Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Sept 7, 2006 17:18:44 GMT 1
Hello, Ik heb hier juist mUtil geinstalleerd voor piloten voor rFactor gemakkelijk terug te vinden. Nu ik niet weet wie wat waar welke naam heeft heb ik deze topic gestart. Mijn racecast naam: Stijn Wauters Voeg me toe, en zet hier ook jouw rfactor racecast naam (http://racecast.rfactor.net <- voor als je wel rfactor hebt maar nog geen officiële pilootnaam) Ik ben hier volledig nieuw in, dus als ik de bal volledig mistrap, schiet me dan ni dood eh Mutil: rFactor racecast namen
|
|
|
Post by Timpreza on Sept 7, 2006 19:38:27 GMT 1
ik ben een zekere Tim Vanhee
|
|
|
Post by Knarf on Sept 7, 2006 20:10:17 GMT 1
Frank Wynants
Ge moet wel zien dat ge u aanmeld op racecast in rFactor. Anders ziet mUtil het ook niet. Onder connect --> settings onderaan moet daar aan groen lampke branden bij racecast status.
|
|
|
Post by Petrol on Sept 7, 2006 22:52:18 GMT 1
Ik sta daar in als Petrol, voor league races gebruik ik m'n naam maar die is daar niet geregistreerd. Zoiets is bij LFS wel gemakkelijker.
|
|
|
Post by Arpé on Sept 11, 2006 11:58:15 GMT 1
Ik ben Chris Lasselin. Racenaam: Arpé
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Sept 11, 2006 17:53:52 GMT 1
Ik ben Kristof Engelen op racecast ende soms wel eens Plons (ma niet op racecast dan)
|
|
|
Post by arnold on Sept 22, 2006 21:17:27 GMT 1
ik ben er als mijn echte naam : Cottenier Arnold
maar ik zit wel met eenvervelend probleem : telkens ik de pc heropstart ben ik al mijn buddy's kwijt , ik kan ze moeilijk iedere keer opnieuw ingeven , iemand enig idee ?
|
|
|
Post by arnold on Sept 30, 2006 14:26:14 GMT 1
om de één of andere reden verlies ik telkens opnieuw mijn buddy's ! ik heb al gerdaan zoals Yim aanraadde om de buddy's in te geven , te saven en dan Mutil af te sluiten maar ik ben ze weer kwijt , zojuist opgestart en buddy-lijst opnieuw leeg. iemand énig idee ? is frustrerend om de lijst telkens opnieuw te moeten invoeren
|
|
|
Post by Knarf on Sept 30, 2006 16:08:01 GMT 1
Een echte oplossing heb ik wel niet voor uw probleem Nolle. Maar dit kan u toch al iets helpen. De buddies worden bewaard in het bestandje configuration.xml (in c:\program files\mUtil als ge default installdir hebt gekozen). Dus als ge volgende keer uw buddies intikt sluit dan mUtil eens af en maak dan een backup van die configuration.xml, dan hebt ge toch nog een goede configuration.xml staan. Ik heb de indruk dat mUtil bij u altijd die configuration.xml terug reset maar waarom
|
|
|
Post by arnold on Sept 30, 2006 16:48:03 GMT 1
Een echte oplossing heb ik wel niet voor uw probleem Nolle. Maar dit kan u toch al iets helpen. De buddies worden bewaard in het bestandje configuration.xml (in c:\program files\mUtil als ge default installdir hebt gekozen). Dus als ge volgende keer uw buddies intikt sluit dan mUtil eens af en maak dan een backup van die configuration.xml, dan hebt ge toch nog een goede configuration.xml staan. Ik heb de indruk dat mUtil bij u altijd die configuration.xml terug reset maar waarom Bedankt Frank ! ik denk dat het mogelijks komt omdat ik een nogal "speciale" versie heb van XP , misschien wordt er telkens ik afsluit "iets" "ergens" gewist ? oja : misschien kun je me eens Jouw configuration.xml file doorsturen via mail ? dan moet ik alle namen niet NOG eens invoeren ?
|
|
|
Post by arnold on Oct 1, 2006 20:13:14 GMT 1
kan er geen lijstje gemaakt worden en gepost met AL de namen om de buddy's aan te passen/in te geven ? er waren er 12 online en ik heb maar 6 namen...
|
|
|
Post by Knarf on Oct 1, 2006 20:29:25 GMT 1
De Stijn kan misschien zijne beginpost editten en alle namen opsommen in de 1ste post.
|
|
|
Post by arnold on Oct 1, 2006 21:28:15 GMT 1
De Stijn kan misschien zijne beginpost editten en alle namen opsommen in de 1ste post. zou een goed idee zijn Frank !
|
|
Jos Belgium
Experienced VRL'er
Stijn Wauters
|
Post by Jos Belgium on Oct 2, 2006 12:04:35 GMT 1
De Stijn kan misschien zijne beginpost editten en alle namen opsommen in de 1ste post. zou een goed idee zijn Frank ! U vraagt, wij draaien... Zie eerste post.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 2, 2006 19:02:43 GMT 1
Ik heb ook nog:
Eddy Ruts Jietse Melotte Lococost
|
|