|
Post by Knarf on Jan 7, 2007 22:40:26 GMT 1
|
|
|
Post by Nolle on Jan 8, 2007 10:14:50 GMT 1
gedaan...werkt niet. voor alle duidelijkheid : ik plaats die plugin in de map van rFactor in de map "plugins" ? ik blijf dezelfde melding krijgen van Firefox nog iets : ik plaats "rFactorConnect.jar" in de map van rfactor ? dan er op dubbelklikken ? bij mij wordt dan Winrar geopend. en ja ik heb de Java drivers opnieuw geinstalleerd. ik moet toch geen andere progs installeren : Mutil of zoiets ? ondertussen geinstalleerd en van daaruit kan ik wel joinen...
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2007 11:40:09 GMT 1
Ge hebt winrar geinstalleerd na java. Installeer java nog eens dan zal het werken.
Ik gebruik rfactorconnect wel niet meer maar koerskast (http://www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php). Koerskast is veel vlotter in opvragen van gegevens.
Dat van dat joinen en die plugin weet ik ook zo dadelijk niet. Zal straks eens zoeken.
|
|
|
Post by Nolle on Jan 8, 2007 12:38:26 GMT 1
Ge hebt winrar geinstalleerd na java. Installeer java nog eens dan zal het werken. Ik gebruik rfactorconnect wel niet meer maar koerskast (http://www.vrl-simracing.be/koerskast/koerskast.php). Koerskast is veel vlotter in opvragen van gegevens. Dat van dat joinen en die plugin weet ik ook zo dadelijk niet. Zal straks eens zoeken. rFactorconnect werkt nu idd weer , maar "koerskast" niet , ik blijf die melding van Firefox krijgen.....
|
|
|
Post by Nolle on Jan 8, 2007 18:57:50 GMT 1
bon , ik zit hier met een serieus probleem : blijkbaar kan windows de link niet leggen naar internet koppelingen. na wat zoekwerk weet ik nu volgende : ik moet naar Configuratiescherm/mapopties gaan. dan krijg ik een kadertje en als ik op de tab "bestandstypen" klik dan staat er bij "geregistreerde bestandstypen" "GEEN" bij bijna alle types , dus ook bij "internet snelkoppeling" ! het eigenaardige is dat ik als ik op "internet snelkoppeling" klik , ik bij "openen met" NIET kan klikken op "wijzigen" staat in het lichtgrijs , kan er mij iemand helpen ? ik heb niet veel zin om de boel nogmaals opnieuw te moeten installeren.....
|
|
|
Post by Knarf on Jan 8, 2007 19:12:24 GMT 1
Bij mij staat internet snelkoppeling 2 keer in die lijst. 1 keer met de eigenschappen zoals gij zegt, en 1 keer met wa zaken ingevuld.
Maar dat heeft volgens mij niks te maken dat rfactor:// links niet werken.
|
|
|
Post by Nolle on Jan 8, 2007 19:31:17 GMT 1
Bij mij staat internet snelkoppeling 2 keer in die lijst. 1 keer met de eigenschappen zoals gij zegt, en 1 keer met wa zaken ingevuld. Maar dat heeft volgens mij niks te maken dat rfactor:// links niet werken. idd , links werken weer , heb image terug gezet. maar kan nog altijd niet joinen via koerskast , zelfde melding zoals ik al heb aangegeven hierboven. LFS joinen werkt wel via sywix , daar is gevraagd geweest om het "extern protocol" te laten toewijzen aan LFS , en ik kan nu joinen... met rFactor werkt het "nog" niet....
|
|
|
Post by Knarf on Apr 17, 2007 20:40:51 GMT 1
Ik heb in het PB gedeelte van koerskast een aanpassing gemaakt in het algoritme dat de sectortijden bepaald.
Vroeger waren er nooit sectortijden te zien als een rondetijd werd gereden in een afgebroken sessie. Nu slaagt koerskast er meestal wel (maar niet altijd) in om ook dan de sectortijden terug te vinden. Bij het team zal echter nog altijd 'unknown' staan (en dat is jammer genoeg ook onoplosbaar).
|
|
|
Post by Knarf on May 5, 2007 21:10:38 GMT 1
Ik heb nog eens een aanpassing (uitbreiding eigenlijk) gedaan. Het is echter wel nog in testfase dus vertrouw er nog niet te zwaar op. Er is nu een extra kolom in het pb overzicht in koerskast, namelijk <b>Max Fuel</b>. Deze kolom heeft niets te maken met uw snelste rondetijd. Wat daar staat is hoeveel % ge van een bomvolle benzinetank hebt verbruikt in de ronde waarin ge het meeste benzine hebt vebruikt. Enkele bedenkingen : - Ik kan die info enkel ophalen voor sessies die volledig afgesloten zijn geweest. Dus als een sessie voortijdig afgesloten werd (omdat alle rijders de sessie hebben verlaten) dan kan ik daar geen benzineverbruik informatie uit afleiden.
- Momenteel parse ik enkel nog maar de 1ste stint die ge rijdt. Dus van zodra ge eens escaped naar de pit, of een reguliere pitstop maak worden de rondes daarna niet bekeken. Dat ga ik nog pogen uit te breiden
- Philip de Clerck staat daar momenteel met een zeer hoog verbruik. Ik ben dat eens handmatig gaan checken en dat staat echt zo in de data die rFactor geeft. Hij heeft eens een stint gereden van 9 rondes met telkens een normaal verbruik. Enkel in de laatste ronde gaat zijn benzineniveau van 21% naar 14%... De rondetijd van die ronde is heel normaal dus ik weet ook niet wat daar aan de hand was.
Dit kan dus een hulpmiddeltje zijn om te bepalen hoeveel benzine ge nodig hebt. Kijk wel na hoeveel benzine in een volle tank gaat zodat ge de % naar liters/ronde kunt omrekenen.
|
|