|
Post by Knarf on Dec 2, 2006 15:00:21 GMT 1
Ik heb nog eens een nieuwe tool gemaakt. Deze keer om rFactor servers in het oog te houden : Hier een link om de VRL server in het oog te houden (en te joinen): www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=www.vrl-simracing.beDeze tool is niet gebasseerd op racecast en dus veel betrouwbaarder dan andere tools. Ne grote bedankt gaat uit naar Donny om me erop te wijzen dat er ondertussen naast racecast een andere manier is om servers in het oog te houden. Donny zal later als hij tijd heeft mUtil ook ombouwen om niet van racecast afhankelijk te zijn. Om een overzicht van alle servers te zien: www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php Daar dan klikken op een servername voor een detailpagina van die server. De overzichtspagina is wel niet echt goed (geen sortering enzo omdat ik niet weet hoe dat moet, php is niet mijn favo taaltje).
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2006 16:27:02 GMT 1
Om een overzicht van alle servers te zien: www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php Daar dan klikken op een servername voor een detailpagina van die server. De overzichtspagina is wel niet echt goed (geen sortering enzo omdat ik niet weet hoe dat moet, php is niet mijn favo taaltje). Ze lijken mij toch gesorteerd op alfabet. En om te sorteren kun je ze in een array steken. dan lukt dat wel
|
|
|
Post by Knarf on Dec 2, 2006 19:03:53 GMT 1
Ondertussen had ik aan een medewerker van ISI gevraagd of ze aan hun systeem ook een optie konden toevoegen zodat ik kan zien als een server private of public is. Die gast heeft dat toegevoegd voor mij en koerskast laat nu ook de status van de server zien (+ ge kunt nu ook private servers joinen). Daarnaast nog een klein filtertje gezet zodat ge lege servers en private servers kunt verbergen. Mijn favoriete optie is : www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?hideempty=on
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Dec 2, 2006 19:42:05 GMT 1
hehe, feck racecast, koerskast ruleert
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Dec 2, 2006 23:04:08 GMT 1
Wel cool maar ik zie het IP ni staan van de VRL server
|
|
|
Post by Hill2button on Dec 2, 2006 23:06:45 GMT 1
Wel cool maar ik zie het IP ni staan van de VRL server Idd, IP adres staat wel id hoofdpagina, niet id detailpagina, dat is voor andere servers ook zo.
|
|
|
Post by Knarf on Dec 2, 2006 23:22:25 GMT 1
Wel cool maar ik zie het IP ni staan van de VRL server Even een beetje te snel geweest bij de laatste aanpassing. Is gefixed nu. Heb ondertussen wel ontdekt dat de gegevens die ISI op deze manier doorgeeft ook niet helemaal betrouwbaar is. Daarstraks is er een hele tijd geweest dat ze niks doorgaven vd VRL server hoewel die wel degelijk online was.
|
|
|
Post by Timpreza on Dec 3, 2006 0:30:58 GMT 1
Koerskast, I love it.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Dec 3, 2006 1:00:38 GMT 1
das gelijk dien duikboot hé koerskast, 't is alleen te hopen dat deze ni zinkt ;D
|
|
|
Post by Knarf on Dec 3, 2006 9:23:40 GMT 1
De mainpage (met al die servers) is nu met filtering zodat ge kunt filteren op een mod/circuit/sessie/private,public status
|
|
|
Post by Knarf on Dec 6, 2006 22:51:46 GMT 1
De laatste dagen was de VRL server bijna nooit te zien wegens nog problemen aan de ISI kant van de zaak. Vandaag echter was de ISI kant ne hele tijd offline en toen het terug online was stond de VRL server er de hele tijd tussen. Blijkbaar hebben ze dus de problemen opgelost. Dus om de VRL server in het oog te houden : www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=www.vrl-simracing.be
|
|
|
Post by arnold on Dec 8, 2006 22:24:20 GMT 1
|
|
|
Post by Knarf on Dec 9, 2006 9:16:54 GMT 1
Op de hoofdpagina is er nu ook sortering. Klikken op de hoofding van een tabelletje sorteert de tabel op die kolom, nogmaals op die kolom klikken sorteert in omgekeerde volgorde.
Nolle: Installeer een popup-blocker ?
|
|
|
Post by arnold on Dec 9, 2006 9:22:39 GMT 1
Op de hoofdpagina is er nu ook sortering. Klikken op de hoofding van een tabelletje sorteert de tabel op die kolom, nogmaals op die kolom klikken sorteert in omgekeerde volgorde. Nolle: Installeer een popup-blocker ? aja daar niet aan gedacht , zit momenteel zonder , heb kaspersky internet security suite gekocht maar nog niet actief.
|
|
|
Post by Nolle on Jan 7, 2007 18:52:31 GMT 1
Ik heb nog eens een nieuwe tool gemaakt. Deze keer om rFactor servers in het oog te houden : Hier een link om de VRL server in het oog te houden (en te joinen): www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php?server=www.vrl-simracing.beDeze tool is niet gebasseerd op racecast en dus veel betrouwbaarder dan andere tools. Ne grote bedankt gaat uit naar Donny om me erop te wijzen dat er ondertussen naast racecast een andere manier is om servers in het oog te houden. Donny zal later als hij tijd heeft mUtil ook ombouwen om niet van racecast afhankelijk te zijn. Om een overzicht van alle servers te zien: www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php Daar dan klikken op een servername voor een detailpagina van die server. De overzichtspagina is wel niet echt goed (geen sortering enzo omdat ik niet weet hoe dat moet, php is niet mijn favo taaltje). ik kan niet meer joinen via "koerskast" sedert mijn nieuwe installatie van XP , ik krijg volgende melding : Firefox weet niet hoe het dit adres moet openen omdat het protocol ( rFactor ) met geen enkel programma geassocieerd is" iemand raad ?
|
|