|
Post by petje on Oct 2, 2006 19:37:17 GMT 1
Ik ben dus Pedro De Tollenaere
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 10, 2006 21:06:52 GMT 1
Mijn naam op racecast is Wim Deferme
|
|
|
Post by arnold on Oct 27, 2006 7:50:01 GMT 1
gisteravond heeft Werner me online gevraagd om mijn naam te veranderen van Cottenier Arnold naar Arnold Cottenier. de enige manier die ikzelf gevonden heb is om een nwe speler aan te maken maar dan staat alles terug op nul en kan ik overal beginnen met opnieuw die "ISI BABYFACTORY" code in te voeren , ben ik mijn tijden kwijt enz....ik heb daar weinig goesting naar. ik heb eerst geprobeerd om gewoon in de map "Userdata" de map met mijn bestaande naam te veranderen maar dat veranderde niets , bij heropstart van rFactor was ik gewoon Cottenier Arnold , niuets veranderd maar deed RaceCast plots moeilijk. ik ben ook daar geregistreerd onder Cottenier Arnold net zoals bij rFactor. is er een andere manier om die naam te veranderen ? Werner sprak van ergens JOIN Name of zoiets maar dat vind ik niet terug.....
|
|
|
Post by Hill2button on Oct 27, 2006 8:07:34 GMT 1
gisteravond heeft Werner me online gevraagd om mijn naam te veranderen van Cottenier Arnold naar Arnold Cottenier. de enige manier die ikzelf gevonden heb is om een nwe speler aan te maken maar dan staat alles terug op nul en kan ik overal beginnen met opnieuw die "ISI BABYFACTORY" code in te voeren , ben ik mijn tijden kwijt enz....ik heb daar weinig goesting naar. ik heb eerst geprobeerd om gewoon in de map "Userdata" de map met mijn bestaande naam te veranderen maar dat veranderde niets , bij heropstart van rFactor was ik gewoon Cottenier Arnold , niuets veranderd maar deed RaceCast plots moeilijk. ik ben ook daar geregistreerd onder Cottenier Arnold net zoals bij rFactor. is er een andere manier om die naam te veranderen ? Werner sprak van ergens JOIN Name of zoiets maar dat vind ik niet terug..... Misschien ergens in je plr file. Wat ik zei van Join name bleek foutief, sorry! Op zich zit er helemaal niet zo veel in je profile, die tijden idd, maar voor de rest verlies je daar toch niets mee?
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2006 18:40:15 GMT 1
Ge zijt alles kwijt zo, ook uw grafische instellingen denk ik en zeker uw controller settings en setups, weer slim van isi :/, heb het vorige race ook moeten uitzoeken, nu Cottenier Nolle, t is ni zo moeilijk: Eerst RF openen, dum dum ladidila, dumdidum, nog ffe wachten en ge zijt binnen, ge maakt eerst ne Arnold Cottenier aan in rf (zult ge al wel hebben gedaan), dan sluit ge RF af, ga naar /userdata en kopieer alles van dir Cottenier Arnold, over dir Arnold Cottenier. Ga dan naar de Arnold Cottenier dir, delete "Cottenier Arnold.plr" en rename "Cottenier Arnold.plr" naar "Arnold Cottenier.plr" en t is fertich.
|
|
Deleted
Deleted Member
|
Post by Deleted on Oct 27, 2006 18:45:44 GMT 1
Nog een 'vaststelling': Ik heb hier wel nen hoop namen in mutils staan, maar er zijn maar een paar namen die effectief af en toe een 'online' status krijgen. Ik denk dat dit te wijten is aan het feit dat ge in RF bij connect ook nog ergens moet registren en moet aanduiden dat uw online status zichtbaar wordt.
|
|
|
Post by Knarf on Oct 27, 2006 21:16:22 GMT 1
En voornamelijk omdat Racecast niet tegoei werkt denk ik (want gijzelf zijt ook niet altijd online in mutil terwijl ge wel op de server zit).
Diene Adam Zerling (bouwer van racecast) is echt ne prutser eerlijk gezegd. Bij het maken van rFactorreport heb ik redelijk wat met die gast gemaild want die racecast result files zaten vroeger bomvol echte flagrante fouten... Ik ben trouwens lang niet de enige die zo over die Adam Zerling denkt. Nu zitten in die results files nog veel fouten maar rFactorreport steekt vol loopholes om allerlei fouten op te vangen.
Die kerel werkt trouwens niet bij ISI.
|
|
|
Post by arnold on Oct 27, 2006 21:44:20 GMT 1
t is ni zo moeilijk: Eerst RF openen, dum dum ladidila, dumdidum, nog ffe wachten en ge zijt binnen, ge maakt eerst ne Arnold Cottenier aan in rf (zult ge al wel hebben gedaan), dan sluit ge RF af, ga naar /userdata en kopieer alles van dir Cottenier Arnold, over dir Arnold Cottenier. Ga dan naar de Arnold Cottenier dir, delete "Cottenier Arnold.plr" en rename "Cottenier Arnold.plr" naar "Arnold Cottenier.plr" en t is fertich. dat eerste ging vlot , maar die 2de raad ( .plr ), ge had me bijna mij mijn pietje hé : éérst copieren , dan renamen en dan pas delete hé en niet omgekeerd ! maar alléé , t'is U vergeven , ik sta nu te boek als "Arnold Cottenier" mét al mijn millioenen € en al m'n tijden én instellingen.....Bedankt !
|
|
|
Post by arnold on Oct 27, 2006 21:47:40 GMT 1
En voornamelijk omdat Racecast niet tegoei werkt denk ik (want gijzelf zijt ook niet altijd online in mutil terwijl ge wel op de server zit). Diene Adam Zerling (bouwer van racecast) is echt ne prutser eerlijk gezegd. Bij het maken van rFactorreport heb ik redelijk wat met die gast gemaild want die racecast result files zaten vroeger bomvol echte flagrante fouten... Ik ben trouwens lang niet de enige die zo over die Adam Zerling denkt. Nu zitten in die results files nog veel fouten maar rFactorreport steekt vol loopholes om allerlei fouten op te vangen. Die kerel werkt trouwens niet bij ISI. alléé Frank , maak ne keer ne Sywix voor rFactor
|
|
|
Post by Knarf on Oct 27, 2006 22:59:15 GMT 1
Als de fundamenten op niks trekken dan zal hetgeen ge erop bouwt ook op niks trekken Nolle.
Sywix is gebouwd op LFS-World. LFS-World is gewoon een prachtig stuk software dat in realtime alle statistieken bijhoud van alle piloten. Hierop zijn zeer handige (en goed gedocumenteerde) interfaces gemaakt zodat je met eigen programma's daarmee op een eenvoudige wijze kan communiceren en alles werkt zeer vlot. Sywix maken was nog veel werk, maar de basis was zeer degelijk.
Als ge dan echter naar racecast gaat kijken dat gaat niks vooruit. Volgens racecast ben ik ingeschreven op racecast sinds september 2005 en ik heb in het totaal 0 races gereden. Ik heb dus ook geen pb's volgens racecast. Volgens racecast bestaan er geen Méganes of F1-1979 auto's.... Als ik daarop verder moet bouwen begrijpt ge ook dat het onmogelijk is dat daar iets uitkomt.
Racecast is duidelijk een poging om lfs-world na te maken maar het is gewoon een dikke flop. Ik vraag me af of er iemand is die dat gebruikt.
|
|
RedC
Rookie VRL'er
Chris Goeman
|
Post by RedC on Nov 2, 2006 19:06:14 GMT 1
Is het normaal dat ik ni goe snap waarover dit gaat? *schaam* heb het spel nu nog maar net gekocht... Is da iets wa ik ook moet installeren ofzo?
|
|
|
Post by Knarf on Nov 2, 2006 21:20:14 GMT 1
Er bestaat een toolke mUtil (http://users.pandora.be/viperius/mUtil/). Als ge dat installeert dan krijgt ge zo van die msn popups als iemand van uw buddies online gaat op ne server en kunt ge die direct joinen.
Dat werkt voor zowel LFS als rFactor.
Voor rFactor moet ge daarvoor geregistreerd zijn op racecast en moet ge racecast hebben aangeschakeld in rF.
|
|