toch mag stellen dat ik een hoop meer pc kennis heb dan gemiddeld. Ik ben geen programmeur maar voor de rest weet ik wel mee te praten. Ik heb Linux al 2 keer geprobeerd om die telkens weer in de vuilbak te kieperen. Windows is de standaard die iedereen gewoon is, en of ze het nu leuk vinden of niet, als ze Linux even populair willen maken dan zullen ze een Windows Look-alike moeten maken die even gebruiksvriendelijk is. Zoals Apple bijvoorbeeld wel deed. OS X op mijn PC, dat zie ik wel zitten. Maar Linux, niet id eerste 5 jaar meer.
|
|
|
Post by Knarf on Jan 14, 2007 15:21:03 GMT 1
Linux heeft nodig: - games - ondersteuning van hardware fabrikanten (zodat bij uw FF stuurwiel drivers zitten waardoor ge FF hebt onder Linux) - meer eenheid (Dat er een stuk of 3 verschillende Linux-distributies bestaan dat is allemaal positief, maar al die honderden verschillen smaken brengt mensen in de war).
Mac heeft nodig: - games - goedkopere prijzen
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 14, 2007 16:29:56 GMT 1
nou moe ik had dat fia gt championship al wat langer staan (denk dat ik de link eens van hans had gekregen) maar nooit de moeite genomen van het te installeren (beetje argwaan denk ik)
maar door deze thread het toch maar gedaan en ik moet zeggen dat ik mij al kostelijk geamuzeerd heb ermee. grafisch is het zeer zeer goe, sound is nog steeds de top volgens mij. en nu kan het eindelijk eens online tegoei gebruikt worden. De physics lijken dik in orde. Dit is gewoonweg league voer volgens mij.
Als we eens in't tussenseizoen een race deden waarbij de snellere in N-GT rijden en de mannen uit de R & G cup met GT wagens rijden. Dan kunnen zij ons eens dubbelen in de plaats.
dit is voor mij een must-have.
|
|
|
Post by Petrol on Jan 14, 2007 16:32:47 GMT 1
Met de VRL hebben we ooit zo eens een NGT race gedaan in GTR, dat was toen heel plezant. Geen slecht idee Kristof.
|
|
|
Post by Buchinski on Jan 14, 2007 17:24:38 GMT 1
Ik denk het niet hoor. De Linux drempel is véél te hoog. Ik denk dat ik toch mag stellen dat ik een hoop meer pc kennis heb dan gemiddeld. Ik ben geen programmeur maar voor de rest weet ik wel mee te praten. Ik heb Linux al 2 keer geprobeerd om die telkens weer in de vuilbak te kieperen. Windows is de standaard die iedereen gewoon is, en of ze het nu leuk vinden of niet, als ze Linux even populair willen maken dan zullen ze een Windows Look-alike moeten maken die even gebruiksvriendelijk is. Zoals Apple bijvoorbeeld wel deed. OS X op mijn PC, dat zie ik wel zitten. Maar Linux, niet id eerste 5 jaar meer. Ik vrees dat je hier de mensen toch wat meer krediet zult moeten geven dan dat hoor. Windows is ten eerste absoluut geen standaard (integendeel, hun filosofie druist in tegen alles wat een standaard definieert), ten tweede is die drempel absoluut niet zo hoog. De luidaangekondigde "Vista" heeft trouwens voor meer dan één feature de mosterd aan de linuxkant gaan halen (en dan denk ik in de eerste plaats aan het journalling file system en vele grafische snufjes als multiple desktops en window managers) Nu is niemand dat gewoon, als Vista binnen een jaar ingeburgerd is zal iedereen dat weer de gewoonste zaak van de wereld vinden. Mensen zijn maar al te bereid om veranderingen te aanvaarden en aan te leren, zeker als dat hun portemonnee ten goede komt. Maar Knarf slaat de nagel op de kop. Windows is en blijft voor mij als desktopsysteem gewoon een absoluut goed gameplatform. That's it. En daarmee is windows ook groot geworden. Bij Linux ontbreekt dat nog. Denk je echt dat die modders die completer delen van games kunnen programmeren en aanpassen zoveel problemen zullen hebben van gewoon naar een nieuw desktopplatformpje over te stappen? Ik denk het niet hoor. En als zij daar naartoe gaan zal een groot deel van de community volgen. En enkele jaren nadien zal dat de gewoonste zaak van de wereld zijn en maakt niemand daar nog ophef over. De toekomst zit echt wel aan die kant hoor als je wil eindeloos legale botsingen vermijden. But.. we shall see. Tot 1994 dacht ook niemand dat IBM ooit zou verdwijnen of WordPerfect zijn koppositie als absolute teksverwerker zou verliezen. Vijf jaar later zat iedereen met Windows en tikten ze hun teksten op Word....
|
|
|
Post by TimoVermeersch on Jan 14, 2007 22:17:32 GMT 1
Alles van GPL mag normaal gezien gebruikt worden, dat is niet meer van Sierra of Papyrus maar iets anders, ik ben de naam kwijt, en die lieten dat toe. Papyrus is ooit opgekocht door Sierra dat vervolgens op zijn beurt werd opgekocht door Vivendi. Vivendi gaf als eigenaar de code van GPL vrij. Dat maakt onder andere mee de 69-mod mogelijk. Timo
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 14, 2007 22:30:26 GMT 1
Ik denk het niet hoor. De Linux drempel is véél te hoog. Ik denk dat ik toch mag stellen dat ik een hoop meer pc kennis heb dan gemiddeld. Ik ben geen programmeur maar voor de rest weet ik wel mee te praten. Ik heb Linux al 2 keer geprobeerd om die telkens weer in de vuilbak te kieperen. Windows is de standaard die iedereen gewoon is, en of ze het nu leuk vinden of niet, als ze Linux even populair willen maken dan zullen ze een Windows Look-alike moeten maken die even gebruiksvriendelijk is. Zoals Apple bijvoorbeeld wel deed. OS X op mijn PC, dat zie ik wel zitten. Maar Linux, niet id eerste 5 jaar meer. Ik vrees dat je hier de mensen toch wat meer krediet zult moeten geven dan dat hoor. Windows is ten eerste absoluut geen standaard (integendeel, hun filosofie druist in tegen alles wat een standaard definieert), ten tweede is die drempel absoluut niet zo hoog. De luidaangekondigde "Vista" heeft trouwens voor meer dan één feature de mosterd aan de linuxkant gaan halen (en dan denk ik in de eerste plaats aan het journalling file system en vele grafische snufjes als multiple desktops en window managers) Nu is niemand dat gewoon, als Vista binnen een jaar ingeburgerd is zal iedereen dat weer de gewoonste zaak van de wereld vinden. Mensen zijn maar al te bereid om veranderingen te aanvaarden en aan te leren, zeker als dat hun portemonnee ten goede komt. Maar Knarf slaat de nagel op de kop. Windows is en blijft voor mij als desktopsysteem gewoon een absoluut goed gameplatform. That's it. En daarmee is windows ook groot geworden. Bij Linux ontbreekt dat nog. Denk je echt dat die modders die completer delen van games kunnen programmeren en aanpassen zoveel problemen zullen hebben van gewoon naar een nieuw desktopplatformpje over te stappen? Ik denk het niet hoor. En als zij daar naartoe gaan zal een groot deel van de community volgen. En enkele jaren nadien zal dat de gewoonste zaak van de wereld zijn en maakt niemand daar nog ophef over. De toekomst zit echt wel aan die kant hoor als je wil eindeloos legale botsingen vermijden. But.. we shall see. Tot 1994 dacht ook niemand dat IBM ooit zou verdwijnen of WordPerfect zijn koppositie als absolute teksverwerker zou verliezen. Vijf jaar later zat iedereen met Windows en tikten ze hun teksten op Word.... Hmm, mss heb ik me niet goed uitgedrukt. Ik volg u wel hoor, als je zegt dat windows dingen uit Linux haalt, dat Linux eigenlijk de voorloper is. Allemaal goed en juist. MAAR, laat ons eerlijk zijn, wat is dé enige reden dat windows zo populair is: gebruiksvriendelijkheid en het feit dat office zowat overal de standaard is. Ik installeer iets in windows: - ik download de installer - dubbelklik op de installer - volg de aanwijzigen en - hoppa ik heb een link en ik kan starten; Leg me dat eens uit voor Linux? Ik hoor je al afkomen, mja, welke Linux? Wat voor bestandstype? Moet je dat openen en laden met zo'n god-weet-hoe noemt dat weer? En eens het geïnstalleerd is, waar staat dat dan? Bij windows/mac is dat allemaal een fluitje van een cent maar als ik op linux sites lees ik dan zoiets van "dat moet je zelf compilen" ... in godsnaam, doe normaal! (doe zoals Microsoft maw) Het is krachtiger, ok, het is stabieler, ok, maar wat ben ik daarmee als ik nog eens geen onnozel programma aan de praat krijg? Gebruiksvriendelijkheid is the key, eens dat die er is kan linux boomen. Maar dan nog, de mensen hebben geen zin in 3 besturingssystemen, ze willen één ding dat alles doet. En voorlopig is dat alleen windows. Dat is trouwens de énige reden dat Apple zo'n grote achterstand heeft. (let wel, marktwise, niet techwise) Nu werken ze eindelijk met Intel processoren - mac en linux kunnen samen ver raken...
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2007 8:28:48 GMT 1
Hallo. Heb Fia GT geinstalleerd op mijn rF,en dat lijkt er goed uit te zien. Tot ik wil rijden. Wanneer ik een track uitkies, verschijnt er onderaan de tekst "you are not allowed to drive current car". Heb reeds de laagste in rang gekozen (denk,BMW) ,maar blijft hetzelfde. Zou graag eerst (doe dit bij elke mod) ISI_B.... zetten,maar raak er niet aan.t'Is deze link van Tim,dat ik heb gebruikt.Iemand een idee???
|
|
|
Post by Hill2button on Jan 15, 2007 9:59:00 GMT 1
Hallo. Heb Fia GT geinstalleerd op mijn rF,en dat lijkt er goed uit te zien. Tot ik wil rijden. Wanneer ik een track uitkies, verschijnt er onderaan de tekst "you are not allowed to drive current car". Heb reeds de laagste in rang gekozen (denk,BMW) ,maar blijft hetzelfde. Zou graag eerst (doe dit bij elke mod) ISI_B.... zetten,maar raak er niet aan.t'Is deze link van Tim,dat ik heb gebruikt.Iemand een idee??? Customise - Vehicle - Auto kiezen - BUY (!) en dan pas rijden.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Jan 15, 2007 10:59:18 GMT 1
Ok,bedankt. Raar,heb da nooit moeten doen van anderen!! Daarom!
|
|