"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Eindelijk een moderne Nordschleiffe voor een sim. Het is naar mijn weten de eerste keer dat er een andere ring word gemaakt dan de gpl versie en al zijn conversies, en deze keer komt het echt herkenbaar over als je al eens echt op de ring hebt gereden, wat ik niet kon zeggen van de gpl versie. T'is zeer zeker geslaagd, ik ga hier een paar uurkes fun hebben denk ik. ;D
"When the starting flag drops, it all fades away, I have something to do at last, there is a car to drive, a race to be fought out and all the politics and personalities which get in one's way off the track are behind me. That's when I'm really happy" - Innes Ireland - (All arms and elbows)
Schitterend, ik voelde me helemaal thuis ;D. Hier en daar precies een paar interpretatie verschillen, maar heel dicht tegen de werkelijkheid aan. Stukken beter dan de GPL versie, knap werk van die mannen. Zeer goed om te overbruggen tot the Mother er is.
Maar de oprit/afrit van de 'touristenfahrt' klopt toch helemaal niet? Ze halen je veel eerder van het rechte stuk af en je hebt nog een deel 'recht stuk' te gaan voordat je de 'Hatzenbachs' induikt (in het echt).
Buiten het grafische veel beter uitgewerkt deel zie ik toch niet zoveel verschillen met de pure layout van GPL (en dan bedoel ik baanbreedte, stijgings/hellingsgraad en 'feel' van de bochten.
Bergwerk is nog altijd veel te open, aan Adenauer Forst twijfel ik ook nog altijd, de karoussel blijft te lastig om in te rijden (in real life kan je je makkelijk daarin laten vallen terwijl in sims heb ik daar dus altijd problemen mee) ....
Maar akkoord, het geheel voelt veel 'hedendaagser' aan dan de andere versies. De versies met de GP-Strecke eraan vast zijn op zich misschien realistischer dan de touristenfahrt.
Wie post er eens mod-fahrten en bijorende tijden?
Last Edit: Sept 2, 2006 13:17:57 GMT 1 by Buchinski
I know exactely when motorracing was born. It was the day they built the second car (Richard Petty)
De op- en afrit is de oude start, deze die als eerste ingericht werd gedurende de werken aan de nieuwe GP-streke.
De caroussel is in het echt niet zoveel beter hoor en adenauer forst lijkt mij behoorlijk gelukt. Er zijn idd een aantal foutjes, zoals aan flugplats te lange aanloop naar de dubbele rechtse, wehrseifen te open rechtse bocht, de stijging naar hohe acht is steiler in het echt, enz...
Maar in het geheel is het stukken beter dan de GPL versie.
Zoals ik al zei, een mooie overbrugging tot aan the Real Mother....
Lekkere track, voelt goed aan, enkel de kriebels in de buik ontbreken ;D
Op de tourist (infield zegt me niks), met de porsche GT3 PCC 05 mod: 7'34'' std set. Zal wel traag zijn, maar ben blij dat ik in 1 stuk een toertje kan uitwerken
Op de tourist (infield zegt me niks), met de porsche GT3 PCC 05 mod: 7'34'' std set. Zal wel traag zijn, maar ben blij dat ik in 1 stuk een toertje kan uitwerken
welk van de 3 circuits nemen jullie ? die VLN ? bangelijk om deze te rijden in de 1979 Mod , met de Williams , machtige motor sound voor mij!
oja , ik zou graag die Porsche mod van Peter Reamen terug willen installeren , waar kan ik hem vinden en wat heb ik allemaal nodig aan updates/patches i.v.m. die mod ?
nog een vraagje : in LFS zwiep je al je setups gewoon in één map ( settings ) en naargelang het cirucit en auto krijg je de compatibele setups. kan dat in rFactor ook ? ik heb zo´n 30setups voor de Megane binnengehaald maar moet ik die nu circuit per circuit gaan opslaan ?
Als ge eens een geloofwaardige ervaring wilt hebben van een toeristenrit op de ring moet ge eens de Howston pakken met alle motor upgrades, slicks en remupgrades, maar niets van ophangingsupgrades of vleugels. Je auto is all over the place, danst op zijn vering, en alles komt snel op je af. Het gaat rapper dan in het echt, maar moesten we in rF even rap rijden als in het echt dan zou het maar saai zijn, terwijl je in het echt in je broek zou schijten.
Als ge eens een geloofwaardige ervaring wilt hebben van een toeristenrit op de ring moet ge eens de Howston pakken met alle motor upgrades, slicks en remupgrades, maar niets van ophangingsupgrades of vleugels. Je auto is all over the place, danst op zijn vering, en alles komt snel op je af. Het gaat rapper dan in het echt, maar moesten we in rF even rap rijden als in het echt dan zou het maar saai zijn, terwijl je in het echt in je broek zou schijten.
hmm , vind hier geen énkel antwoord terug op mijn vragen hé
welk van de 3 circuits nemen jullie ? die VLN ? bangelijk om deze te rijden in de 1979 Mod , met de Williams , machtige motor sound voor mij!
oja , ik zou graag die Porsche mod van Peter Reamen terug willen installeren , waar kan ik hem vinden en wat heb ik allemaal nodig aan updates/patches i.v.m. die mod ?
nog een vraagje : in LFS zwiep je al je setups gewoon in één map ( settings ) en naargelang het cirucit en auto krijg je de compatibele setups. kan dat in rFactor ook ? ik heb zo´n 30setups voor de Megane binnengehaald maar moet ik die nu circuit per circuit gaan opslaan ?
Hierzie, antwoorden!
- Ring versie: Ik rij meerstal de tourist versie omdat daar enkel de oude ring inzit zonder het saaie moderne aanhangsel. Ik denk dat de meeste dat ook zullen doen. De VLN layout neemt een shortcut op de F1 layout, waar de 24u layout dan wel de hele baan rijd zonder die shortcut te nemen. Ik wist niet dat ze op de F1 layout dat kunstmatige complex in T1 niet gebruikten, evenals die afgenepen chicane voor de pit ingang. Gelukkig maar.
- Peter's Porsches. Naar het schijnt is de PCC 1.2 veel beter dan de originele versie. Of ze zo goed zijn als Peters aanpassingen op de eerste versie weet ik niet, maar naar het schijnt lijken ze er op: www.rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=PCC%202005%20Germany Ik zou die downloaden moest ik van u zijn.
- Je kan zelf mappen aanmaken in je setups map, in rF kan je gewoon door je setup mappen browsen, dus als je een Megane map maakt weet je dat je daar je sets kwijt geraakt. Kan wel een warboel worden op den duur.
welk van de 3 circuits nemen jullie ? die VLN ? staat in de post erboven, de tourist. De infield die er bij VLN bijkomt is mij wat mickey mouse, ik hou het dus op het goeie ouwe gedeelte
bangelijk om deze te rijden in de 1979 Mod , met de Williams , machtige motor sound voor mij!
oja , ik zou graag die Porsche mod van Peter Reamen terug willen installeren , waar kan ik hem vinden en wat heb ik allemaal nodig aan updates/patches i.v.m. die mod ? even dit forum doorzocht, kwam op: users.skynet.be/rfactor/physics/PCCRD_Setup_1.0.exe
nog een vraagje : in LFS zwiep je al je setups gewoon in één map ( settings ) en naargelang het cirucit en auto krijg je de compatibele setups. kan dat in rFactor ook ? ik heb zo´n 30setups voor de Megane binnengehaald maar moet ik die nu circuit per circuit gaan opslaan ?[/quote] dunno mij lukt het ni
[edit, of slaag dit gewoon over en lees snelle tim zijne post]
Mee: Moest niemand zijn pc willen upgraden reden we nog met GPL rond (dat zullen er een paar niet erg vinden, maar kom ). Denk je dat rFactor 1 of LFS toen die uitkwamen niet zwaar waren voor de pc's toen?
Dec 16, 2014 16:32:46 GMT 1
Rino: Heb destijds een pc gekocht on rf better te kunnen draaien Die doet nu nog dienst als vaste (non race) pc. Geen weggegooid geld
Dec 16, 2014 22:57:32 GMT 1
timothy: non racen?? Is da leuk?? Kan mij voorstellen dat die nonnen nie van de rapste zijn
Dec 21, 2014 16:00:12 GMT 1
Ben Cuypers: Ge zou van zo'n nonnen nogal kunnen verschieten denk ik
Dec 21, 2014 23:00:31 GMT 1